Oprindeligt indsendt af Loneranger
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlægHvordan kan du sige det, med mindre du ved noget?
jeg har bare på fornemmelse at det bliver en trold han trækker op af hatten jeg ved ikke en skid :)
Leave a comment:
-
Hvor fanden blev det berømte skyggehold af?
Var der en der slukkede lyset?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægOg så kan man sige meget om JH, men han virker godt nok top professionel i interviewet. Det er sgu noget helt andet end Poul Guldur Hansen. Vi har manglet sådan en rigtig købmand efter Brink. Nu har han en måned til at vise om det er sådan én han er.
Men jeg har en lumsk mistanke om at Jesper Hansen er den købmand vi har brug for.
Leave a comment:
-
Og så kan man sige meget om JH, men han virker godt nok top professionel i interviewet. Det er sgu noget helt andet end Poul Guldur Hansen. Vi har manglet sådan en rigtig købmand efter Brink. Nu har han en måned til at vise om det er sådan én han er.
Leave a comment:
-
Ja, JH havde et max fedtet smil på. Tror der sker noget i starten af næsten uge.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis han er til træning mandag er der nok ingen tvivl. Meeeen lad os nu se..
jeg tvivler
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægJa, det er jo rent gætteri fra min side, samt et lille barnligt håb om at vi kan tiltrække en spiller af denne kaliber. Men hans søns turnering er overstået nu, så hvis han bliver hængende til næste træning også, såååehh... :D
jeg tvivler
Leave a comment:
-
Ja, det er jo rent gætteri fra min side, samt et lille barnligt håb om at vi kan tiltrække en spiller af denne kaliber. Men hans søns turnering er overstået nu, så hvis han bliver hængende til næste træning også, såååehh... :D
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægJeg vil sige, det smil han viste da han blev spurgt direkte om hvor tæt vi er på en ny angriber siger alt. Jeg tror også det bliver noget godt, helt sikkert. Gudjohnsen hænger for meget ud i klubben til at det længere kun kan tilskrives et træningsophold. Kæft, det ville være stort at få en trøje med det navn på.
Leave a comment:
-
Jeg vil sige, det smil han viste da han blev spurgt direkte om hvor tæt vi er på en ny angriber siger alt. Jeg tror også det bliver noget godt, helt sikkert. Gudjohnsen hænger for meget ud i klubben til at det længere kun kan tilskrives et træningsophold. Kæft, det ville være stort at få en trøje med det navn på.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlægJeg tror det bliver en overaskelse for alle... Som jesper antydede er de blot en underskrift fra en aftalen.
Leave a comment:
Leave a comment: