Oprindeligt indsendt af Schneider
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
-
1. Det lyder interessant, kan du dokumentere det :)?
2. Ja han har netop spillet 45 kampe og scoret 7 mål og er derefter vel blevet fritstillet....ville en Eidur der ikke var langt over toppen blive det ?
3. Her er jeg bare uenig i satsningen.....unge spillere kan godt købes.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægArghhhhh. Det gør jo nok at han får blod på tanden og ikke vil nogen steder..
Øv. Så ham gerne til Ådalen. Nåh. Så må vi finde noget bedre fordi en HB burde der være plads til nu i budgettet.
Og ikke alle de halve løsninger
på hvor TB vile placere en født HB.
Leave a comment:
-
Jeg føler mig da rimeligt overbevist om at der er både en BIF og Liverpooltråd på OT... Ja sorry. Utålmodig og smågnaven..
Leave a comment:
-
Arghhhhh. Det gør jo nok at han får blod på tanden og ikke vil nogen steder..
Øv. Så ham gerne til Ådalen. Nåh. Så må vi finde noget bedre fordi en HB burde der være plads til nu i budgettet.
Og ikke alle de halve løsninger
Leave a comment:
-
Den er nu rigtig nok - Alt for dyre kontrakter har været et problem for Liverpool i mange år. De har dog fået ryddet godt op i det, Agger er en af de få tilbageværende (sammen med Johnson og Reina) hvor Liverpool ikke mener lønnen stemmer overens med evner/bidrag/indsats.
Leave a comment:
-
Alme starter inde i aften mod belgierne... helt afskrevet er han så ikke...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægMy bad, det er vidst kun 63 mill. http://www.bt.dk/fodbold/agger-score...res-loenninger
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægMen alternativet var jo at OB over det næste års tid skulle betale ham væsentligt mere. Altså selv hvis vi antager at JC har fået 500K med og indregner Ousagers forventede løn, har OB jo stadig sparet omkring en million det næste års tid.
kunne mere forstå det hvis man havde revet kontrakten i stykker og han skulle ud og prøve lykken på transfermarkedet uden løn..
han har nok fået noget ja. Men syntes bare at 500.000 lyder som et unfair tal i denne sammenhæng..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg tror det er tættere på den lave en den høje. Manden var selv desperat for at komme ud af aftalen..
begrænset hvad han kunne forlange
Leave a comment:
Leave a comment: