Der er vidst 0% chance for at Fredericia henter os
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHorsens foran efter 10 sekunder. Hobro startede med bolden"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlægNååååå hvad siger dem som sagde den allerede var hjemme?
stadig lige så sikker?
det bliver Horsens og Hvidovre….
nøøøøjjjj hvor var OB fårlige igen. Ingen ideer..
Men bare man vil OB så er man velkommen.
Vil trænerteamet og TB OB ?
Havde vi så bare spillet godt - så ville jeg ikke bekymre mig så meget, men spillet er bare sløjt at se til.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlægNååååå hvad siger dem som sagde den allerede var hjemme?
stadig lige så sikker?
Men der skal ske noget ellers bliver vi bundhold i Superligaen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
11 point + målforskel, det henter ikke to hold på os.
Men der skal ske noget ellers bliver vi bundhold i Superligaen.
Vi må for fanden da ikke smide sådan et forspring. 1 division skal vindes og vi skal stå klar til superliga...det ligner jo på ingen måde det er det der sker. Er Krogh ved at sætte endnu et forsømt forår sammen?
Comment
-
Jeg er først rolig når/hvis vi matematisk sikrer os. Jeg håber de andre smider nok point til hinanden og vi tager de nødvendige sejre der skal til.
Vi har moralsk set hårdt brug for en sejr og i dag havde været godt. Sygdom i truppen mod et godt Kolding Hold havde givet den lettelse der skulle til.
I stedet fik de en pibe koncert, utryghed og et slag på tilliden igen.
Det er noget skidt.
- Likes 1
Comment
-
stadig lige så sikker?
Er stadig fortrøstningsfuld men der er ingen spillemæssig fremskridt. Tværtimod.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
nej men det er da også kun en lille trøst.
Vi må for fanden da ikke smide sådan et forspring. 1 division skal vindes og vi skal stå klar til superliga...det ligner jo på ingen måde det er det der sker. Er Krogh ved at sætte endnu et forsømt forår sammen?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment