Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Nogen der har en ide om, hvad det er for en mulighed han snakker om?

    Drejer det sig om en spiller i nærheden af Kadrii-klassen, eller taler han bare om, at vi kunne have fået en mellemvarespiller som kunne være rar at have nu, indtil vi får en ordentlig angriber?

    Hvis det er det sidste, mener jeg stadig det er ok, man ikke slog til og i stedet stiler efter angribere, man virkelig tror på kan gøre en forskel.
    var Marvin på FCK holdet i går mod FCV
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
      Enig i, at med en bedre angriber mod AaB og måske Hobro, kunne have givet os flere point. Men selv med en super angriber havde vi ikke vundet mod FCV, så det er vel maksimum 3-5 point. Ved godt overdrivelse fremmer forståelsen, og forståelsen er jeg helt med på, vi mangler en angriber :).
      Nej, du har ret i, at FCV kampen var en meget meget meget pinlig og ringe indsats, men jeg tror at denne modløshed skyldes kampen mod Hobro, så hvis vi havde vundet mod Hobro kunne det være, at indsatsen havde været bedre mod FCV. Ja, jeg ved det.. hvis hvis hvis, det kan vi ikke bruge så meget til nu :)
      OBeliever

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        var Marvin på FCK holdet i går mod FCV
        Ja. Var PM påstanden i dag for Lyngby?

        Comment


          HVOR BLIVER MIN ANGRIBER AF??? Kan snart ikke klare og vente mere!!! Arrrh..

          Comment


            På banen?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
              Nogen der har en ide om, hvad det er for en mulighed han snakker om?

              Drejer det sig om en spiller i nærheden af Kadrii-klassen, eller taler han bare om, at vi kunne have fået en mellemvarespiller som kunne være rar at have nu, indtil vi får en ordentlig angriber?

              Hvis det er det sidste, mener jeg stadig det er ok, man ikke slog til og i stedet stiler efter angribere, man virkelig tror på kan gøre en forskel.
              Mon ikke det var Dalgaard? Der blev givet et bud og spilleren var int. men man ville presse prisen og så blev der solgt til anden side fordi man ikke gik ind på modprisen ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Mon ikke det var Dalgaard? Der blev givet et bud og spilleren var int. men man ville presse prisen og så blev der solgt til anden side fordi man ikke gik ind på modprisen ...
                Når man byder 40% af prisen på varen så er man vel ikke som sådan interesseret i at få den .



                Hvis jeg skambyder en vare er det fordi det er noget jeg ikke rigtig mangler , men som vil være rar nok at have .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Når man byder 40% af prisen på varen så er man vel ikke som sådan interesseret i at få den .



                  Hvis jeg skambyder en vare er det fordi det er noget jeg ikke rigtig mangler , men som vil være rar nok at have .
                  Jeg syntes også det lyder underligt...især hvis man virkelig har givet 800k for kryger......

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Når man byder 40% af prisen på varen så er man vel ikke som sådan interesseret i at få den .



                    Hvis jeg skambyder en vare er det fordi det er noget jeg ikke rigtig mangler , men som vil være rar nok at have .
                    Nu fik de jo også først prisen at vide efter de havde givet buddet. Sidder JH og lægger til og trækker fra for at skyde sig ind på en ca. pris efter hans mening før han kommer med et bud så kommer det jyske vel frem i ham og så har han budt 2 mio http://www.b.dk/sport/ob-bud-boed-pa...rligatopscorer For at have et udgangspunkt.
                    Jeg gætter på at han måske har forventet en pris på måske 3-3,5 mio. men er så blevet mødt med et modbud på 5 mio. og så har han stukket halen mellem benene.

                    Jeg tror bare at JH ikke er bevidst om hvad en målscorer koster og/eller er (for) nærig .. derfor er jeg også bange for at Kadrii måske er solgt for billigt og skal jeg blive modbydelig så tror jeg også at han har makket ret da Ståle ringer og siger at de vil købe Kadrii for 5 mio. nu hvor hans helbred er rimelig ukendt eller der kommer ikke andre bud.

                    I dag tror jeg så at JH fortryder at han ikke smed et bud på Dalgaard på 4 eller 4,5 og havde ham til sæsonstart ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Nu fik de jo også først prisen at vide efter de havde givet buddet. Sidder JH og lægger til og trækker fra for at skyde sig ind på en ca. pris efter hans mening før han kommer med et bud så kommer det jyske vel frem i ham og så har han budt 2 mio http://www.b.dk/sport/ob-bud-boed-pa...rligatopscorer For at have et udgangspunkt.
                      Jeg gætter på at han måske har forventet en pris på måske 3-3,5 mio. men er så blevet mødt med et modbud på 5 mio. og så har han stukket halen mellem benene.

                      Jeg tror bare at JH ikke er bevidst om hvad en målscorer koster og/eller er (for) nærig .. derfor er jeg også bange for at Kadrii måske er solgt for billigt og skal jeg blive modbydelig så tror jeg også at han har makket ret da Ståle ringer og siger at de vil købe Kadrii for 5 mio. nu hvor hans helbred er rimelig ukendt eller der kommer ikke andre bud.

                      I dag tror jeg så at JH fortryder at han ikke smed et bud på Dalgaard på 4 eller 4,5 og havde ham til sæsonstart ..
                      håber godt nok ikke du har ret! For i så fald er jeg bange for vi har fået en Poul Hansen light mellem hænderne.....det kan jeg næsten ikke bære
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Nu fik de jo også først prisen at vide efter de havde givet buddet. Sidder JH og lægger til og trækker fra for at skyde sig ind på en ca. pris efter hans mening før han kommer med et bud så kommer det jyske vel frem i ham og så har han budt 2 mio http://www.b.dk/sport/ob-bud-boed-pa...rligatopscorer For at have et udgangspunkt.
                        Jeg gætter på at han måske har forventet en pris på måske 3-3,5 mio. men er så blevet mødt med et modbud på 5 mio. og så har han stukket halen mellem benene.

                        Jeg tror bare at JH ikke er bevidst om hvad en målscorer koster og/eller er (for) nærig .. derfor er jeg også bange for at Kadrii måske er solgt for billigt og skal jeg blive modbydelig så tror jeg også at han har makket ret da Ståle ringer og siger at de vil købe Kadrii for 5 mio. nu hvor hans helbred er rimelig ukendt eller der kommer ikke andre bud.

                        I dag tror jeg så at JH fortryder at han ikke smed et bud på Dalgaard på 4 eller 4,5 og havde ham til sæsonstart ..
                        Tror nu godt JH ved hvad en målscorer koster, men hvis bestyrelsen ikke vil give han pengene, så bliver det ikke til noget. Synes generelt at kritikken af JH er lidt dum, da folk ikke har en jordisk chance for at vide, hvilken betingelser han har at købe ind for. Synes at kritikken skal højere op i systemet. Især fordi at de 1-2 mio man evt ikke vil give ekstra for en angriber tidligere i vinduet, kan være tabt i fordelingspenge allerede pga den dårlige start.
                        Mht Kadrii fik OB en god pris for en spiller som ikke vil forlænge, spiller på 80% og har et år tilbage. Ritzau har meldt 9 mio DKK, hvor meget at dette som så skal bruges på nye spillere er igen umuligt at svare på.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Nu fik de jo også først prisen at vide efter de havde givet buddet. Sidder JH og lægger til og trækker fra for at skyde sig ind på en ca. pris efter hans mening før han kommer med et bud så kommer det jyske vel frem i ham og så har han budt 2 mio http://www.b.dk/sport/ob-bud-boed-pa...rligatopscorer For at have et udgangspunkt.
                          Jeg gætter på at han måske har forventet en pris på måske 3-3,5 mio. men er så blevet mødt med et modbud på 5 mio. og så har han stukket halen mellem benene.

                          Jeg tror bare at JH ikke er bevidst om hvad en målscorer koster og/eller er (for) nærig .. derfor er jeg også bange for at Kadrii måske er solgt for billigt og skal jeg blive modbydelig så tror jeg også at han har makket ret da Ståle ringer og siger at de vil købe Kadrii for 5 mio. nu hvor hans helbred er rimelig ukendt eller der kommer ikke andre bud.

                          I dag tror jeg så at JH fortryder at han ikke smed et bud på Dalgaard på 4 eller 4,5 og havde ham til sæsonstart ..
                          Jeg synes, det er svært at vurdere, om det er ok, at en god angriber uden det store videresalgs- og udviklingspotentiale er 5 millioner kroner værd.

                          Sådan en handel ville formentlig have lukket for alle andre handler, hvis der da overhovedet er budget til at handle for så mange penge.

                          Jeg er ret sikker på, at Jesper Hansen er pålagt at trimme økonomien gevaldigt ovenpå 2x25 millioner i underskud de seneste to år.

                          Selv med store lønbesparelser og et salg af Kadrii har vi stadig udsigt til et rimelig stort underskud igen i år.

                          Thorborg vil formentlig ikke spytte i kassen, før ledelsen kan vise, man kan drive klubben med en økonomisk ansvarlighed. Andre sponsorer har det sikkert på samme måde.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                            Tror nu godt JH ved hvad en målscorer koster, men hvis bestyrelsen ikke vil give han pengene, så bliver det ikke til noget. Synes generelt at kritikken af JH er lidt dum, da folk ikke har en jordisk chance for at vide, hvilken betingelser han har at købe ind for. Synes at kritikken skal højere op i systemet. Især fordi at de 1-2 mio man evt ikke vil give ekstra for en angriber tidligere i vinduet, kan være tabt i fordelingspenge allerede pga den dårlige start.
                            Mht Kadrii fik OB en god pris for en spiller som ikke vil forlænge, spiller på 80% og har et år tilbage. Ritzau har meldt 9 mio DKK, hvor meget at dette som så skal bruges på nye spillere er igen umuligt at svare på.
                            Hvis man inden salget af Kadrii har råd til at byde 2 mill for en spiller , så skulle det undre hvis man ikke med 9 mill for det salg kan forhøje det bud . Hvis økonomien er så ringe at de 9 mil skal dække ind for det så undrer købet af Kryger også en del og man kan vel også undre sig over Kirkeskov hentes hvis det er så skidt , havde man nok satset på JBL men Momo som gardering .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                              Tror nu godt JH ved hvad en målscorer koster, men hvis bestyrelsen ikke vil give han pengene, så bliver det ikke til noget. Synes generelt at kritikken af JH er lidt dum, da folk ikke har en jordisk chance for at vide, hvilken betingelser han har at købe ind for. Synes at kritikken skal højere op i systemet. Især fordi at de 1-2 mio man evt ikke vil give ekstra for en angriber tidligere i vinduet, kan være tabt i fordelingspenge allerede pga den dårlige start.
                              Mht Kadrii fik OB en god pris for en spiller som ikke vil forlænge, spiller på 80% og har et år tilbage. Ritzau har meldt 9 mio DKK, hvor meget at dette som så skal bruges på nye spillere er igen umuligt at svare på.
                              Men vi ved dog at OB længe har skullet bruge indtil flere angribere - det er ikke kommet som nogen overraskelse så mener i den grad kritikken af jh er berettiget. Har han svære betingelser - det vil jeg bestemt tro, men det fritager ham da på ingen måde.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                                Jeg synes, det er svært at vurdere, om det er ok, at en god angriber uden det store videresalgs- og udviklingspotentiale er 5 millioner kroner værd.

                                Sådan en handel ville formentlig have lukket for alle andre handler, hvis der da overhovedet er budget til at handle for så mange penge.
                                Men han udtaler jo i samme interview at man var tilfreds med truppen bortset fra en angriber så ... der skulle vel heller ikke flere handler til ..

                                Jeg er ret sikker på, at Jesper Hansen er pålagt at trimme økonomien gevaldigt ovenpå 2x25 millioner i underskud de seneste to år.

                                Selv med store lønbesparelser og et salg af Kadrii har vi stadig udsigt til et rimelig stort underskud igen i år.

                                Thorborg vil formentlig ikke spytte i kassen, før ledelsen kan vise, man kan drive klubben med en økonomisk ansvarlighed. Andre sponsorer har det sikkert på samme måde.
                                Men jeg ved jo ikke en skid ... jeg fortolker bare på at "man har været for kritisk" til, at man enten ikke har villet betale prisen for kvaliteten eller kan man ikke finde kvaliteten til de penge man har ....
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X