Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hvis man inden salget af Kadrii har råd til at byde 2 mill for en spiller , så skulle det undre hvis man ikke med 9 mill for det salg kan forhøje det bud . Hvis økonomien er så ringe at de 9 mil skal dække ind for det så undrer købet af Kryger også en del og man kan vel også undre sig over Kirkeskov hentes hvis det er så skidt , havde man nok satset på JBL men Momo som gardering .
    Før denne sæson var det en klar prioritering at få både en venstre- og højreback samt en midterforsvarer og en angriber.

    Jeg er selv ikke fan af Diarra som back og forstår derfor godt man ville have en mere angrebsivrig back, der samtidig er stærk på dødbolde, da det har været et stort problem i flere sæsoner. Jeg er ikke selv fan af Kryger-indkøbet, men tror man har valgt ham, fordi han var relativt billig, og fordi man kunne få ham før sæsonstart. Og så har det sikkert også spillet ind, at han kan spille flere pladser, generelt er rimelig målfarlig og god på frispark.

    Venstrebacken har været en akilleshæl stort set siden Chris Sørensen havde sine bedste år. Vi har formentlig fået mulighed for at få MK relativt billigt og har valgt at slå til for at styrke os både defensivt og offensivt på den plads. Jeg er selv stor fan af JBL, men jeg synes det er et rigtigt godt træk af skrive kontrakt med en, der kan levere fra dag et på den plads.

    Det er jo umuligt at vide hvor mange af Kadrii-pengene, der er videregivet til spillerkøb. Men med de seneste års store underskud og et nyt et i vente, er det jo ikke usandsynligt, at det har været et krav, at man solgte spillere.

    Havde vi ikke solgt Kadrii er det vel ikke usandsynligt, at vi havde været nødt til at sælge Falk - måske til et bud under det, vi mener han er værd. Nu er vi ikke i samme grad tvunget til at sælge ham. Og ved at vi er mere velpolstret kan vi tillade os at holde på ham til vi får et godt tilbud.

    Comment


      Jeg har sniffet lidt rundt i krogene, og har hørt at vi fik i hvert fald 7.5-8 mil for Kadrii. Plus diverse bonusser.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Når jeg ser hvordan Christian Gytkjær garner i Norge, så tænker jeg bare han ville passe utrolig godt ind på vores hold.. Hvad tænker i? Og er han overhovedet realistisk?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
          Når jeg ser hvordan Christian Gytkjær garner i Norge, så tænker jeg bare han ville passe utrolig godt ind på vores hold.. Hvad tænker i? Og er han overhovedet realistisk?
          Gytkjær er lige niveauet over Patrick Mortensen vil jeg mene. Men samme type spiller, og klart en sådan type angriber jeg gerne ser i klubben. Jeg tror til gengæld Gytkjær er for dyr.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
            Når jeg ser hvordan Christian Gytkjær garner i Norge, så tænker jeg bare han ville passe utrolig godt ind på vores hold.. Hvad tænker i? Og er han overhovedet realistisk?
            Han har kontrakt 2 år endnu, så det er desværre ikke en klasse OB kan gå efter på nuværende tidspunkt, han ville ellers pynte i Odense.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Jeg har sniffet lidt rundt i krogene, og har hørt at vi fik i hvert fald 7.5-8 mil for Kadrii. Plus diverse bonusser.
              Så kan jeg godt forstå beslutningen.

              - 1 år tilbage og vil ikke forlænge.

              - Lige tilbage fra en skade.

              - Vi vidste vi ville være dårligere stillet mod Hobro og FCV, men vi vidste ikke vi tabte.

              - Vi er +- på røven økonomisk.
              Last edited by Polle; 03-08-2014, 21:06.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Jeg har sniffet lidt rundt i krogene, og har hørt at vi fik i hvert fald 7.5-8 mil for Kadrii. Plus diverse bonusser.
                Det må være et brutto beløb.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Det må være et brutto beløb.
                  Forklar lige hvad dette betyder så vi lidt "dumme" også er med

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Forklar lige hvad dette betyder så vi lidt "dumme" også er med
                    Brutto og netto :-) altså, hvad er der tilbage, når der skal betales agentfee, spillerfee, modregnes lønudgifter mv.

                    Comment


                      Jeg har også hørt omkring 8

                      I øvrigt så lugter det interview af, at havde man vidst, hvad man ville få for Bashkim, så havde man mødt prisen på Dalgård. Da man så endelig havde pengene, så var den hollandske klub sikkert allerede inde i billedet og løbet var kørt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Brutto og netto :-) altså, hvad er der tilbage, når der skal betales agentfee, spillerfee, modregnes lønudgifter mv.
                        Så det er 7,5-8 plus alt det du nævner.

                        Tak

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          Men vi ved dog at OB længe har skullet bruge indtil flere angribere - det er ikke kommet som nogen overraskelse så mener i den grad kritikken af jh er berettiget. Har han svære betingelser - det vil jeg bestemt tro, men det fritager ham da på ingen måde.
                          jeg vil heller ikke frede JH fra kritik, jeg synes da også det er for dårligt at der ikke er hente min en angriber, men det var heller ikke det jeg forsøge at påpege. Kritik af hans kendskab til priserne og markederne synes jeg er urimelig. Kritikken mht de manglende angribere er fuldt ud berettet. Der er bare en væsentlig forskel.

                          Comment


                            http://www.bold.dk/nyt/esbjerg-satser-norsk-i-angrebet

                            Så er han måske også væk - super :-(

                            Vi må håbe der kommer en kanin op af JH hatten eller det bare bliver PM......

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Valluga Se indlæg
                              http://www.bold.dk/nyt/esbjerg-satser-norsk-i-angrebet

                              Så er han måske også væk - super :-(

                              Vi må håbe der kommer en kanin op af JH hatten eller det bare bliver PM......
                              Hmm, ham kunne jeg godt have nøjes med.

                              Nå vi venter i spænding og ser om der sker noget om 50 minutter

                              Comment


                                http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenl...j-Odense.dhtml

                                via forum - til belgien - ind over google translate - til dit øre
                                Between Gudjohnsen and Odense contacts were initiated. Possibly the striker soon signed a contract with the Danish club.
                                Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                                Comment

                                Working...
                                X