Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
David Nielsen ny træner i Horsens, det er da alligevel lidt af et scoop af dem
Hvis han får nogen lunde i nærheden af hvad Retov fik kan jeg godt forstå at de fik ham. Jeg hørte den gang at Retov blev en af de 3 bedst betalte trænere i Danmark da han skrev under på en 4 årig. Det kan koste Horsens 10+ millioner at komme ud af den aftale
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Kaos klub
Hvis han får nogen lunde i nærheden af hvad Retov fik kan jeg godt forstå at de fik ham. Jeg hørte den gang at Retov blev en af de 3 bedst betalte trænere i Danmark da han skrev under på en 4 årig. Det kan koste Horsens 10+ millioner at komme ud af den aftale
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Mon ikke at de også stadigvæk betaler løn til Joakim Persson (som endda blev købt fri af Varbergs BoIS FC) ? Så det er tripel cheftrænerlønninger bogholderiet skal håndtere i et stykke tid !
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet er også ligegyldigt. Horsens har økonomisk sat den op i 6 gear. De her tab betyder absolut ikke en skid for dem.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet er også ligegyldigt. Horsens har økonomisk sat den op i 6 gear. De her tab betyder absolut ikke en skid for dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Er det den store 12 gears ? selvom OB kører på vågeblus, så er de vel i 9.gear......., du kan være sikker på det betyder noget for Horsens at afskedige Retov, det er ikke gratis.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Ja for nu, men bliver resultaterne ved med at svigte, så er det jo ikke sjovt at brænde penge af i den danske næstbedste række. Så finder de nok noget bedre at kaste sedlerne efter.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Martin Davidsen om OBs aktuelle situation:
https://www.tv2fyn.dk/fyn-fortjener-...7V6gyqRxy2gVoQ"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægMartin Davidsen om OBs aktuelle situation:
https://www.tv2fyn.dk/fyn-fortjener-...7V6gyqRxy2gVoQ
Det er sq da den forkerte vej …
”Sportsdirektør Troels Bech har efterlyst en tydeligere spillestil. Den efterlysning må stadig hænge i lygtepælene rundt om i Odense.”.
”I sidste uge udtalte Niels Thorborg, at OB har et sportsligt budget, der bør sikre klubben en plads i Superligaens top seks. For ham handler det om, at OB skal spille ”til par” – det vil sige, at OB skal leve op til sin egen økonomi og dermed være i top seks i Danmark”
Krav fra ejer og bestyrelsesformand til Sportsdirektøren.
Krav fra Sportsdirektøren til Cheftræneren ..
Konsekvenser?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 5
Comment
Comment