Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg
    http://www.fyens.dk/sport/Patrick-Mo...rtikel/2547607

    Er det ikke et af de kloge hoveder herinde, der kan uddybe den her for mig - hvorfor er det afgørende, at han ikke har spillet?
    Tror det har noget at gøre med, at hvis han har spillet denne weekend, skal han sidde over i næste runde i superligaen. Jeg er dog overhovedet ikke sikker, men det er den eneste grund jeg kan komme på. Ellers tror jeg bare det er en skrivefejl fra stiften, ville jo ikke være første gang ;)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg
      ...og...
      http://mobil.bold.dk/#/nyt/patrick-m...mt-interessant

      En hvilken som helst spiller, der efter de sidste sæsoner og - endnu mere - de seneste 2 kampe, siger at vi er en stor klub i superligaen er utvivlsom på vej til klubben :-).
      Jamen skal vi så ikke bare sige at han lander i Ådalen inden lørdag? :)

      Comment


        Patrick og Jeppe så er det fint for mig.

        kan man skippe 50% af de centrale midtbane spillere og få en type ala Demba Demba så slår jeg også til.......

        SER FANME gerne DIarra på den defensive midt

        Comment


          - Nej, vi er ikke færdige med at handle. Købet af Kirkeskov er sådan lidt kommet ind fra siden, og ændrer ikke på, at vi stadig skal ud og styrke vores offensiv, konkluderer Jesper Hansen

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-til-kirkeskov

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
            - Nej, vi er ikke færdige med at handle. Købet af Kirkeskov er sådan lidt kommet ind fra siden, og ændrer ikke på, at vi stadig skal ud og styrke vores offensiv, konkluderer Jesper Hansen

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-til-kirkeskov
            Kierkeskov har vist været på blokken længe og jeg synes det virker som et fornuftigt indkøb. JBL skal nok få sine kampe til at bevise sit talent både som back og fløj. Hvis det lykkes at sende Jesper C videre (hvilket der arbejdes intensivt på) bliver det spændende om vi bare henter den gratis og oplagte løsning Emil Ousager til at erstatte, eller om vi forhåbentlig kan finde en rigtig 1. keeper ;-).....Wiland kan da ikke være tilfreds med bænken i København. Hvis vi henter Patrick Mortensen kan jeg godt forestille mig en 4-3-3 (4-5-1) med følgende idealopstilling:

            Wiland ;-)
            Diarra. Lasse N. Høegh . Kirkeskov
            Spelmann. Azer. Ari
            Falk Patrick M. Emil

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Kierkeskov har vist været på blokken længe og jeg synes det virker som et fornuftigt indkøb. JBL skal nok få sine kampe til at bevise sit talent både som back og fløj. Hvis det lykkes at sende Jesper C videre (hvilket der arbejdes intensivt på) bliver det spændende om vi bare henter den gratis og oplagte løsning Emil Ousager til at erstatte, eller om vi forhåbentlig kan finde en rigtig 1. keeper ;-).....Wiland kan da ikke være tilfreds med bænken i København. Hvis vi henter Patrick Mortensen kan jeg godt forestille mig en 4-3-3 (4-5-1) med følgende idealopstilling:

              Wiland ;-)
              Diarra. Lasse N. Høegh . Kirkeskov
              Spelmann. Azer. Ari
              Falk Patrick M. Emil
              Målmandstanken har slet ikke strejfet mig. Tør man håbe på, at der allerede opgraderes i dette vindue?

              JC ligner en mand i rigtig god form, så jeg tror ikke det er en helt umulig opgave at finde en ny klub til ham. Det vil være godt for alle parter.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                Målmandstanken har slet ikke strejfet mig. Tør man håbe på, at der allerede opgraderes i dette vindue?

                JC ligner en mand i rigtig god form, så jeg tror ikke det er en helt umulig opgave at finde en ny klub til ham. Det vil være godt for alle parter.
                sådan set heller ikke mig, Willand vil for mig være et stort ? er han mere stabil, og mere skadesfri end vores 2 førstevalg, det forekommer mig at han har været lidt for meget ukampdygtig de seneste sæsoner, HVIS JC fyres af kan Willand self. godt agere 1. målmand med CR som 2. valg og Toppel som back-up og 3. valg
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Kierkeskov har vist været på blokken længe og jeg synes det virker som et fornuftigt indkøb. JBL skal nok få sine kampe til at bevise sit talent både som back og fløj. Hvis det lykkes at sende Jesper C videre (hvilket der arbejdes intensivt på) bliver det spændende om vi bare henter den gratis og oplagte løsning Emil Ousager til at erstatte, eller om vi forhåbentlig kan finde en rigtig 1. keeper ;-).....Wiland kan da ikke være tilfreds med bænken i København. Hvis vi henter Patrick Mortensen kan jeg godt forestille mig en 4-3-3 (4-5-1) med følgende idealopstilling:

                  Wiland ;-)
                  Diarra. Lasse N. Høegh . Kirkeskov
                  Spelmann. Azer. Ari
                  Falk Patrick M. Emil
                  Hvad med Anders Lindgaard, hvis det lykkes at sende JC videre?

                  Jeg ved godt, det er lidt vildt og optimistisk. Men manden må efterhånden trænge til at komme i kamp, så måske man kunne lokke med en lejekontrakt.

                  Måske er det urealistisk, men hvis man ikke drømme, så afholder mig sig fra gode muligheder.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                    Hvad med Anders Lindgaard, hvis det lykkes at sende JC videre?

                    Jeg ved godt, det er lidt vildt og optimistisk. Men manden må efterhånden trænge til at komme i kamp, så måske man kunne lokke med en lejekontrakt.

                    Måske er det urealistisk, men hvis man ikke drømme, så afholder mig sig fra gode muligheder.
                    Fuldstændig urealistisk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                      Fuldstændig urealistisk.
                      Meget muligt.

                      Men hvis vi kommer af med JC, så ser jeg ingen grund til ikke at sende en føler ud. AL har et kæmpe OB-hjerte. Man skal give sig selv muligheden, og jeg håber da, at OB drømmer om at hente ham hjem en dag. Det må han jo gerne mærke.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                        Meget muligt.

                        Men hvis vi kommer af med JC, så ser jeg ingen grund til ikke at sende en føler ud. AL har et kæmpe OB-hjerte. Man skal give sig selv muligheden, og jeg håber da, at OB drømmer om at hente ham hjem en dag. Det må han jo gerne mærke.
                        den tror jeg heller ikke på - på mig virker det til AL er mere end tilfreds med at sidde på bænken i en af de største klubber og hæve en god hyre, hvis ambitionen var til mere havde han vel søgt videre for længst. Så alene af den grund om ikke andet....

                        Comment


                          TB fylder år idag. Tror sgu jeg smutter i ådalen og ser om klubben har sørget for lidt gaver.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                            TB fylder år idag. Tror sgu jeg smutter i ådalen og ser om klubben har sørget for lidt gaver.
                            Som et gyldent håndtryk måske

                            Comment


                              Hvordan mon man pakker sådan et finest ind? :-)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                                Hvordan mon man pakker sådan et finest ind? :-)
                                På et sølvfad som kan bruges til andre ting

                                Comment

                                Working...
                                X