Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægMiddelfart har taget føringen efter 52 min. .. det ser godt ud med hensyn til oprykning
Leave a comment:
-
Middelfart har taget føringen efter 52 min. .. det ser godt ud med hensyn til oprykning
- Likes 1
Leave a comment:
-
Kom så Middelfart... et mål og det ser rigtigt godt ud (eller at Aarhus Fremad holder føringen)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægLader til at Middelfart kan nøjes med ét point i de sidste to kampe
Leave a comment:
-
-
Lader til at Middelfart kan nøjes med ét point i de sidste to kampe
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er næsten forventet. Jeg læste en artikel om deres situation. Træner Carit Falch er upopulær i hele truppen og mange vi ikke spille for ham .. målmanden er skredet osv osv
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægMiddelfart snublende nær 1.division. Fremad Amager er gået fuldstændig i stå og taber aftenens udekamp mod AB med 5-0
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægMiddelfart snublende nær 1.division. Fremad Amager er gået fuldstændig i stå og taber aftenens udekamp mod AB med 5-0
Leave a comment:
-
Middelfart snublende nær 1.division. Fremad Amager er gået fuldstændig i stå og taber aftenens udekamp mod AB med 5-0
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aen-naeste-aar
Vi ser ud til at overleve næste sæson i superligaen
Største chance OB har for at overleve i næste sæson er at der altid er en oprykker der bliver i ligaen og der tror jeg mere på OB end Fredericia ..
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: