Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• El New York
    replied
    Patrick Mortensen ville være oplagt, også til det systemt som jeg håber vi kommer til at spille noget mere. 3-4-3 eller 3-5-2. Defensiven har brug for hjælp, og vi har alle dage været stærke på kontra. Falk og Emil er jo oplagt kontraspillere. Azer og Ari skal nok vinde nogle dueller og sætte dem i scene. Hvis vi bare havde en Utaka eller lignende i går, så havde vi vundet stort.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Det her skræmmer mig

- Vi startede med at sige, at vi egentlig havde vores trup på plads bortset fra, at vi manglede en angriber, og derfor blev vi enige om at bruge god tid på søgningen og se, hvilke muligheder der kunne opstå i løbet af transfervinduet.

skal man ikke være forberedt når man meget vel ved der kommer til at ske salg????

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Syntes at JH forklarer tingene på en lidt anden måde her end i Onside interviewet..
    lidt bedre rent faktisk

http://www.bt.dk/superligaen/obs-koe...angriberjagten

bla det her

- Det er klart, at nogle af de emner, som vi har haft i kikkerten, skriver kontrakter med andre klubber. Og der kan man så sige, at når vi har et Bashkim Kadrii-salg, der kommer ind lidt fra højre, så skulle vi måske have slået til tidligere med nogle af de kort, vi havde på hånden.

Leave a comment:

• Julius76
    replied
    Jeg ved godt at der er andre steder holdet halter, men offensivt skriger det til himlen hvor voldsomt vi mangler en 9'er som kan sparke den i kassen!!
    Bodil sparker jo huller i luften....

Leave a comment:

• Stefanovich
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
    Er sgu lidt spændt på at se om EG er at finde i Ådalen i morgen.
    Jeg regner med at tage derned i morgen. OG jeg må sige jeg bliver slemt skuffet, hvis ikke jeg ser en eller anden form for ny angriber i ådalen i morgen! Jeg håber, tror, forventer, regner med at der sker noget i denne uge. Og det kunne passende være i morgen, så man har en lille uge til at få kørt en ind på holdet og i truppen!

Kom nu OB !!!!!

Leave a comment:

• Julius76
    replied
    Feeeeeeed rygtetråd.....!!!!!😉

Leave a comment:

• obtais
    replied
    Er jeg også. Men tænker lidt at han var at finde på stadion i går, så hvorfor skulle han mon ikke være der i morgen... man kunne håbe det var et tegn

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    samme her. Men det kan jeg ikke forestille mig han er

Leave a comment:

• Bullshark
    replied

Leave a comment:

• Vorup
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Helt sikkert. Samtidig med at nogle klubber lige ser tiden an for at se om der kommer nogen der byder højere..
    Derfor er det bare mærkeligt, at OB ikke gjorde mere for at presse FCK om Kadrii. Det virker mærkeligt, at OB står i den situation, som de nu gør, med ikke at kunne købe en angriber til den rette pris. Men vi kunne sagtens sælge vores bedste angriber på det værst tænkelige tidspunkt

Leave a comment:

• OBligatorisk
    replied
    Næh. Man ser bare tit at de bliver taget ud fra kamp hvis man er i sidste forhandlinger og ikke ønsker en skade skal ødelægge det hele...
    Bestemt, men vi skal heller ikke langt for at finde eksempler på det ikke sker. Gisla hos os, endda mod FCK dagen før han skiftede til selvsamme

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    har det betydning for hvornår han evt. kan spille for OB
    Næh. Man ser bare tit at de bliver taget ud fra kamp hvis man er i sidste forhandlinger og ikke ønsker en skade skal ødelægge det hele...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Ifølge Twitter starter han inde??
    LBK vs. @ACHorsensGULE. Lyngbys XI: Højlund, Brandrup, Nordam, Sørensen, Højer, Rasmussen, Ljuti, Fosgaard, Christjansen, Boysen, Patty.

er Patty Patrick Mortensen?
    if so så har du ret

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Ifølge Twitter starter han inde??

Leave a comment:

• manner
    replied
    PM starter ude idag for Lyngby
    har det betydning for hvornår han evt. kan spille for OB