Oprindeligt indsendt af klebgjelp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg...og...
http://mobil.bold.dk/#/nyt/patrick-m...mt-interessant
En hvilken som helst spiller, der efter de sidste sæsoner og - endnu mere - de seneste 2 kampe, siger at vi er en stor klub i superligaen er utvivlsom på vej til klubben :-).
Comment
-
- Nej, vi er ikke færdige med at handle. Købet af Kirkeskov er sådan lidt kommet ind fra siden, og ændrer ikke på, at vi stadig skal ud og styrke vores offensiv, konkluderer Jesper Hansen
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-til-kirkeskov
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg- Nej, vi er ikke færdige med at handle. Købet af Kirkeskov er sådan lidt kommet ind fra siden, og ændrer ikke på, at vi stadig skal ud og styrke vores offensiv, konkluderer Jesper Hansen
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-til-kirkeskov
Wiland ;-)
Diarra. Lasse N. Høegh . Kirkeskov
Spelmann. Azer. Ari
Falk Patrick M. Emil
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægKierkeskov har vist været på blokken længe og jeg synes det virker som et fornuftigt indkøb. JBL skal nok få sine kampe til at bevise sit talent både som back og fløj. Hvis det lykkes at sende Jesper C videre (hvilket der arbejdes intensivt på) bliver det spændende om vi bare henter den gratis og oplagte løsning Emil Ousager til at erstatte, eller om vi forhåbentlig kan finde en rigtig 1. keeper ;-).....Wiland kan da ikke være tilfreds med bænken i København. Hvis vi henter Patrick Mortensen kan jeg godt forestille mig en 4-3-3 (4-5-1) med følgende idealopstilling:
Wiland ;-)
Spelmann. Azer. Ari
Falk Patrick M. Emil
JC ligner en mand i rigtig god form, så jeg tror ikke det er en helt umulig opgave at finde en ny klub til ham. Det vil være godt for alle parter.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægMålmandstanken har slet ikke strejfet mig. Tør man håbe på, at der allerede opgraderes i dette vindue?
JC ligner en mand i rigtig god form, så jeg tror ikke det er en helt umulig opgave at finde en ny klub til ham. Det vil være godt for alle parter.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægKierkeskov har vist været på blokken længe og jeg synes det virker som et fornuftigt indkøb. JBL skal nok få sine kampe til at bevise sit talent både som back og fløj. Hvis det lykkes at sende Jesper C videre (hvilket der arbejdes intensivt på) bliver det spændende om vi bare henter den gratis og oplagte løsning Emil Ousager til at erstatte, eller om vi forhåbentlig kan finde en rigtig 1. keeper ;-).....Wiland kan da ikke være tilfreds med bænken i København. Hvis vi henter Patrick Mortensen kan jeg godt forestille mig en 4-3-3 (4-5-1) med følgende idealopstilling:
Wiland ;-)
Spelmann. Azer. Ari
Falk Patrick M. Emil
Jeg ved godt, det er lidt vildt og optimistisk. Men manden må efterhånden trænge til at komme i kamp, så måske man kunne lokke med en lejekontrakt.
Måske er det urealistisk, men hvis man ikke drømme, så afholder mig sig fra gode muligheder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægHvad med Anders Lindgaard, hvis det lykkes at sende JC videre?
Jeg ved godt, det er lidt vildt og optimistisk. Men manden må efterhånden trænge til at komme i kamp, så måske man kunne lokke med en lejekontrakt.
Måske er det urealistisk, men hvis man ikke drømme, så afholder mig sig fra gode muligheder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlægFuldstændig urealistisk.
Men hvis vi kommer af med JC, så ser jeg ingen grund til ikke at sende en føler ud. AL har et kæmpe OB-hjerte. Man skal give sig selv muligheden, og jeg håber da, at OB drømmer om at hente ham hjem en dag. Det må han jo gerne mærke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægMeget muligt.
Men hvis vi kommer af med JC, så ser jeg ingen grund til ikke at sende en føler ud. AL har et kæmpe OB-hjerte. Man skal give sig selv muligheden, og jeg håber da, at OB drømmer om at hente ham hjem en dag. Det må han jo gerne mærke.
Comment
Comment