Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tror også at de arbejder på ham. Men til 3 millioner tror jeg ikke at handlen bliver gennemført
    Tror jeg heller ikke den gør til den pris. Desværre kan de godt tillade sig at tage den pris for ham, da andre ligaer (som den hollandske og belgiske) ikke har helt samme økonomiske problemer, som vi har i DK og derfor er 3 millioner for en angriber der har lavet 23 mål i 33 kampe ikke meget. Konkret på det danske marked er det en overpris, men europæisk set (tænker fortsat Holland og Belgien) er det jo nærmest et røverkøb for en 22-årig angriber.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
      Tror jeg heller ikke den gør til den pris. Desværre kan de godt tillade sig at tage den pris for ham, da andre ligaer (som den hollandske og belgiske) ikke har helt samme økonomiske problemer, som vi har i DK og derfor er 3 millioner for en angriber der har lavet 23 mål i 33 kampe ikke meget. Konkret på det danske marked er det en overpris, men europæisk set (tænker fortsat Holland og Belgien) er det jo nærmest et røverkøb for en 22-årig angriber.
      nemlig. Og derfor kan denne handel kun ske sidst i vinduet med mindre at OB betaler prisen eller tæt på

      Comment


        Vores problemer er jo ikke løst med en VB, så til lommerne.
        Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

        Comment


          Jeg vil ønske at JH stopper med at forhandle og smider pengene for både Jeppe Kjær og Patrick Mortensen. De to i angrebet på lørdag og så skal JH ikke hører et eneste ondt ord fra mig.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            I følge det her skulle vi være villige til at betale 3 mill

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...fter-mortensen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Mon ikke også vi kan erklære Alme-rygtet for dødt nu..?
              Hvorfor det?

              Er Almebäck ikke central forsvarsspiller med tendens til at blive brugt på højre back? Det ændrer Kirkeskov vel ikke på ... spørgsmålet er vel om Kryger/Diarra/EPJ/COB er løsningen på HB eller om Almebäck kan være en bedre løsning hvis der er penge til det..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Hvorfor det?

                Er Almebäck ikke central forsvarsspiller med tendens til at blive brugt på højre back? Det ændrer Kirkeskov vel ikke på ... spørgsmålet er vel om Kryger/Diarra/EPJ/COB er løsningen på HB eller om Almebäck kan være en bedre løsning hvis der er penge til det..
                enig. Tror ikke den er død endnu..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  I følge det her skulle vi være villige til at betale 3 mill

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...fter-mortensen
                  Vil så være tragikomisk hvis AGF render af med ham nu når de har fået en pose penge og frigjort nogle lønkroner ...
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Vil så være tragikomisk hvis AGF render af med ham nu når de har fået en pose penge og frigjort nogle lønkroner ...
                    Det må simpelthen bare ikke ske. Men det ville være en spændende spiller til OB.
                    Ham så jeg gerne i truppen mod AaB allerede !
                    En dårlig taber, er en rigtig vinder !

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      enig. Tror ikke den er død endnu..
                      Hvis vi køber Alme vil det skrige til himlen at vi hentede Kryger .. Så havde det sgu været bedre at bede Helveg eller Nedergaard om at vikariere et par mdr .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Hvis vi køber Alme vil det skrige til himlen at vi hentede Kryger .. Så havde det sgu været bedre at bede Helveg eller Nedergaard om at vikariere et par mdr .
                        Så lad det skrige til himlen. I dont care. Jeg er bare intersseret i at få forstærket holdet..
                        og det tror jeg Alme kan

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          I følge det her skulle vi være villige til at betale 3 mill

                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...fter-mortensen
                          umiddelbart virker 3 mill. Som en smule i overkanten for en spiller der har 6 mdr. tilbage af din kontrakt. men pengene kan sagten være givet godt ud af flere grunde. Den mest indlysende grund er naturligvis PMs spillemæssige kvaliteter, en anden grund kunne være at det måske kan få EL til at føle sig lidt mere "ikke alene" i Odense hvis han har en københavner og lyngbydreng at læne dig op af. Håbet er han kan blomstre og genfinde det niveau som som vi alle ved han besidder. Det sidste er naturligvis mit fromme håb i svær tid for OB
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            http://www.fyens.dk/sport/Patrick-Mo...rtikel/2547607

                            Er det ikke et af de kloge hoveder herinde, der kan uddybe den her for mig - hvorfor er det afgørende, at han ikke har spillet?

                            Comment


                              ...og...
                              http://mobil.bold.dk/#/nyt/patrick-m...mt-interessant

                              En hvilken som helst spiller, der efter de sidste sæsoner og - endnu mere - de seneste 2 kampe, siger at vi er en stor klub i superligaen er utvivlsom på vej til klubben :-).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg
                                http://www.fyens.dk/sport/Patrick-Mo...rtikel/2547607

                                Er det ikke et af de kloge hoveder herinde, der kan uddybe den her for mig - hvorfor er det afgørende, at han ikke har spillet?
                                aner det heller ikke da han ikke er skiftet til Lyngby inden for det sidste år...

                                Comment

                                Working...
                                X