Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Jeg ved at OB har budt på Patrick Mortensen, men at Lyngby samtidig har nogle uhørte høje krav til prisen i forhold til, hvad han har leveret, specielt på Superliga niveau. Hvis OB går hen og betaler flere millioner for Patrick Mortensen, vidner det om desperation i min verden desværre.
-
Dont know, hørte OB bød på ham, men det kan være buddet var for lavt eller man har fundet andre emner.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægja der er desværre ikke meget der peger på at NicolaiN's kilde havde fingeren på pulsen alligevel..
ingen kritik af NicolaiN. Han havde et rygte og postede det i rygtetråden.. Sådan skal det være..
men en PM handel ligner da ikke noget der er lige op over
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægMathias Tauber plejer at være anfører... Var han med..?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægPå Lyngbys hjemmeside ser det ud til, at PM var anfører i kampen i går. Der er et (c) efter hans navn.
Plejer han at være anfører?
Jeg kan ikke se, at der ved andre kampreferater er markeret, hvem der var anfører.
Skal man lægge noget i det, hvis han pludselig er blevet gjort til anfører, hvis det ellers er tilfældet?
Jeg tænker, at det måske er for at signalerer, hvor vigtig han er, og Lyngby på den måde prøver at presse prisen. Nok bare mig, der ser spøgelse:-)
ingen kritik af NicolaiN. Han havde et rygte og postede det i rygtetråden.. Sådan skal det være..
men en PM handel ligner da ikke noget der er lige op over
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægPå Lyngbys hjemmeside ser det ud til, at PM var anfører i kampen i går. Der er et (c) efter hans navn.
Jeg kan ikke se, at der ved andre kampreferater er markeret, hvem der var anfører.
Skal man lægge noget i det, hvis han pludselig er blevet gjort til anfører, hvis det ellers er tilfældet?
Jeg tænker, at det måske er for at signalerer, hvor vigtig han er, og Lyngby på den måde prøver at presse prisen. Nok bare mig, der ser spøgelse:-)
Leave a comment:
-
På Lyngbys hjemmeside ser det ud til, at PM var anfører i kampen i går. Der er et (c) efter hans navn.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægJamen tænk, hvis vi nu landede to angribere i dag, så var resten af vinduet slet ikke så spændende..........
Nej, Okay, jeg er også ved at gå amok. Bodul gjorde det ok mod Aab, men kæft hvor kan vi opgraderes.
Siger ikke vi har tabt 8 point, men nok en 3-4 stykker.
(Der skulle egentlig have været en smiley i første indlæg)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Claus Se indlægJamen vi er da ikke uenige - det er bare ikke sådan at man omtaler handler. Heller ikke herinde - i flere tråde skriver vi om, hvorfor en ene spiller koster X mill kr. når den anden kun koster Y mill kr. - og jeg giver dig ret i, at det rent faktisk - som nixha også skriver - ER relevant for at finde ud af en spillers reelle handelsværdi - men når "vi" snakker om spillersalg, så handler det først og fremmest om bruttopris, og ikke nettofortjeneste.
Giver det en skævvridning? ja bestemt, for en spiller der koster 2 mill kan faktisk være være værd for klubben end en som koster 3 mill - men det ved vi jo ikke en skid om, og det er nok også derfor, at der mindre og mindre meldes ud, hvad en spiller er solgt for.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægIrrelevant? ???? Fordi pressen reelt ikke aner hvordan det fungerer og skriver om det, er det ikke irrelevant, tværtimod er det altafgørende for at forstå den reelle værdi af en handel.
Giver det en skævvridning? ja bestemt, for en spiller der koster 2 mill kan faktisk være være værd for klubben end en som koster 3 mill - men det ved vi jo ikke en skid om, og det er nok også derfor, at der mindre og mindre meldes ud, hvad en spiller er solgt for.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægTålmodighed min bare røv... Det er da alt for meget at forlange lige når det "går løs"...
Nej, Okay, jeg er også ved at gå amok. Bodul gjorde det ok mod Aab, men kæft hvor kan vi opgraderes.
Siger ikke vi har tabt 8 point, men nok en 3-4 stykker.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet er desværre sparet væk. Hørte oppe i VIP'n at selv ham der vasker trøjer måtte gå ned i løn for at beholde sit job.
Men lad os da endelig bruge 800.000 på kryger
Leave a comment:
-
Tålmodighed min bare røv... Det er da alt for meget at forlange lige når det "går løs"...
Leave a comment:
Leave a comment: