Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så er klokken snart 10.00, så er det tiden, at forberede dagens dybe SUK

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Vi kunne godt have brugt antipas, han var helt sikkert på blokken. Ham og så en fysisk stærk boksangriber og det havde set fint ud
      Enig - havde gerne set Antipas i striber. Han scorer måske ikke så meget selv, men han skaber masser af muligheder for sine medspillere og er en kilde til evig uro for modstanderne. Jeg synes faktisk også, at han ofte var god i Brøndby, selv om de har bolden mere, og han har fået ry som kontra-spiller. Det er klart, at alle hurtige spillere bedre kan shine, hvis deres hold spiller på kontra og de får rum at løbe i, men synes egentlig Antipas kan mere end det.
      Måske har vurderingen med Antipas været, at han ville 'spise' alle transferpenge? Og nok er han god, men nogen stor goalgetter er han ikke; derfor har 1.prioriteten måske været en mere scorende type? Just guessing, men det ræsonement vil jeg kunne forstå. Hvis OB reelt har ét skud i bøssen (og så måske mulighed for at betale noget leje), så ville Antipas måske heller ikke være min 1.prioritet. Han har sikkert ikke kostet milliarder, men hvis han er gået for bare ca. 3 mio, så er det måske deromkring, der er at rutte med, nu hvor Falk måske ikke bliver solgt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Vi kunne godt have brugt antipas, han var helt sikkert på blokken. Ham og så en fysisk stærk boksangriber og det havde set fint ud
        Enig

        Jeg tror Brøndby har brugt Antipas til at presse os for Falk. På Brøndbys forum læste jeg et eller andet om, at man mente det nok blev svært at få Falk efter de havde snydt os for Antipas. Ved ikke om det betyder vi fik dårligere vilkår end Hobro, men Brøndby er i økonomisk situation, hvor de kan tillade sig det - modsat os:-(

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg
          OB hentede ikke Antipas af samme grund som Brøndby solgte ham. Han er en god omstillingsspiller, der lever i kraft af sin speed og fysik. Det gjorde han i Sønderjyske og nu i Hobro. Selv om OB også spiller mere kontra, så er han ikke fremtiden. Kim Brink eller Poul Hansen ville have slået til, godt vi ikke gjorde det. Han er ikke teknisk eller pasningssikker nok. Men god for Hobro betyder ikke nødvendigvis god for OB.
          Enig.

          Comment


            Jeg sidder med de samme tanker ang netværk. Man har bestemt ikke gjort JH nogen som helst tjeneste, ved at spare alt hvad der hedder scouting funktion væk. Hvis manden så ikke selv er i besiddelse af et brugbart netværk, har vi måske grunden til de problemer vi opleve pt.

            Jeg håber ledelsen i så tilfælde vil komme til den erkendelse, at vi har sparet det forkerte sted her. En ide kunne være at hyre eks Michael Bucholtz ind som konsulent. Han var en stor del af scouting/netværksarbejdet under Brink.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Jeg er meget uenig i, at han ikke kunne være god i OB, som i øvrigt ikke er meget bedre end de klubber du nævner. Han har energi og kan fighte, udover hurtigheden, han ville kunne aflaste Falk, og gøre ham farligere

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                Jeg sidder med de samme tanker ang netværk. Man har bestemt ikke gjort JH nogen som helst tjeneste, ved at spare alt hvad der hedder scouting funktion væk. Hvis manden så ikke selv er i besiddelse af et brugbart netværk, har vi måske grunden til de problemer vi opleve pt.

                Jeg håber ledelsen i så tilfælde vil komme til den erkendelse, at vi har sparet det forkerte sted her. En ide kunne være at hyre eks Michael Bucholtz ind som konsulent. Han var en stor del af scouting/netværksarbejdet under Brink.
                Tror bare ikke MB gider det. Synes det virkede lidt til, at han havde tænkt sig, at skulle fylde lidt mere i organisationsplanen.

                Comment


                  Jeg er også meget i tvivl om jh har et godt netværk. Nedergaard ved jeg havde, men jeg ved også at der sjældent blev lyttet, især under ph, der så Nedergaard som en konkurrent, resultatet af det var en bekendt katastrofe

                  Comment


                    MB blev jo også skubbet ud på sidelinien af skovl Hansen, MB og Nedergaard sad ellers med en plan, men skovl ville hellere hjælpe Laudrups ven med at score nogle fede fees og handle med lyssky typer til gengæld for elendige spillere......

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      MB blev jo også skubbet ud på sidelinien af skovl Hansen, MB og Nedergaard sad ellers med en plan, men skovl ville hellere hjælpe Laudrups ven med at score nogle fede fees og handle med lyssky typer til gengæld for elendige spillere......
                      Trist. Mon ikke at der kommer scouting op igen når vi rammer 2015 og der kommer balace i økonomien..

                      Comment


                        OB var interesseret i at hente Antipas da Bashkim blev solgt, men da havde Brøndby allerede lavet en forhåndsaftale med Hobro.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Pistol Pet Se indlæg
                          OB var interesseret i at hente Antipas da Bashkim blev solgt, men da havde Brøndby allerede lavet en forhåndsaftale med Hobro.
                          Det lyder meget rigtigt efter at de har indrømmet at handeler før Bashkim salg mislykkedes pga nøl...

                          Comment


                            Penge, netværk, osv... er ikke godkendte forklaringer, hos mig...

                            Jeg kan ikke huske vi har hentet, og sagt farvel, til så mange som vi har gjort det under JH... Det er nok nærmere dér problemet er, det går simpelthen for stærkt med at sige farvel... Jeg mener ofte vi har haft problemer med for mange kontraktudløb på samme tid, det er ikke så god timing, og især ikke når der samtidig også bliver solgt...

                            Endelig kan manden også bare have fejlvurderet vinduet, det tror jeg egentlig mest på...

                            Vi er ikke i nogen enestående situation, vi har ikke færre penge end så mange andre har haft det før, tror heller ikke på et dårligere netværk som sådan... om scoutingen så er det er muligt, men hvor meget skal vi bruge den for at score PM, Kjær, osv...

                            Tøven, fejlvurderinger, og tvivler på sig selv... Det er dét indtryk jeg sidder med af OBs gøren og laden...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Det er jo fuldstændig som de glade dage efter vi solgte Junior til Malmø, der skreg vi også efter en angriber - vi fik vist Grahn!

                              Det kostede også point dengang så vidt jeg husker.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Vic Vega Se indlæg
                                Det er jo fuldstændig som de glade dage efter vi solgte Junior til Malmø, der skreg vi også efter en angriber - vi fik vist Grahn!

                                Det kostede også point dengang så vidt jeg husker.
                                Men han var da mindst lige så god til at lave..... damer

                                Comment

                                Working...
                                X