Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Don't feed the troll!!

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      http://www.fyens.dk/sport/Patrick-Mo...rtikel/2547607

      Comment


        vil sgu være tiltrængt - 3 mill lyder dog rimeligt dyrt for en 1 div. angriber med kun et år tilbage af kontrakten....lyder ikke som noget JH har lyst til at fiske op af tegnedrengen.

        - men kan da være han er ved at være mør/desperat og vi trænger sgu i den grad

        Comment


          Vi kan ikke forvente at handle fra hylder der er meget højere, så jeg er for.

          Comment


            Blev han ikke topscorer sidste år i 1. division?
            Det ville vel være en okay konstellation med ham og Jeppe Kjær, hvis prisen kan blive presset lidt ned.

            Comment


              JA tak til PM.
              MEEEN max 2 mill

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                Vi kan ikke forvente at handle fra hylder der er meget højere, så jeg er for.
                jeg håber bestemt ikke han bliver den eneste angrebsforstærkning der kommer - men lige nu skal vi bare have et eller andet ind; alt er bedre end Bodul....

                Comment


                  Ja Jeppe og pm som makker par oppe foran det stemmer jeg for også smid cob til Sjælland i bytte

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    jeg håber bestemt ikke han bliver den eneste angrebsforstærkning der kommer - men lige nu skal vi bare have et eller andet ind; alt er bedre end Bodul....
                    Håber godt nok ikke at jeg må finde post frem en dag. For så ser det fandme skidt ud

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                      Ja Jeppe og pm som makker par oppe foran det stemmer jeg for også smid cob til Sjælland i bytte
                      Eller JC

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        JA tak til PM.
                        MEEEN max 2 mill
                        Hvordan ser Lyngbys økonomi ud? Den er jo tit presset.

                        Jeg synes, det er ok med mere end to millioner.

                        Det vil være klasse at få en solid dansk angriber ind, i stedet for en der skal vende sig til alt for mange ting. Han kender vel oven i købet lidt til Emil, så måske kan de hurtigere finde sammen på banen.

                        Min mavefornemmelse siger mig, at det her vil være det helt rigtige match.

                        Comment


                          Ja tak til Patrick Mortensen.

                          Comment


                            PM vil være fremragende, da han både har teknik og fysik til at holde på bolden og trevi luftrummet, og så er han én man kan regne med i feltet. 3 mio. Er dog en kende for meget, synes ikke hans optrædener på superliganiveau har gjort ham fortjent til det prismærke!

                            Comment


                              Jeg er også på hvad angår Jeppe Kjær og PM i front. Så kan vores kære Darko varme bænken.. Det kan være det er det som sætter Darko Bodul bare 'lidt' i gang, at han skal kæmpe for sin plads.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                PM vil være fremragende, da han både har teknik og fysik til at holde på bolden og trevi luftrummet, og så er han én man kan regne med i feltet. 3 mio. Er dog en kende for meget, synes ikke hans optrædener på superliganiveau har gjort ham fortjent til det prismærke!
                                3 mill lyder altså af meget. Men det er nok også derfor at han ikke er signet endnu..
                                tror stadig at FCN snupper ham

                                Comment

                                Working...
                                X