Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Forhåbentlig sætter dén handel gang i JH. Mon ikke den gode TD var 1. valg og man har forsøgt at hente ham til det sidste.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Leave a comment:
-
Man kan jo håbe på, at vi er blevet bedre til at forhandle deres "gyldne håndtryk" ned. N'koum har nok ville have en god slat, hvorfor vi forsøgte at afsætte ham og hvorfor han var i klubben så længe. JC og specielt O'Brien var jo selv stærkt interesserede i at skifte, så de har nok ikke fået så meget med... Blot et gæt. Jeg kender ikke fakta.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSet ud fra, at ophævelser af kontrakter var en stor del af grunden til økonomien røg i grus, så bekymrer det mig en anelse at vi nu har fået så stor smag for det igen...
Leave a comment:
-
Der var der tale om at vi betalte os ud af kontrakterne - det er ikke i samme grad tilfældet her.
Leave a comment:
-
Man har vel også presset jc og cob til at smutte uden den store kompensation da de jo nærmest ikke spiller. Måske derfor jc ikke er blevet brugt. TB har fået hvisket i øret at jc skulle presses ud da han jo alt i alt har været en skuffelse?Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSet ud fra, at ophævelser af kontrakter var en stor del af grunden til økonomien røg i grus, så bekymrer det mig en anelse at vi nu har fået så stor smag for det igen...
Leave a comment:
-
Set ud fra, at ophævelser af kontrakter var en stor del af grunden til økonomien røg i grus, så bekymrer det mig en anelse at vi nu har fået så stor smag for det igen...
Leave a comment:
-
Bold,dk skriver at EfB og FCN har budt på Baldvinson, så han er nok ikke interessant for OB mere
Leave a comment:
-
Hvad med at ønske sig en rigtig træner, og angribere som har vist de kan lave mål på højre niveau end 2. 1. divisions angribere.Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægDer kommer ikke nye spillere før i morgen. Man kan vel ikke ønske sig mere end 2 angribere til sin fødselsdag.
jeg skyder på det bliver pm og jk
Leave a comment:
-
Der kommer ikke nye spillere før i morgen. Man kan vel ikke ønske sig mere end 2 angribere til sin fødselsdag.
jeg skyder på det bliver pm og jk
Leave a comment:
-
kan JH få det det samme for ham, som han gav i sin tid er alle vel glade for det. Han har ydet en proff. indsats i det år han har været herOprindeligt indsendt af Morre Se indlæghttp://www.fyens.dk/sport/OBriens-da...rtikel/2549237
Han har vidst det ene ben ude af døren...
Leave a comment:

Leave a comment: