Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Morre
    replied
    http://www.fyens.dk/sport/OBriens-da...rtikel/2549237
    Han har vidst det ene ben ude af døren...

    Leave a comment:


  • Claus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg vil også tro, at hvis det passede, så havde Falk været fortid i klubben, samt alle andre der måtte være noget værd... altså så skulle vi jo næsten være helt nede omkring VB økonomisk, og det tror jeg alligevel ikke vi er...
    VB = Venstre Back eller Vejle Boldklub ?

    Leave a comment:


  • Morre
    replied
    Hvad sker der for at der er helt dødt på rygteplan idag???

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Jeg vil også tro, at hvis det passede, så havde Falk været fortid i klubben, samt alle andre der måtte være noget værd... altså så skulle vi jo næsten være helt nede omkring VB økonomisk, og det tror jeg alligevel ikke vi er...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
    Uha, det ligner at Leif Rasmussen lige har fået "insider informationer" fra en af hans "kilder" til hans næste artikel :P

    Leave a comment:


  • Vasi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Pedersen175 Se indlæg
    Bare husk på, at OB må ikke præstere et underskud på mere end 15mio. Gør de det, og de ikke kan finde en udefra til at dække, går klubben fallit (der er ikke mere i kassen)
    Uha, det ligner at Leif Rasmussen lige har fået "insider informationer" fra en af hans "kilder" til hans næste artikel :P

    Leave a comment:


  • Xabuni
    replied
    Oprindeligt indsendt af Pedersen175 Se indlæg
    Bare husk på, at OB må ikke præstere et underskud på mere end 15mio. Gør de det, og de ikke kan finde en udefra til at dække, går klubben fallit (der er ikke mere i kassen)
    Okay det var noget af en påstand
    http://www.proff.dk/firma/odense-bol...er/13590056-1/

    Tror det ser fint ud økonomisk med de seneste til og fra gange.

    Vi mangler egenkapital og resultater på banen. Men umiddelbart er der da ikke økonomisk krise.
    Last edited by Xabuni; 31-07-2014, 08:27.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Pedersen175 Se indlæg
    Bare husk på, at OB må ikke præstere et underskud på mere end 15mio. Gør de det, og de ikke kan finde en udefra til at dække, går klubben fallit (der er ikke mere i kassen)
    Nogen der vil kommentere på denne når han bare smuttede igen uden at forklare?!??

    Leave a comment:


  • Schneider
    replied
    Oprindeligt indsendt af Valluga Se indlæg
    Hold da op F5 bliver slidt op disse dage :-)
    og så for stort set ingen ændringer

    Leave a comment:


  • Valluga
    replied
    Hold da op F5 bliver slidt op disse dage :-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
    Han var glad for at være i Danmark og havde et godt år i OB, siger Marcus Pedersens agent, Jack Karadas, til tipsbladet.dk.
    Jo jo.

    Leave a comment:


  • Familien L
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Mon ikke at de stort set vil give ham væk. Men vil han OB igen?
    Han var glad for at være i Danmark og havde et godt år i OB, siger Marcus Pedersens agent, Jack Karadas, til tipsbladet.dk.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
    Ja tak til Marcus, hvis vi kan hente ham på en rimelig aftale. Han gjorde det ok sidst han var her og var en fighter. Han har 1 år tilbage i Vitesse.
    Mon ikke at de stort set vil give ham væk. Men vil han OB igen?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Pedersen175 Se indlæg
    Bare husk på, at OB må ikke præstere et underskud på mere end 15mio. Gør de det, og de ikke kan finde en udefra til at dække, går klubben fallit (der er ikke mere i kassen)
    Det er sgu første gang jeg hører om dette. Og jeg følger alligevel lidt med...
    men med alle disse ophævede kontrakter og salget af Bashkim er jeg sikker på at underskudet kommer under 15 mill

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    hvor har du de tal fra Pedersen? Egenkapitalen er da trods alt på omkring de 50 mio kr.

    Leave a comment:

Working...
X