Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Vildt nok. Hvor mange gange har Brøndby fået en straf for tilsvarende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Det er absurd!Sorrig og glæde de vandre til hobe,
lykke, ulykke de gange på rad,
medgang og modgang hinanden tilråbe,
solskin og skyer de følges og ad.
Jorderigs guld
er prægtig muld,
Himlen er ene af salighed fuld.
- Kingo, 1681
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
Det er det godt nok. Tænkte med det samme, det skete, at vi ville blive brugt til at statuere et eksempel. Dels fordi kommentatorerne fik stive piber af ophidselse over, at der gik ild i et reklameskilt, dels fordi vi er forholdsvis billige at lade det gå ud over, for ingen kan alligevel lide os. Når man tænker på, at Brøndby brugte fjernstyrede bomber, så er det her jo helt ude af proportioner. Men det dummeste er jo, at vi gav idioterne en chance for at slå ned på os. Vi skal være bedre end det, for fanden. Vi er OB. Det handler om at være bedre end de andre bonderøve.
Bif er mediernes darling, og dem med flest fans umiddelbart. så længe det er tilfældet, kan de fortsætte uden voldsomme sanktioner.
Men vel ingen grund til at flæbe
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Arh come on, Really.?
Bif er mediernes darling, og dem med flest fans umiddelbart. så længe det er tilfældet, kan de fortsætte uden voldsomme sanktioner.
Men vel ingen grund til at flæbeSorrig og glæde de vandre til hobe,
lykke, ulykke de gange på rad,
medgang og modgang hinanden tilråbe,
solskin og skyer de følges og ad.
Jorderigs guld
er prægtig muld,
Himlen er ene af salighed fuld.
- Kingo, 1681
Comment
-
[QUOTE=Kielberg;n344027]
Vildt nok. Hvor mange gange har Brøndby fået en straf for tilsvarende. [/QUOTE
https://3point.dk/nyheder/brondby-st...lukke-sydsiden
En hurtig søgning viser et meget nyligt eksempel og der er flere.Last edited by Entusiastens; 07-06-2024, 18:55.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
[QUOTE=Entusiastens;n344049]Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Vildt nok. Hvor mange gange har Brøndby fået en straf for tilsvarende. [/QUOTE
https://3point.dk/nyheder/brondby-st...lukke-sydsiden
En hurtig søgning viser et meget nyligt eksempel og der er flere.
Comment
-
[QUOTE=Kielberg;n344050]Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægAltså 1 gang. Virkelig absurd.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Som helt almindelig fan, betaler jeg prisen for andres ønske om ikke at overholde de gældende regler. Det er sgu træls Jeg køber overhovedet ikke præmissen om, at det er synd for os. Alle kender konsekvensen. Jeg har egentlig ikke noget imod pyro, men så længe det ikke er tilladt, siger jeg nej tak.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kentini Se indlægSom helt almindelig fan, betaler jeg prisen for andres ønske om ikke at overholde de gældende regler. Det er sgu træls Jeg køber overhovedet ikke præmissen om, at det er synd for os. Alle kender konsekvensen. Jeg har egentlig ikke noget imod pyro, men så længe det ikke er tilladt, siger jeg nej tak."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment