Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    👍 (men vil stadig gerne se to nye i Ådalen, snart!)

    Comment


      2!! Det kan vi vist glemme ALT om - vi får sikkert én på 6 mdr lejekontrakt. Det er jo præcis samme scenarie som vi har oplevet tidligere. Amatøragtigt af fineste karat, den måde der ageres på.
      Jeg håber inderligt, at jeg tager grueligt fejl, men vil ikke blive forbavset.

      Comment


        Tror der sker noget i dag... ved ikke en skid. Men håber det af hele mit OB hjerte.

        Jogger

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jogger Se indlæg
          Tror der sker noget i dag... ved ikke en skid. Men håber det af hele mit OB hjerte.

          Jogger
          Må vi håbe, ellers kan vi nok for 3 gang i denne sæson (Hobro, Aab og Bif) sige: "Ja, havde vi haft noget kvalitet oppe foran, så havde vi fået mere her"

          Comment


            Jesus der sker ikke meget.
            Namedropper lige ham her GRZEGORZ KUSWIK.
            Ved ikke om han har været oppe og vende.


            http://www.youtube.com/watch?v=peMg4S5j8ZU
            Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
              Jesus der sker ikke meget.
              Namedropper lige ham her GRZEGORZ KUSWIK.
              Ved ikke om han har været oppe og vende.
              Er han et ønske eller et rygte?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                Er han et ønske eller et rygte?
                Namedropper plejer at være ønske

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Namedropper plejer at være ønske
                  Enig. Men man har jo lov til at håbe
                  Ikke at jeg kender manden.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                    Enig. Men man har jo lov til at håbe
                    Ikke at jeg kender manden.
                    Håbe ja
                    Jeg må indrømme at efter at have været i VIP'n i lørdags hvor OB direktøren stod og hældte vand ud af ørene og lovede at en angriber var højeste prioritet, lige på trapperne, arbejder intenst bla bla bla, troede jeg på at vi snakkede timer eller 1-3 dage...

                    nu hælder jeg mest til at vi henter det hele i den sidste uge. JH har misset nogle chancer for at købe tidligt i vinduet åbenbart og lige pt er markedet bare svært for køb af gode angribere..
                    Har OB overhovedet netværk tilbage? Det ligner det bare ikke..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Håbe ja
                      Jeg må indrømme at efter at have været i VIP'n i lørdags hvor OB direktøren stod og hældte vand ud af ørene og lovede at en angriber var højeste prioritet, lige på trapperne, arbejder intenst bla bla bla, troede jeg på at vi snakkede timer eller 1-3 dage...

                      nu hælder jeg mest til at vi henter det hele i den sidste uge. JH har misset nogle chancer for at købe tidligt i vinduet åbenbart og lige pt er markedet bare svært for køb af gode angribere..
                      Har OB overhovedet netværk tilbage? Det ligner det bare ikke..
                      Der var nogle, som snakkede om at landsholdspausen ville give god mulighed for at få en ny angriber spillet ind på holdet. Det kunne man nemt forestille sig at de prioriterede. Selvom vi desperat har brug for til at lave mål hurtigst muligt.

                      Comment


                        Vi kunne godt have brugt antipas, han var helt sikkert på blokken. Ham og så en fysisk stærk boksangriber og det havde set fint ud

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Vi kunne godt have brugt antipas, han var helt sikkert på blokken. Ham og så en fysisk stærk boksangriber og det havde set fint ud
                          Hvis han var på blokken er det ufatteligt at man ikke kan slå Hobro i det kapløb....

                          Comment


                            Det er jeg ret overbevist om at han var, men tror han var en af dem, man så mente ikke var interessant nok, men det var så før kadrii.... jeg havde meget gerne set ham også før.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Håbe ja
                              Jeg må indrømme at efter at have været i VIP'n i lørdags hvor OB direktøren stod og hældte vand ud af ørene og lovede at en angriber var højeste prioritet, lige på trapperne, arbejder intenst bla bla bla, troede jeg på at vi snakkede timer eller 1-3 dage...

                              nu hælder jeg mest til at vi henter det hele i den sidste uge. JH har misset nogle chancer for at købe tidligt i vinduet åbenbart og lige pt er markedet bare svært for køb af gode angribere..
                              Har OB overhovedet netværk tilbage? Det ligner det bare ikke..
                              Mon ikke den missede mulighed JH refererer til er Thomas Dalgaard.

                              Det havde fint at have ham i truppen.

                              Omvendt synes jeg, det havde været mange penge at bruge næsten 5 millioner på en 30 årig angriber.

                              Det havde formentlig svaret til det meste af transferbudgettet, da en del af Kadrii-millioner nok skal bruges til at minimere et nyt underskud.

                              Måske havde det betydet, vi ikke kunne have købt Kirkeskov. Weekendens kamp illustrerede vel meget godt, hvor stort et handikap det har været, at vi ikke har haft en rigtig venstreback i flere er. I mine øjne kan en god venstreback vise sig at være lige så vigtig som en angriber.

                              At man så ikke har haft mulighed for at finde samme løsning på højre back, men prioriteret at få en hurtig afklaring på højre back er så en anden sag.

                              Comment


                                OB hentede ikke Antipas af samme grund som Brøndby solgte ham. Han er en god omstillingsspiller, der lever i kraft af sin speed og fysik. Det gjorde han i Sønderjyske og nu i Hobro. Selv om OB også spiller mere kontra, så er han ikke fremtiden. Kim Brink eller Poul Hansen ville have slået til, godt vi ikke gjorde det. Han er ikke teknisk eller pasningssikker nok. Men god for Hobro betyder ikke nødvendigvis god for OB.

                                Comment

                                Working...
                                X