Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Patrick Mortensen ville være oplagt, også til det systemt som jeg håber vi kommer til at spille noget mere. 3-4-3 eller 3-5-2. Defensiven har brug for hjælp, og vi har alle dage været stærke på kontra. Falk og Emil er jo oplagt kontraspillere. Azer og Ari skal nok vinde nogle dueller og sætte dem i scene. Hvis vi bare havde en Utaka eller lignende i går, så havde vi vundet stort.
-
Det her skræmmer mig
- Vi startede med at sige, at vi egentlig havde vores trup på plads bortset fra, at vi manglede en angriber, og derfor blev vi enige om at bruge god tid på søgningen og se, hvilke muligheder der kunne opstå i løbet af transfervinduet.
skal man ikke være forberedt når man meget vel ved der kommer til at ske salg????
Leave a comment:
-
Syntes at JH forklarer tingene på en lidt anden måde her end i Onside interviewet..
lidt bedre rent faktisk
http://www.bt.dk/superligaen/obs-koe...angriberjagten
bla det her
- Det er klart, at nogle af de emner, som vi har haft i kikkerten, skriver kontrakter med andre klubber. Og der kan man så sige, at når vi har et Bashkim Kadrii-salg, der kommer ind lidt fra højre, så skulle vi måske have slået til tidligere med nogle af de kort, vi havde på hånden.
Leave a comment:
-
Jeg ved godt at der er andre steder holdet halter, men offensivt skriger det til himlen hvor voldsomt vi mangler en 9'er som kan sparke den i kassen!!
Bodil sparker jo huller i luften....
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlægEr sgu lidt spændt på at se om EG er at finde i Ådalen i morgen.
Kom nu OB !!!!!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHelt sikkert. Samtidig med at nogle klubber lige ser tiden an for at se om der kommer nogen der byder højere..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNæh. Man ser bare tit at de bliver taget ud fra kamp hvis man er i sidste forhandlinger og ikke ønsker en skade skal ødelægge det hele...
Leave a comment:
Leave a comment: