1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
vil sgu være tiltrængt - 3 mill lyder dog rimeligt dyrt for en 1 div. angriber med kun et år tilbage af kontrakten....lyder ikke som noget JH har lyst til at fiske op af tegnedrengen.
- men kan da være han er ved at være mør/desperat og vi trænger sgu i den grad
Blev han ikke topscorer sidste år i 1. division?
Det ville vel være en okay konstellation med ham og Jeppe Kjær, hvis prisen kan blive presset lidt ned.
Vi kan ikke forvente at handle fra hylder der er meget højere, så jeg er for.
jeg håber bestemt ikke han bliver den eneste angrebsforstærkning der kommer - men lige nu skal vi bare have et eller andet ind; alt er bedre end Bodul....
jeg håber bestemt ikke han bliver den eneste angrebsforstærkning der kommer - men lige nu skal vi bare have et eller andet ind; alt er bedre end Bodul....
Håber godt nok ikke at jeg må finde post frem en dag. For så ser det fandme skidt ud
Hvordan ser Lyngbys økonomi ud? Den er jo tit presset.
Jeg synes, det er ok med mere end to millioner.
Det vil være klasse at få en solid dansk angriber ind, i stedet for en der skal vende sig til alt for mange ting. Han kender vel oven i købet lidt til Emil, så måske kan de hurtigere finde sammen på banen.
Min mavefornemmelse siger mig, at det her vil være det helt rigtige match.
PM vil være fremragende, da han både har teknik og fysik til at holde på bolden og trevi luftrummet, og så er han én man kan regne med i feltet. 3 mio. Er dog en kende for meget, synes ikke hans optrædener på superliganiveau har gjort ham fortjent til det prismærke!
Jeg er også på hvad angår Jeppe Kjær og PM i front. Så kan vores kære Darko varme bænken.. Det kan være det er det som sætter Darko Bodul bare 'lidt' i gang, at han skal kæmpe for sin plads.
PM vil være fremragende, da han både har teknik og fysik til at holde på bolden og trevi luftrummet, og så er han én man kan regne med i feltet. 3 mio. Er dog en kende for meget, synes ikke hans optrædener på superliganiveau har gjort ham fortjent til det prismærke!
3 mill lyder altså af meget. Men det er nok også derfor at han ikke er signet endnu..
tror stadig at FCN snupper ham
Comment