Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
    Undskyld mig, men det er da det mest tyndbenede og åbenlyse rygte at hive frem :) Der er sgu gået inflation i rygterne herinde, det er godt nok sjældent folk nævner navne som ikke allerede er angivet i artikler rundt omkring, som rent faktisk bliver bekræftet efterfølgende. Vi ved jo sågar at OB allerede ligger i forhandling om begge spillere on/off. At fremsætte det som et rygte er unødvendigt, kan folk ikke bare skrive at det er deres mening eller formodning ud fra de samme parametre som menigmand har at bedømme det ud fra.
    Som sagt sagde jeg også, at der ikke var så meget nyt i det, det var blot for at få flere kilde på det, da jeg ved han ikke har udtalt sig om det til andre.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
      Som sagt sagde jeg også, at der ikke var så meget nyt i det, det var blot for at få flere kilde på det, da jeg ved han ikke har udtalt sig om det til andre.
      Ja, det er også fair nok. Jeg mener bare at der har været mange af denne slags "rygter" og jeg synes det er så åbenlyse emner i forvejen. Jeg tror også de fleste godt ved at der ikke slipper meget ud fra ådalen længere, så selv de der førhen kunne levere gode rygter har intet at smide op.

      Comment


        Måske den næste signing
        Ikke bliver en spiller.
        Chancen for at
        Han har været i
        Aadalen tidligere,
        Er stor - faktisk har han også spillet på
        Landsholdet

        Spændende er det i hvert fald
        Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

        Comment


          Oprindeligt indsendt af rmn Se indlæg
          måske den næste signing
          ikke bliver en spiller.
          Chancen for at
          han har været i
          aadalen tidligere,
          er stor - faktisk har han også spillet på
          landsholdet

          spændende er det i hvert fald
          michael

          troede ikke at du måtte poste rygter mere svin

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
            Måske den næste signing
            Ikke bliver en spiller.
            Chancen for at
            Han har været i
            Aadalen tidligere,
            Er stor - faktisk har han også spillet på
            Landsholdet

            Spændende er det i hvert fald
            [Ignore]

            Nogen rygter i dag?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
              Måske den næste signing
              Ikke bliver en spiller.
              Chancen for at
              Han har været i
              Aadalen tidligere,
              Er stor - faktisk har han også spillet på
              Landsholdet

              Spændende er det i hvert fald
              RMN i rygtetråd i går: "Jeg har givet admins håndslag på, at jeg holder mig fra at poste rygter. Det indebærer også PM's."

              Du skal på antabus...du er afhængig af at lyve løs på dette forum.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                Måske den næste signing
                Ikke bliver en spiller.
                Chancen for at
                Han har været i
                Aadalen tidligere,
                Er stor - faktisk har han også spillet på
                Landsholdet

                Spændende er det i hvert fald
                Michael Schjønberg måske?

                Comment


                  Kunne det være vi skulle til at overveje en vol. III?

                  Comment


                    Schjønberg har vist lige takket nej til Japan, for at blive landstræner i Korea... eller så var det omvendt...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Schjønberg har vist lige takket nej til Japan, for at blive landstræner i Korea... eller så var det omvendt...
                      Det var det. Japan har takket nej til Schjønberg for at blive træner i Korea ... eller ... Jeg er forvirret nu ...

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Noget kunne tyde på, at OB går efter en klassisk konstellation bestående af en target-man (Mortensen, og tidligere Dalgaard), og en hurtigløber (Kjær, og tidligere antipas). Tipsbladet bringer også idag, at 2-3 superligaklubber er efter Løvenkrans. Kunne OB være én af kandidaterne? Han er givet vis ikke lige hurtig mere, men ville tilføre en del rutine.

                        Comment


                          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4942756.ece

                          Vi går efter 2 spillere. 1 angriber og 1 offensiv Eller 2 angribere.

                          Hør nu hvad du selv siger JH. Du prøver at underspille situationen men løgnen er så åbenlys jo

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4942756.ece

                            Vi går efter 2 spillere. 1 angriber og 1 offensiv Eller 2 angribere.

                            Hør nu hvad du selv siger JH. Du prøver at underspille situationen men løgnen er så åbenlys jo
                            og hvad har ham kirkeskov spist og eller røget?.....top 6 - det sker sgutte med den nuværende trup, næ en 10 plads så tror jeg vi skal være tilfredse denne sæson - desværre

                            Comment


                              [QUOTE=mathiashn;22574]Noget kunne tyde på, at OB går efter en klassisk konstellation bestående af en target-man (Mortensen, og tidligere Dalgaard), og en hurtigløber (Kjær, og tidligere antipas). Tipsbladet bringer også idag, at 2-3 superligaklubber er efter Løvenkrans. Kunne OB være én af kandidaterne? Han er givet vis ikke lige hurtig mere, men ville tilføre en del rutine.[/

                              tror der bliver gået efter fremtidens hold og ikke rutinen :( så ham gerne i OB

                              bare noget nyt blod i angrebet ville være dejligt men godt at se vi kun køber dansk. Tror på målmandsposten at Toppel bevare pladsen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Det var det. Japan har takket nej til Schjønberg for at blive træner i Korea ... eller ... Jeg er forvirret nu ...

                                MvT
                                ... eller så var det Korea han takkede nej til...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X