Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
    vi må sige at han afviser intet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Deres sportsdirektør siger jo at de ikke har modtaget nogen bud
      Min fejl.

      Men der har været forespørgsler på ham, stod der et andet sted. Tror det var på bold.dk. Mon ikke vi er en af dem, der har vist interesse.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
        Min fejl.

        Men der har været forespørgsler på ham, stod der et andet sted. Tror det var på bold.dk. Mon ikke vi er en af dem, der har vist interesse.
        jo. Men virker underligt at vi så langt henne i proccesen uden en angriber ikke bare har givet et bud. Højt eller lavt. Hvis vi var interesserede.
        Vi har åbenbart kun spurgt på en pris

        Comment


          http://sporten.tv2.dk/2014-07-30-eks...mtiden-er-uvis
          Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
          Kristian Morre

          Comment


            http://www.fyens.dk/sport/Islandsk-a...rtikel/2548806

            Til Sportfyns redaktør, Niels Abildtrup, siger OB-cheftræner Troels Bech dog, at islændingen ikke er på vej til at skifte til OB. Han er her, fordi hans søn deltager i en ungdomslandskamp, der spilles på Fyn - og så har farmand fået lov at deltage i træningen i OB for at holde sig i form.

            Comment


              Lyder til at han træner med til og med fredag, men det lyder ikke som om han er interesseret i at blive i DK.

              Comment


                I mine ører lyder det som om han faktisk ikke rigtigt ved hvad han skal.

                Han siger bare han gerne vil fortsætte med at spille forbold, men ikke at det endelig er det han gør.

                men et godt interview i min optik.

                Comment


                  Det virker som om der foregår ret meget bag kulissen lige nu, både hos de klubber vi vil handle med og hos OB. Jeg tror meget af det er spil for fra sælgers side at holde prisen oppe og fra OB's side for at presse den ned. Det kunne sagtens være at op til flere handler er meget tæt på, men at Eidur er en af dem tvivler jeg på. Det er bare ret belejligt for OB at så tvivl om det, så det ligner de har andre muligheder hvis de ikke kan få de andre angribere til den ønskede pris.

                  Comment


                    Tror altså godt at vi kan begrave den foreløbigt.

                    Men måske sidst i vinduet. Hvem ved hvis ingen har nappet ham

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                      I mine ører lyder det som om han faktisk ikke rigtigt ved hvad han skal.

                      Han siger bare han gerne vil fortsætte med at spille forbold, men ikke at det endelig er det han gør.

                      men et godt interview i min optik.
                      Manden har tjent gode penge og kan tage situationen helt roligt. Han afventer bud og ser hvad der ser bedst ud tror jeg
                      men et rigtig godt interview ja

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Manden har tjent gode penge og kan tage situationen helt roligt. Han afventer bud og ser hvad der ser bedst ud tror jeg
                        men et rigtig godt interview ja
                        Ja, det er også hvad jeg tror.
                        Men han siger bare ikke direkte at han fortsætter karrieren.
                        Men kunne nu være fint at spille i Odense, det er tættere på familien i Island, som jeg ud fra interviewet kan regne ud har boet på Island mens han spillede i Belgien.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Ja, det er også hvad jeg tror.
                          Men han siger bare ikke direkte at han fortsætter karrieren.
                          Men kunne nu være fint at spille i Odense, det er tættere på familien i Island, som jeg ud fra interviewet kan regne ud har boet på Island mens han spillede i Belgien.
                          Altså når du er på Island er det et fedt om ægtefællen er i Belgien eller DK. ikke den store forskel:)

                          Comment


                            Nej det ved jeg.
                            Men såfremt de skulle med er klimaet i DK mere Islandsk ;)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Nej det ved jeg.
                              Men såfremt de skulle med er klimaet i DK mere Islandsk ;)
                              Nu er jeg 1/2 islænding på min mors side og det eneste jeg vil sige nu er at du prøver ihærdigt at finde fordele for at han skulle blive

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Nu er jeg 1/2 islænding på min mors side og det eneste jeg vil sige nu er at du prøver ihærdigt at finde fordele for at han skulle blive
                                Er det så skidt?

                                Comment

                                Working...
                                X