Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Jeg synes nu, det er rigtig fornuftige kontraktudløb, vi har haft. I øvrigt har jeg lidt svært ved at se, hvorfor du nævner JH ifm kontraktudløbene - jo mindre vi skulle have forlænget. Hvem ville du i så fald forlænge med? Ruud ville ikke. Skoubo har formentlig ikke villet gå voldsomt meget ned i løn.

    I øvrigt synes jeg noget af det positive ved weekendens kamp var, at Azer og Bodul var de eneste fra startopstillingen, der har kontraktudløb om et år. Så jeg synes da netop, JH har gjort sit til at sikre den kontinuitet, vi ikke har haft de sidste år.

    Oveni er der sparet meget på lønninger. Det gør ikke at vi undgår endnu et underskud, men det er et skridt på vejen mod at skabe en sundere økonomi, der giver grobund for, at vi får lettere ved at langtidsplanlægge.
    Det er jeg som heller ikke uenig med jer i, men derfor er det stadig voldsomt når 11 spillere forlader os indenfor en måneds tid, og flere af dem har han jo ansvaret for trods alt... kontraktudløbene kunne og skulle han nok ikke gøre så meget ved nej, men så er opgaven jo at finde andet i stedet, og dér synes jeg ikke der er noget der tyder på et dårligt netværk, jeg tror mere det er fordi der er/har været så travlt...

    ... og Toppel(og Ousager for den sags skyld+flere der ellers er i start 11´eren+træneren og assistenten) men det er da helt klart positivt, til gengæld står vi så med et halvt hold der udløber året efter, så der bliver rigeligt at se til... Derfor lyder det i øvrigt også lidt spøjst, at vi fra om 10-11 måneder er klar til at starte fra scratch... nå, men det var netværket der var min egentlige pointe, og som sagt tror jeg ikke dét er problemet...
    Last edited by Kaspernon; 05-08-2014, 13:43.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Da han snakkede om det før Aab kampen, sammenlignede han os lige pludselig med Brøndby. Var det en fortalelse eller sker der måske noget der tilfører penge i stor stil ?
      helt sikkert, enten bliver Bodul solgt til for 800 mill. til en klub i Qatar eller også er der en injektion i samme str. på vej fra div. sponsorer i det lokale erhvervsliv i sidste tilfælde er det EXTREEEMT vigtigt at der er styr på talent leveringen til superliga truppen så det ikke er nødvendigt at rutte store beløb væk på lottokuponer og luksusspillere fra "dervarengang"
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
        er lige vågnet og troede lige vi skulle feste fordi han var solgt altså Schoop og ikke scoop
        Hehe, nej ingen millioner i denne omgang...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...norsk-angriber

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Acheronian Se indlæg
            Har Bodul kontraktudløb sommeren 2015 ?? - Det må være det som JH snakkede om da han sagde at det så betydelig bedre ud næste år :)
            Så kan primadonnaen Emil Larsen jo passende følge trop.

            Jeg er ofte rasende på Bodul pga. hans ugidelige attitude, men havde Emil nu smasket den bold i maskerne, som han skulle var, Bodul blevet hyldet som helt idag. Den bold han lader gå igennem benene på sig selv, så EL står helt alene med målmanden, er intet mindre end genialt. Det er ikke just Bodul's skyld at Emil er frygtelig uskarp.

            Comment


              Hvis han er så god, hvorfor brugte man så ikke forkøbsretten sidste år? - Må gå ud fra den har været til at betale for OB ellers vil det ikke give mening!!!

              Noget helt andet. I forhold til kontrakter, hvor lang tid har Schoop tilbage i OB?

              Comment


                Man kan jo håbe på at grunden til, at Marcus Pedersen ikke er skiftet til EfB endnu, er fordi OB har en del goodwill hos ham...
                Man kan snildt forestille sig, at EfB både kan opfylde Vitesse's transferkrav, muligvis tilbyde europæisk fodbold og højst sandsynligt en bedre løn end OB. Lad os så bare håbe, at han blev så glad for byen og klubben sidste han var her, at han er villig til at give afkald på europæisk fodbold og evt. en bedre løn og komme til OB! ;o)

                Selvfølgelig med det udgangspunkt, at OB overvejer at hente ham! Bare fordi at jeg synes det kunne være fedt, er det jo ikke ensbetydende med, at De synes det samme nede i OB.... ;o)

                Comment


                  Agenten afkræfter (hvor troværdigt det end er) at en aftale med Esbjerg er på plads. Læst med de optimistiske briller kunne OB være på banen..

                  http://www.dagbladet.no/2014/08/04/s...esse/34632654/

                  Comment


                    Stort set det samme som at bekræfte, at vi er interesseret.

                    Troels´ mening kan dække over lige præcis det han siger og ikke mere. Jeg vil dog gerne tolke det derhen, at nu viser han lige "hele verden", at vi pisser om kamp med EFB, vil Jesper og Niels tabe den!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Zakk Wylde Se indlæg
                      Agenten afkræfter (hvor troværdigt det end er) at en aftale med Esbjerg er på plads. Læst med de optimistiske briller kunne OB være på banen..

                      http://www.dagbladet.no/2014/08/04/s...esse/34632654/
                      Når du siger læst med de optimistiske briller - mener du så, der hvor agenten udtaler, at der foregår en PROCESS omkring Marcus Pedersen. Og hvilken klub kender Vi som er igang med en PROCESS?!?
                      OK! Pænt dårligt forsøg på at være morsom i en alvorlig tid.... Sorry!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
                        Hvis han er så god, hvorfor brugte man så ikke forkøbsretten sidste år? - Må gå ud fra den har været til at betale for OB ellers vil det ikke give mening!!!

                        Noget helt andet. I forhold til kontrakter, hvor lang tid har Schoop tilbage i OB?
                        30-06-15...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Stort set det samme som at bekræfte, at vi er interesseret.

                          Troels´ mening kan dække over lige præcis det han siger og ikke mere. Jeg vil dog gerne tolke det derhen, at nu viser han lige "hele verden", at vi pisser om kamp med EFB, vil Jesper og Niels tabe den!
                          Forstår ikke Artiklen... Altså nogle jyske journalister har spurgt TB om hvad han mener om Marcus.. Jamen for helvede... hvad havde de regnet med? Nu taler TB godt om ham - BUM.. Anbefaling fra TB til Esbjerg eller hvad? Eller er han ude og sige at OB gerne vil have ham?!..
                          Forstår den sku ik...

                          Comment


                            Har i glemt hvordan Marcus var istand til at brænde selv de mest oplagte chancer, hans manglende blik for medspillere der er bedre placeret på banen. Manden er et stort frispark, men han kan løbe solen sort. Det er bare ikke nok.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Marcus P havde det ikke personligt særligt godt med Bodul. Han var træt af hans spillestil, og mente at Bodul var skyld i at de to ikke fik succes sammen i OB's angreb.
                              Et OB-angreb med MP-DB vil nok ikke komme til at fungere, og ville sandsynligvis være en dårligere løsning end at sætte Bodul sammen med én af vores midtbanefolk i angrebet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Pistol Pet Se indlæg
                                OB var interesseret i at hente Antipas da Bashkim blev solgt, men da havde Brøndby allerede lavet en forhåndsaftale med Hobro.
                                Jeg læste/hørte et eller andet sted, at vi faktisk overbød Hobro, men at Rud allerede havde lavet håndslag på Antipas-aftalen med Hobro, og ikke ville løbe fra den.

                                Men jeg kan simpelthen ikke finde linket igen..
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X