Oprindeligt indsendt af OB er Gud
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægEnig i, at med en bedre angriber mod AaB og måske Hobro, kunne have givet os flere point. Men selv med en super angriber havde vi ikke vundet mod FCV, så det er vel maksimum 3-5 point. Ved godt overdrivelse fremmer forståelsen, og forståelsen er jeg helt med på, vi mangler en angriber :).OBeliever
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægNogen der har en ide om, hvad det er for en mulighed han snakker om?
Drejer det sig om en spiller i nærheden af Kadrii-klassen, eller taler han bare om, at vi kunne have fået en mellemvarespiller som kunne være rar at have nu, indtil vi får en ordentlig angriber?
Hvis det er det sidste, mener jeg stadig det er ok, man ikke slog til og i stedet stiler efter angribere, man virkelig tror på kan gøre en forskel."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMon ikke det var Dalgaard? Der blev givet et bud og spilleren var int. men man ville presse prisen og så blev der solgt til anden side fordi man ikke gik ind på modprisen ...
Hvis jeg skambyder en vare er det fordi det er noget jeg ikke rigtig mangler , men som vil være rar nok at have .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægNår man byder 40% af prisen på varen så er man vel ikke som sådan interesseret i at få den .
Hvis jeg skambyder en vare er det fordi det er noget jeg ikke rigtig mangler , men som vil være rar nok at have .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægNår man byder 40% af prisen på varen så er man vel ikke som sådan interesseret i at få den .
Hvis jeg skambyder en vare er det fordi det er noget jeg ikke rigtig mangler , men som vil være rar nok at have .
Jeg gætter på at han måske har forventet en pris på måske 3-3,5 mio. men er så blevet mødt med et modbud på 5 mio. og så har han stukket halen mellem benene.
Jeg tror bare at JH ikke er bevidst om hvad en målscorer koster og/eller er (for) nærig .. derfor er jeg også bange for at Kadrii måske er solgt for billigt og skal jeg blive modbydelig så tror jeg også at han har makket ret da Ståle ringer og siger at de vil købe Kadrii for 5 mio. nu hvor hans helbred er rimelig ukendt eller der kommer ikke andre bud.
I dag tror jeg så at JH fortryder at han ikke smed et bud på Dalgaard på 4 eller 4,5 og havde ham til sæsonstart .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægNu fik de jo også først prisen at vide efter de havde givet buddet. Sidder JH og lægger til og trækker fra for at skyde sig ind på en ca. pris efter hans mening før han kommer med et bud så kommer det jyske vel frem i ham og så har han budt 2 mio http://www.b.dk/sport/ob-bud-boed-pa...rligatopscorer For at have et udgangspunkt.
Jeg gætter på at han måske har forventet en pris på måske 3-3,5 mio. men er så blevet mødt med et modbud på 5 mio. og så har han stukket halen mellem benene.
Jeg tror bare at JH ikke er bevidst om hvad en målscorer koster og/eller er (for) nærig .. derfor er jeg også bange for at Kadrii måske er solgt for billigt og skal jeg blive modbydelig så tror jeg også at han har makket ret da Ståle ringer og siger at de vil købe Kadrii for 5 mio. nu hvor hans helbred er rimelig ukendt eller der kommer ikke andre bud.
I dag tror jeg så at JH fortryder at han ikke smed et bud på Dalgaard på 4 eller 4,5 og havde ham til sæsonstart ..Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægNu fik de jo også først prisen at vide efter de havde givet buddet. Sidder JH og lægger til og trækker fra for at skyde sig ind på en ca. pris efter hans mening før han kommer med et bud så kommer det jyske vel frem i ham og så har han budt 2 mio http://www.b.dk/sport/ob-bud-boed-pa...rligatopscorer For at have et udgangspunkt.
I dag tror jeg så at JH fortryder at han ikke smed et bud på Dalgaard på 4 eller 4,5 og havde ham til sæsonstart ..
Mht Kadrii fik OB en god pris for en spiller som ikke vil forlænge, spiller på 80% og har et år tilbage. Ritzau har meldt 9 mio DKK, hvor meget at dette som så skal bruges på nye spillere er igen umuligt at svare på.
Comment
-
I dag tror jeg så at JH fortryder at han ikke smed et bud på Dalgaard på 4 eller 4,5 og havde ham til sæsonstart ..
Sådan en handel ville formentlig have lukket for alle andre handler, hvis der da overhovedet er budget til at handle for så mange penge.
Jeg er ret sikker på, at Jesper Hansen er pålagt at trimme økonomien gevaldigt ovenpå 2x25 millioner i underskud de seneste to år.
Selv med store lønbesparelser og et salg af Kadrii har vi stadig udsigt til et rimelig stort underskud igen i år.
Thorborg vil formentlig ikke spytte i kassen, før ledelsen kan vise, man kan drive klubben med en økonomisk ansvarlighed. Andre sponsorer har det sikkert på samme måde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlægTror nu godt JH ved hvad en målscorer koster, men hvis bestyrelsen ikke vil give han pengene, så bliver det ikke til noget. Synes generelt at kritikken af JH er lidt dum, da folk ikke har en jordisk chance for at vide, hvilken betingelser han har at købe ind for. Synes at kritikken skal højere op i systemet. Især fordi at de 1-2 mio man evt ikke vil give ekstra for en angriber tidligere i vinduet, kan være tabt i fordelingspenge allerede pga den dårlige start.
Mht Kadrii fik OB en god pris for en spiller som ikke vil forlænge, spiller på 80% og har et år tilbage. Ritzau har meldt 9 mio DKK, hvor meget at dette som så skal bruges på nye spillere er igen umuligt at svare på.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlægTror nu godt JH ved hvad en målscorer koster, men hvis bestyrelsen ikke vil give han pengene, så bliver det ikke til noget. Synes generelt at kritikken af JH er lidt dum, da folk ikke har en jordisk chance for at vide, hvilken betingelser han har at købe ind for. Synes at kritikken skal højere op i systemet. Især fordi at de 1-2 mio man evt ikke vil give ekstra for en angriber tidligere i vinduet, kan være tabt i fordelingspenge allerede pga den dårlige start.
Mht Kadrii fik OB en god pris for en spiller som ikke vil forlænge, spiller på 80% og har et år tilbage. Ritzau har meldt 9 mio DKK, hvor meget at dette som så skal bruges på nye spillere er igen umuligt at svare på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægJeg synes, det er svært at vurdere, om det er ok, at en god angriber uden det store videresalgs- og udviklingspotentiale er 5 millioner kroner værd.
Sådan en handel ville formentlig have lukket for alle andre handler, hvis der da overhovedet er budget til at handle for så mange penge.
Men han udtaler jo i samme interview at man var tilfreds med truppen bortset fra en angriber så ... der skulle vel heller ikke flere handler til ..
Jeg er ret sikker på, at Jesper Hansen er pålagt at trimme økonomien gevaldigt ovenpå 2x25 millioner i underskud de seneste to år.
Selv med store lønbesparelser og et salg af Kadrii har vi stadig udsigt til et rimelig stort underskud igen i år.
Thorborg vil formentlig ikke spytte i kassen, før ledelsen kan vise, man kan drive klubben med en økonomisk ansvarlighed. Andre sponsorer har det sikkert på samme måde."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
Comment