Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Problemet er at det er tidligt i vinduet stadig og svært at handle alt for meget ned hvis en klub ikke vil sælge
    Ja det har du ret i, han bliver nok den/en af de angribere hvor der går poker i spillet, men når bare vi har den anden angriber hjemme først, gør det heller ikke så meget...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
      Jeg er RET sikker på, at OB lige nu kun vil give det halve.
      Du har uden tvivl ret.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Ja det har du ret i, han bliver nok den/en af de angribere hvor der går poker i spillet, men når bare vi har den anden angriber hjemme først, gør det heller ikke så meget...
        Enig

        Comment


          Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg
          Vil lige dele et rygte som kommer fra en rimelig pålidelig kilde.

          Bagerste geled på banen bliver forstærket inden længe, hvilket vi også har trængt voldsomt til. Hvilken position kan jeg ikke afsløre.

          Afsløringen skulle komme senere i dag. Godt nok har jeg ikke fået en endelig bekræftelse, men den skulle være ret sikker.
          For en sikkerheds skyld vil jeg skynde mig at trække lidt i land på forhånd, så jeg ikke bliver totalt lynchet, hvis det skulle vise sig at gå i vasken. Jeg har jo tidligere meldt om interesse i spillere som ikke er blevet til noget, og jeg vil helst undgå at blive anklaget for at være et Svin.

          Jeg kan ikke gå i detaljer, men vil da godt afsløre at vi skal meget langt østpå til en eksotisk liga for at finde den pågældende spiller.
          Netop Kirkeskov jeg mente. Langt øst på er hele vejen rundt om jorden, næsten. Den eksotiske liga er 1. Division. Og er nogen i tvivl så tjek det første store bogstav i de første to afsnit, V og B samt de tre første store bogstaver i tredje afsnit A G F.

          Comment


            Mon ikke også vi kan erklære Alme-rygtet for dødt nu..?
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Hahahaha. Godt lavet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg
                Netop Kirkeskov jeg mente. Langt øst på er hele vejen rundt om jorden, næsten. Den eksotiske liga er 1. Division. Og er nogen i tvivl så tjek det første store bogstav i de første to afsnit, V og B samt de tre første store bogstaver i tredje afsnit A G F.
                loooooooooool. Det er sgu konge lavet

                Comment


                  Der går da total rebus i den hvis du skulle poste rygter en anden gang :-)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                    Der går da total rebus i den hvis du skulle poste rygter en anden gang :-)

                    Comment


                      PM vil gerne til OB

                      http://www.bold.dk/nyt/patrick-m-ob-...mt-interessant


                      han siger at han kun har 1/2 år tilbage af sin kontrakt

                      Comment


                        Ifølge Sport Fyn kræver Lyngby tre millioner kroner for Mortensen.

                        Comment


                          Han skal være så velkommen.
                          Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                          Comment


                            Ved godt at Stiften er blevet haglet ned for at poste copy/paste direkte fra Forum her, men den med PM har jeg også hørt i dag. Men som så mange andre, så er man nødt til at beskytte sine kilder, der jo risikerer en røvfuld, hvis det bliver sporet tilbage til dem.

                            Comment


                              PM

                              http://www.transfermarkt.co.uk/patri.../spieler/69511

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                                Ved godt at Stiften er blevet haglet ned for at poste copy/paste direkte fra Forum her, men den med PM har jeg også hørt i dag. Men som så mange andre, så er man nødt til at beskytte sine kilder, der jo risikerer en røvfuld, hvis det bliver sporet tilbage til dem.
                                Tror også at de arbejder på ham. Men til 3 millioner tror jeg ikke at handlen bliver gennemført

                                Comment

                                Working...
                                X