http://www.fyens.dk/sport/OBriens-da...rtikel/2549237
Han har vidst det ene ben ude af døren...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg vil også tro, at hvis det passede, så havde Falk været fortid i klubben, samt alle andre der måtte være noget værd... altså så skulle vi jo næsten være helt nede omkring VB økonomisk, og det tror jeg alligevel ikke vi er...
Leave a comment:
-
Jeg vil også tro, at hvis det passede, så havde Falk været fortid i klubben, samt alle andre der måtte være noget værd... altså så skulle vi jo næsten være helt nede omkring VB økonomisk, og det tror jeg alligevel ikke vi er...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Pedersen175 Se indlægBare husk på, at OB må ikke præstere et underskud på mere end 15mio. Gør de det, og de ikke kan finde en udefra til at dække, går klubben fallit (der er ikke mere i kassen)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Pedersen175 Se indlægBare husk på, at OB må ikke præstere et underskud på mere end 15mio. Gør de det, og de ikke kan finde en udefra til at dække, går klubben fallit (der er ikke mere i kassen)
http://www.proff.dk/firma/odense-bol...er/13590056-1/
Tror det ser fint ud økonomisk med de seneste til og fra gange.
Vi mangler egenkapital og resultater på banen. Men umiddelbart er der da ikke økonomisk krise.Last edited by Xabuni; 31-07-2014, 08:27.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMon ikke at de stort set vil give ham væk. Men vil han OB igen?
Leave a comment:
-
men med alle disse ophævede kontrakter og salget af Bashkim er jeg sikker på at underskudet kommer under 15 mill
Leave a comment:
-
hvor har du de tal fra Pedersen? Egenkapitalen er da trods alt på omkring de 50 mio kr.
Leave a comment:
Leave a comment: