Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Middelfart har taget føringen efter 52 min. .. det ser godt ud med hensyn til oprykning
    Fremad Amager spillede uafgjort så oprykning sikret ..

Leave a comment:

replied
    Middelfart har taget føringen efter 52 min. .. det ser godt ud med hensyn til oprykning
    Egentligt flot hvis der kan være fynske/jyske klubber i de to øverste rækker indenfor et relativt lille geografisk område (Haderslev, Kolding, Middelfart, Fredericia, Vejle, Horsens og Odense)

Leave a comment:

• manner
    replied

Leave a comment:

replied
    Kom så Middelfart... et mål og det ser rigtigt godt ud (eller at Aarhus Fremad holder føringen)

Leave a comment:

replied
    Ja, lyder til at de faktisk var godt med, men ekstremt tandløse foran målet ! Vel de velkendte gummiben...

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Lader til at Middelfart kan nøjes med ét point i de sidste to kampe
    Øv .. https://bold.dk/fodbold/stillinger/2...sede-matchbold

Leave a comment:

replied
    Jeg blev helt rørt

https://www.youtube.com/watch?v=TuB9DE7z3Hk&t=157s

Leave a comment:

replied
    Lader til at Middelfart kan nøjes med ét point i de sidste to kampe

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Det var nu i dag, men noget tyder på jeg ikke har tjekket datoen på artiklen

der er osse en artikel fra idag om utilfredshed med trænere. :) det er bare ikke varig Falck der er træneren:)

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Det må have være længe siden du har læst det :) deres nuværende træner hedder Christian Iversen. men ham er de osse utilfredse med :)
    Det var nu i dag, men noget tyder på jeg ikke har tjekket datoen på artiklen

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Det er næsten forventet. Jeg læste en artikel om deres situation. Træner Carit Falch er upopulær i hele truppen og mange vi ikke spille for ham .. målmanden er skredet osv osv
    Det må have være længe siden du har læst det :) deres nuværende træner hedder Christian Iversen. men ham er de osse utilfredse med :)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Middelfart snublende nær 1.division. Fremad Amager er gået fuldstændig i stå og taber aftenens udekamp mod AB med 5-0
    Simpelthen så fedt. Håber de laver en aftale med OB og ikke en jysk lorteklub om at leje nogle spillere ind. Tror vi har nogle der kunne have godt af noget mere spilletid og samtidig hjælpe Middelfart..

Leave a comment:

• manner
    replied
    Middelfart snublende nær 1.division. Fremad Amager er gået fuldstændig i stå og taber aftenens udekamp mod AB med 5-0
    Det er næsten forventet. Jeg læste en artikel om deres situation. Træner Carit Falch er upopulær i hele truppen og mange vi ikke spille for ham .. målmanden er skredet osv osv

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Leave a comment:

• Plum
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aen-naeste-aar
    Vi ser ud til at overleve næste sæson i superligaen
    Mon ikke VB klarer den igen, igen, igen ..

Største chance OB har for at overleve i næste sæson er at der altid er en oprykker der bliver i ligaen og der tror jeg mere på OB end Fredericia ..

Leave a comment:

Working...
X