Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSet ud fra, at ophævelser af kontrakter var en stor del af grunden til økonomien røg i grus, så bekymrer det mig en anelse at vi nu har fået så stor smag for det igen...
Leave a comment:
-
Der var der tale om at vi betalte os ud af kontrakterne - det er ikke i samme grad tilfældet her.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSet ud fra, at ophævelser af kontrakter var en stor del af grunden til økonomien røg i grus, så bekymrer det mig en anelse at vi nu har fået så stor smag for det igen...
Leave a comment:
-
Set ud fra, at ophævelser af kontrakter var en stor del af grunden til økonomien røg i grus, så bekymrer det mig en anelse at vi nu har fået så stor smag for det igen...
Leave a comment:
-
Bold,dk skriver at EfB og FCN har budt på Baldvinson, så han er nok ikke interessant for OB mere
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægDer kommer ikke nye spillere før i morgen. Man kan vel ikke ønske sig mere end 2 angribere til sin fødselsdag.
jeg skyder på det bliver pm og jk
Leave a comment:
-
Der kommer ikke nye spillere før i morgen. Man kan vel ikke ønske sig mere end 2 angribere til sin fødselsdag.
jeg skyder på det bliver pm og jk
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæghttp://www.fyens.dk/sport/OBriens-da...rtikel/2549237
Han har vidst det ene ben ude af døren...
Leave a comment:
Leave a comment: