Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlægGudjohnsen var i VIP'en i dag, så rejst er han ikke endnu...
Leave a comment:
-
Jeg tror det vliver en overaskelse for alle... Som jesper antydede er de blot en underskrift fra en aftalen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVar i VIP'n idag hvor Direktøren fik ordet..
hvis man læste imellem linierne stod han og sagde at de var meget meget tæt på en angriber signing..
så inden for de næste 4 uger tror jeg der sker noget
Leave a comment:
-
Var i VIP'n idag hvor Direktøren fik ordet..
hvis man læste imellem linierne stod han og sagde at de var meget meget tæt på en angriber signing..
så inden for de næste 4 uger tror jeg der sker noget
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlægOg hvordan klare de sig ? Randers ville præsentere en angriber senest i onsdag og intet er sket.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Langsiden2 Se indlægmen kritik kan være fejlagtig når man ikke kender samtlige præmisser for en ageren.
At der så heller ikke har været de store penge - gør det ikke lettere, men også det har man vidst i forvejen.
Alt i alt er det bare ikke godt nok!
Og to meget gerne 3 angribere må gerne finde deres vej til ådalen asap.
- når det så er sagt så syntes jeg folk fokusere alt for meget på angribere - tror simpelthen ikke på en ny mand på toppen ændre på det. Det største problem sidder på bænken....
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDe andre sportsdirektører er i det samme marked..
Leave a comment:
Leave a comment: