Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægJeg vil så også sige det er underligt eller lidt af et sammentræf, hvis OB skulle forsøge at skrive kontrakt med Eidur, lige netop samtidig med at hans søn spiller en turnering på Fyn. Jeg tror nu bare han træner med fordi hans søn deltager i den turnering. Dermed ikke sagt at de to parter ikke ser hinanden an, og måske finder sammen alligevel.
Han har noget rutine, og hans tekniske niveau er fortsat højt. Men han er jo ikke lige umiddelbart en mand, der laver 10+ mål i en sæson, og lige nu er det en angriber med mål i støvlerne vi mangler.
Sådan en spiller til træning skaber nogle forventninger, som jeg ikke kan se, at OB har brug for lige i øjeblikket, medmindre det har noget på sig.
Btw. sign ham for helvede! Han er fra Island!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
"Har du talt med ham og hans repræsentant?- Det har jeg af ren og skær interesse, ja. Men mere kan jeg ikke sige. For som udgangspunkt er der ikke noget i det."
perfekt, der er en dialog igang :-)
Comment
-
Spændende hvor længe han bliver og træner med...
"- Nu er han her nogle dage, og vi er glade for, han synes, det kunne være interessant at træne med. Så må vi se hvordan og hvorledes. Men igen, det er, fordi hans søn er her, og han gerne vil holde sig i form. Så kan man jo kun spå om fremtiden.
Så han træner med i nogle dage?
- Det er egentlig kun aftalt, at han træner med i dag, så det skal vi have en snak om."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægSpændende hvor længe han bliver og træner med...
"- Nu er han her nogle dage, og vi er glade for, han synes, det kunne være interessant at træne med. Så må vi se hvordan og hvorledes. Men igen, det er, fordi hans søn er her, og han gerne vil holde sig i form. Så kan man jo kun spå om fremtiden.
Så han træner med i nogle dage?
- Det er egentlig kun aftalt, at han træner med i dag, så det skal vi have en snak om."
"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
vi må se hvad der sker
Comment
Comment