Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Vorup
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Håbe ja
    Jeg må indrømme at efter at have været i VIP'n i lørdags hvor OB direktøren stod og hældte vand ud af ørene og lovede at en angriber var højeste prioritet, lige på trapperne, arbejder intenst bla bla bla, troede jeg på at vi snakkede timer eller 1-3 dage...

    nu hælder jeg mest til at vi henter det hele i den sidste uge. JH har misset nogle chancer for at købe tidligt i vinduet åbenbart og lige pt er markedet bare svært for køb af gode angribere..
    Har OB overhovedet netværk tilbage? Det ligner det bare ikke..
    Der var nogle, som snakkede om at landsholdspausen ville give god mulighed for at få en ny angriber spillet ind på holdet. Det kunne man nemt forestille sig at de prioriterede. Selvom vi desperat har brug for til at lave mål hurtigst muligt.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Enig. Men man har jo lov til at håbe
    Ikke at jeg kender manden.
    Håbe ja
    Jeg må indrømme at efter at have været i VIP'n i lørdags hvor OB direktøren stod og hældte vand ud af ørene og lovede at en angriber var højeste prioritet, lige på trapperne, arbejder intenst bla bla bla, troede jeg på at vi snakkede timer eller 1-3 dage...

    nu hælder jeg mest til at vi henter det hele i den sidste uge. JH har misset nogle chancer for at købe tidligt i vinduet åbenbart og lige pt er markedet bare svært for køb af gode angribere..
    Har OB overhovedet netværk tilbage? Det ligner det bare ikke..

    Leave a comment:


  • badazz
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Namedropper plejer at være ønske
    Enig. Men man har jo lov til at håbe
    Ikke at jeg kender manden.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Er han et ønske eller et rygte?
    Namedropper plejer at være ønske

    Leave a comment:


  • badazz
    replied
    Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
    Jesus der sker ikke meget.
    Namedropper lige ham her GRZEGORZ KUSWIK.
    Ved ikke om han har været oppe og vende.
    Er han et ønske eller et rygte?

    Leave a comment:


  • Xabuni
    replied
    Jesus der sker ikke meget.
    Namedropper lige ham her GRZEGORZ KUSWIK.
    Ved ikke om han har været oppe og vende.


    http://www.youtube.com/watch?v=peMg4S5j8ZU

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jogger Se indlæg
    Tror der sker noget i dag... ved ikke en skid. Men håber det af hele mit OB hjerte.

    Jogger
    Må vi håbe, ellers kan vi nok for 3 gang i denne sæson (Hobro, Aab og Bif) sige: "Ja, havde vi haft noget kvalitet oppe foran, så havde vi fået mere her"

    Leave a comment:


  • Jogger
    replied
    Tror der sker noget i dag... ved ikke en skid. Men håber det af hele mit OB hjerte.

    Jogger

    Leave a comment:


  • hmmm
    replied
    2!! Det kan vi vist glemme ALT om - vi får sikkert én på 6 mdr lejekontrakt. Det er jo præcis samme scenarie som vi har oplevet tidligere. Amatøragtigt af fineste karat, den måde der ageres på.
    Jeg håber inderligt, at jeg tager grueligt fejl, men vil ikke blive forbavset.

    Leave a comment:


  • Adimus
    replied
    👍 (men vil stadig gerne se to nye i Ådalen, snart!)

    Leave a comment:


  • OB er Gud
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hvis de spillere som vi havde udset os , lad os sige TD og PM , er så langt uden for vores økonomiske rækkevidde er det så ikke fordi vi har en direktør som mangler føling med markedet ?

    Det er jo også tilladt at snakke med de respektive klubber inden transfervinduet åbner så man derigennem havde en føling med hvor de stod prismæssigt og hvor vi endnu havde angribere i truppen og derfor ikke havde virket så desperate .
    Jeg går ud fra man har en liste med væsentligt flere end de to navne. Dem vi helst vil have ligger formentlig lige i udkanten af vores økonomiske formåen, og derfor er vi nødt til at forhandle. Dem vi har råd til kan formentlig ikke tilføre vores hold det helt vilde - udover vi numerisk får en ekstra angriber. Derfor er holdningen, at vi venter.

    Det kan være forkert at vente, men der er jo ingen, der siger, det havde hjulpet os, hvis vi havde købt en af angriberne længere nede på prioriteringslisten før sæsonstart.

    Og så synes jeg da i øvrigt, at weekendens kamp viste, at vi formentlig havde været bedre stillet i de to første kampe, hvis vi var gået efter en venstre back i stedet for stort set kun at have fokus på angribere.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
    Måske endda Tvillingebror
    Får det fysisk dårligt altså

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hvis de spillere som vi havde udset os , lad os sige TD og PM , er så langt uden for vores økonomiske rækkevidde er det så ikke fordi vi har en direktør som mangler føling med markedet ?

    Det er jo også tilladt at snakke med de respektive klubber inden transfervinduet åbner så man derigennem havde en føling med hvor de stod prismæssigt og hvor vi endnu havde angribere i truppen og derfor ikke havde virket så desperate .
    Det har han jo også næsten indrømmet. At der har været muligheder tidligt i vinduet. Man ville hellere afvente og Kadrii's salg vente op og ned på det hele..
    lige pludselig var mulighederne ikke tilstede mere...
    vi må håbe at han har lært af det så

    Leave a comment:


  • Schneider
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    bodul's fætter
    Måske endda Tvillingebror

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Ja, det er røvirriterende, at det ikke er umuligt, der går et par uger.

    Jeg tror økonomien er meget presset, og jeg er ret overbevist om, at Jesper Hansen er blevet pålagt at vise, man kan lave en sund forretning. Jeg forstår udmærket, hvis Thorborg har stillet sådan et krav, før han vil spytte flere penge i foretagendet.

    Derfor tror jeg også, at du kan have ret i, at man kan finde på at leje og venter med at købe en god angriber til næste år, hvor økonomien er mere stabiliseret, end at man vil lave en eller anden hovsaløsning nu med Boduls fætter eller lignende.
    bodul's fætter

    Leave a comment:

Working...
X