Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
    Muligvis, men nu kan vi så kæmpe med VFF om en angriber efter deres salg
    Tror vi pt kigger en hylde eller 2 højere end VFF

Leave a comment:

• Jepper
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    http://www.bold.dk/nyt/hb-koege-test...-og-senegalser

kunne godt tyde på at de planlægger og sælge JK når de har 2 angribere til prøvetræning
    Muligvis, men nu kan vi så kæmpe med VFF om en angriber efter deres salg

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    http://www.bold.dk/nyt/hb-koege-test...-og-senegalser

kunne godt tyde på at de planlægger og sælge JK når de har 2 angribere til prøvetræning

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Jamen jeg skal da som sagt heller ikke kunne sige det, og hvis det omkring CoB ikke har kostet noget, er det jo kun godt, og selvfølgelig også det mest nærliggende at tænke, men jeg tør sgu ikke vide mig for sikker på noget...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    De måtte gerne købe Bodul

http://www.bold.dk/nyt/viborg-skal-f...gaard-afloeser

Leave a comment:

• Hanz
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Carroll ville også ud af hans, det blev da ikke gratis...
    Der var nok tale om en meget høj løn i 18 måneder, så OB sparede 12 måneders løn på en spiller de ville hive i retten.

Og bare fordi OB gjorde noget i Carroll-sagen er det ikke ensbetydende med at det danner præcedens. Det ville være dårlig forretning for alle spillere ville så jagte en kontrakt med OB, blive løst et år før tid med et gyldents håndtryk og skrive med en anden klub.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Fatter intet af at man kan få penge med når man selv vil ud af en kontrakt. Klubben kan jo bare nægte indtil han makker ret og tager tabet selv.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
    COB vil ud af sin kontrakt, så betaler OB ham sgu da ikke penge. Man river aftalen i stykker, så OB dags dato ikke betaler løn til ham.

Det giver jo ingen mening, at OB betaler ham for at blive sat fri, så han kan finde en anden klub. Dette er win-win. OB sparer lønnen - COB kommer videre og får spilletid.
    Carroll ville også ud af hans, det blev da ikke gratis...

Leave a comment:

• Løvkvist_jr.
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Hvad med at ønske sig en rigtig træner, og angribere som har vist de kan lave mål på højre niveau end 2. 1. divisions angribere.
    Det gjorde jeg sidste år men det hjalp desværre ikke ret meget. Så hvis jeg nu ønsker lidt mindre kan det være det lykkedes bedre

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
    COB vil ud af sin kontrakt, så betaler OB ham sgu da ikke penge. Man river aftalen i stykker, så OB dags dato ikke betaler løn til ham.

Det giver jo ingen mening, at OB betaler ham for at blive sat fri, så han kan finde en anden klub. Dette er win-win. OB sparer lønnen - COB kommer videre og får spilletid.
    Helt enig

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af EgK Se indlæg
    Der var der tale om at vi betalte os ud af kontrakterne - det er ikke i samme grad tilfældet her.
    Muligt at N'Koum har fået 6-12 måneders løn, men nægter at tro på at JC har fået tæt på 1 mill som har være nævnt her inde

Leave a comment:

• Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af EgK Se indlæg
    Plejer jeg ikke at vide lidt om, hvad jeg snakker om?
    Du plejer at TRO at du ved hvad du snakker om

Leave a comment:

• Richard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Indrømmet, jeg aner intet om hvor mange cifre de "gyldne håndtryk" måtte indeholde, men jeg går da ikke ud fra at tingene skulle være så forfærdelig meget anderledes end i forhold til for 2-3-4 år siden, bortset fra det nu selvfølgelig er JH der sidder ved den ene bordende... Som det nævnes af flere, kan vi håbe på vi ikke er SÅ rundhåndede længere...

Du siger det selv - at JH ikke var her dengang.. Det er nemlig præcis derfor det er anderledes i dag.
    JH er en mester til budgetter - han ved nok hvordan tingene skal skæres.

Specielt hvis de opholder deres målsætning med næsten sorte tal på bundlinjen anno 2015.

Jeg tror nok JH ved hvad han laver...

Leave a comment:

• Hanz
    replied

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Indrømmet, jeg aner intet om hvor mange cifre de "gyldne håndtryk" måtte indeholde, men jeg går da ikke ud fra at tingene skulle være så forfærdelig meget anderledes end i forhold til for 2-3-4 år siden, bortset fra det nu selvfølgelig er JH der sidder ved den ene bordende... Som det nævnes af flere, kan vi håbe på vi ikke er SÅ rundhåndede længere...

Leave a comment:

Working...
X