Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Sjældent har jeg set så dårlig en superligakamp som aab-Vejle. De 2 hold er mine favoritter til at rykke ned nu.

Det fodbold aab viste får jo Dundee United til at ligne Barcelona.
    Wickmann er en nordicbet liga træner.
    Når jeg ser AaB for tiden får jeg nogle virkelig ubehagelige flashbacks til vores situation for et år siden.
    Jeg håber Vejle rykker ned og for min skyld må de gerne tage AaB med.
    Så kan de bytte plads med Fredericia og OB om et år, medmindre der kommer langt mere kvalitet ind i OB i både truppen og trænerteamet.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Sjældent har jeg set så dårlig en superligakamp som aab-Vejle. De 2 hold er mine favoritter til at rykke ned nu.

Det fodbold aab viste får jo Dundee United til at ligne Barcelona.
    Wickmann er en nordicbet liga træner.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Fredericia kan i morgen med sejr over Esbjerg blive det hold i rækken med flest sejre i sæsonen ..
    ja den så jeg også - siger jo noget om hvilken retning vi har bevæget os siden slut efteråret. Kønt er det ikke, og har ikke været.

Håber vi trods alt ender med at vinde 1 division.

Men for nu; Vi er tilbage i superligaen!!

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Skid hul i hvad Fredericia kan eller ikke kan, eller hvordan Superligaen ser ud sidst I August.
    I dag er det sol, weekend og Superliga

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Fredericia kan i morgen med sejr over Esbjerg blive det hold i rækken med flest sejre i sæsonen ..
    Så bliver det vel en finale om Nordicbet-mesterskab i Odense om en uge mod Fredericia.

Leave a comment:

• Plum
    replied

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Horsens er godt nok gevaldigt på skideren nu.
    Apropos trænersnak. David Nielsen effekten er totalt udeblevet.
    jeg fik sgu smånervøse trækninger lige da han kom til - OB spillede dårligt og fik ikke resultater, kunne lige se de skulle lave noget a la det han gjorde med Lyngby sidste år. Men ja siden da har tingene da ændret sig en del. Vi skal lige have den helt over stregen - og så må Horsens og David nok tage en sæson mere i 1 division...

Leave a comment:

• mhbp
    replied

De har vundet lige så mange kampe som OB .. det er de uafgjorte kampe der er til forskel.
    endnu en grund til at være bare en smule bekymret. Jeg vil regne Fredericia for at være stensikker nedrykker igen, skulle de komme med op, og så er vi ikke markant bedre end dem på nuværende tidspunkt...

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Horsens er godt nok gevaldigt på skideren nu.
    Apropos trænersnak. David Nielsen effekten er totalt udeblevet.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Fredericia vinder 2-0 i Esbjerg. Kun 5 point efter os nu. De mener det alvorligt.
    De har vundet lige så mange kampe som OB .. det er de uafgjorte kampe der er til forskel.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Fredericia vinder 2-0 i Esbjerg. Kun 5 point efter os nu. De mener det alvorligt.

Leave a comment:

• Plum
    replied

Nej en nedrykning er aldrig godt. Det er der ingen tvivl om og det var heller ikke pointen.
    Det var nu hellernikke møntet på dit indlæg men der var en del der talte for det for et år siden og længere tilbage ..

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Lyngby og Vejle kan principielt begge vinde deres kampe i dag og så er AAB helt i suppedasen, så det var vel ventet at man ville fyre træneren for at få en chokeffekt/nyt indput der kan redde dem - det nuværende duer tydeligvis ikke.
    Udenlandsk ejerskab er jo ikke nødvendigvis dårligt men er det som regel. Jeg har ikke hørt rygterne.

Syntes at OB ser bedre ud men jeg har stadig svært ved at se at en nedrykning var godt for OB men det ved vi reelt nok først om et år eller to.
    Nej en nedrykning er aldrig godt. Det er der ingen tvivl om og det var heller ikke pointen.

Leave a comment:

replied

Er VB ikke købt op af nogle lokale for nyligt?
    Skal de ikke have chancen for at vise hvad de kan og vil med klubben før vi bortkaster det som en dårlig ting?
    Jo, de er blevet købt af en stor gruppe lokale erhvervsfolk

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Da både Vejle, Lyngby og AaB er i overhængende fare for at rykke ned og OB med overhængende stor sandsynlighed rykker op, så står vi pt. et ganske godt sted sammenlignet med de tre klubber. En nedrykning er noget lort både økonomisk og sportsligt. Jeg vil ikke bytte ejerskab med nogle af de tre klubber og jeg mener også vores akademi er et bedre sted end i de tre klubber. Jeg har stadig tillid til Troels Bech og Nagel, så jeg vil helt bestemt mene OB er et godt sted og der bør være god mulighed for at bygge på så vi står et endnu bedre sted når vi starter op i den ny sæson i landets bedste række i modsætning til 2 af de 3 klubber. Men der SKAL også bygges på herfra, ellers kan vi nemt stå i samme situation som de tre klubber om et år.
    Er VB ikke købt op af nogle lokale for nyligt?
    Skal de ikke have chancen for at vise hvad de kan og vil med klubben før vi bortkaster det som en dårlig ting?

Leave a comment:

Working...
X