Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Nu fik de jo også først prisen at vide efter de havde givet buddet. Sidder JH og lægger til og trækker fra for at skyde sig ind på en ca. pris efter hans mening før han kommer med et bud så kommer det jyske vel frem i ham og så har han budt 2 mio http://www.b.dk/sport/ob-bud-boed-pa...rligatopscorer For at have et udgangspunkt.
    Jeg gætter på at han måske har forventet en pris på måske 3-3,5 mio. men er så blevet mødt med et modbud på 5 mio. og så har han stukket halen mellem benene.

Jeg tror bare at JH ikke er bevidst om hvad en målscorer koster og/eller er (for) nærig .. derfor er jeg også bange for at Kadrii måske er solgt for billigt og skal jeg blive modbydelig så tror jeg også at han har makket ret da Ståle ringer og siger at de vil købe Kadrii for 5 mio. nu hvor hans helbred er rimelig ukendt eller der kommer ikke andre bud.

I dag tror jeg så at JH fortryder at han ikke smed et bud på Dalgaard på 4 eller 4,5 og havde ham til sæsonstart ..
    håber godt nok ikke du har ret! For i så fald er jeg bange for vi har fået en Poul Hansen light mellem hænderne.....det kan jeg næsten ikke bære

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Når man byder 40% af prisen på varen så er man vel ikke som sådan interesseret i at få den .

Hvis jeg skambyder en vare er det fordi det er noget jeg ikke rigtig mangler , men som vil være rar nok at have .
    Nu fik de jo også først prisen at vide efter de havde givet buddet. Sidder JH og lægger til og trækker fra for at skyde sig ind på en ca. pris efter hans mening før han kommer med et bud så kommer det jyske vel frem i ham og så har han budt 2 mio http://www.b.dk/sport/ob-bud-boed-pa...rligatopscorer For at have et udgangspunkt.
    Jeg gætter på at han måske har forventet en pris på måske 3-3,5 mio. men er så blevet mødt med et modbud på 5 mio. og så har han stukket halen mellem benene.

Jeg tror bare at JH ikke er bevidst om hvad en målscorer koster og/eller er (for) nærig .. derfor er jeg også bange for at Kadrii måske er solgt for billigt og skal jeg blive modbydelig så tror jeg også at han har makket ret da Ståle ringer og siger at de vil købe Kadrii for 5 mio. nu hvor hans helbred er rimelig ukendt eller der kommer ikke andre bud.

I dag tror jeg så at JH fortryder at han ikke smed et bud på Dalgaard på 4 eller 4,5 og havde ham til sæsonstart ..

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Når man byder 40% af prisen på varen så er man vel ikke som sådan interesseret i at få den .

Hvis jeg skambyder en vare er det fordi det er noget jeg ikke rigtig mangler , men som vil være rar nok at have .
    Jeg syntes også det lyder underligt...især hvis man virkelig har givet 800k for kryger......

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Mon ikke det var Dalgaard? Der blev givet et bud og spilleren var int. men man ville presse prisen og så blev der solgt til anden side fordi man ikke gik ind på modprisen ...

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Nogen der har en ide om, hvad det er for en mulighed han snakker om?

Drejer det sig om en spiller i nærheden af Kadrii-klassen, eller taler han bare om, at vi kunne have fået en mellemvarespiller som kunne være rar at have nu, indtil vi får en ordentlig angriber?

Hvis det er det sidste, mener jeg stadig det er ok, man ikke slog til og i stedet stiler efter angribere, man virkelig tror på kan gøre en forskel.
    Mon ikke det var Dalgaard? Der blev givet et bud og spilleren var int. men man ville presse prisen og så blev der solgt til anden side fordi man ikke gik ind på modprisen ...

Leave a comment:

• Obenno
    replied
    På banen?

Leave a comment:

• andreaslange
    replied
    HVOR BLIVER MIN ANGRIBER AF??? Kan snart ikke klare og vente mere!!! Arrrh..

Leave a comment:

• Obenno
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    var Marvin på FCK holdet i går mod FCV
    Ja. Var PM påstanden i dag for Lyngby?

Leave a comment:

• Oelle
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Enig i, at med en bedre angriber mod AaB og måske Hobro, kunne have givet os flere point. Men selv med en super angriber havde vi ikke vundet mod FCV, så det er vel maksimum 3-5 point. Ved godt overdrivelse fremmer forståelsen, og forståelsen er jeg helt med på, vi mangler en angriber :).
    Nej, du har ret i, at FCV kampen var en meget meget meget pinlig og ringe indsats, men jeg tror at denne modløshed skyldes kampen mod Hobro, så hvis vi havde vundet mod Hobro kunne det være, at indsatsen havde været bedre mod FCV. Ja, jeg ved det.. hvis hvis hvis, det kan vi ikke bruge så meget til nu :)

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg

Drejer det sig om en spiller i nærheden af Kadrii-klassen, eller taler han bare om, at vi kunne have fået en mellemvarespiller som kunne være rar at have nu, indtil vi får en ordentlig angriber?

Hvis det er det sidste, mener jeg stadig det er ok, man ikke slog til og i stedet stiler efter angribere, man virkelig tror på kan gøre en forskel.
    var Marvin på FCK holdet i går mod FCV

Leave a comment:

• WhyNot?
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
    Jeg synes ikke vi kan vente med at købe en angriber, for de 3 første kampe har allerede vist, at den manglende angriber har kostet os minimum 6 point. Hellere købe PM eller JK som har vist sig som gode målscorere, end at vente 4 uger på en (måske) fantastisk angriber.
    Det var helt igennem fantastisk at være på stadion i går, og det kunne tydeligt mærkes på Stiften, at drengene fightede gennem hele kampen. Men ingen tvivl om, at vi skulle have scoret 3 mål i den kamp.

Én ting vil jeg dog lige sige - MK, du spillede jo en helt igennem fantastisk kamp, velkommen til!
    Enig i, at med en bedre angriber mod AaB og måske Hobro, kunne have givet os flere point. Men selv med en super angriber havde vi ikke vundet mod FCV, så det er vel maksimum 3-5 point. Ved godt overdrivelse fremmer forståelsen, og forståelsen er jeg helt med på, vi mangler en angriber :).

Leave a comment:

• OB er Gud
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    - Det er klart, at nogle af de emner, som vi har haft i kikkerten, skriver kontrakter med andre klubber. Og der kan man så sige, at når vi har et Bashkim Kadrii-salg, der kommer ind lidt fra højre, så skulle vi måske have slået til tidligere med nogle af de kort, vi havde på hånden.

- En gang imellem skal man bare slå til, hvis man har muligheden for det, lyder det fra Jesper Hansen.

jeg synes at dette er endnu mere bekymrende. Det virker som en ph udtalelse - han havde også en del learning by doing udtalelser i sin pinlige tid i OB!

Leave a comment:

• Oelle
    replied
    Jeg synes ikke vi kan vente med at købe en angriber, for de 3 første kampe har allerede vist, at den manglende angriber har kostet os minimum 6 point. Hellere købe PM eller JK som har vist sig som gode målscorere, end at vente 4 uger på en (måske) fantastisk angriber.
    Det var helt igennem fantastisk at være på stadion i går, og det kunne tydeligt mærkes på Stiften, at drengene fightede gennem hele kampen. Men ingen tvivl om, at vi skulle have scoret 3 mål i den kamp.

Én ting vil jeg dog lige sige - MK, du spillede jo en helt igennem fantastisk kamp, velkommen til!

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Syntes at JH forklarer tingene på en lidt anden måde her end i Onside interviewet..
    lidt bedre rent faktisk

http://www.bt.dk/superligaen/obs-koe...angriberjagten

bla det her

- Det er klart, at nogle af de emner, som vi har haft i kikkerten, skriver kontrakter med andre klubber. Og der kan man så sige, at når vi har et Bashkim Kadrii-salg, der kommer ind lidt fra højre, så skulle vi måske have slået til tidligere med nogle af de kort, vi havde på hånden.
    "- Vi startede med at sige, at vi egentlig havde vores trup på plads bortset fra, at vi manglede en angriber"
    Alligevel har man handlet en VB og endda skiftet 2.. målmanden ud ..

"vi har tilladt os at være kritiske, og det er forklaringen på, at vi ikke har angriberen på plads endnu, siger Jesper Hansen, der erkender, at OB måske har været for kritiske".
    Hvis man er for kritisk og VIL handle på en bestemt hylde men ikke vil betale og den hylde er Jeppe Kjær, Thomas Dalgaard og Patrick Mortensen .. hvad så nu?
    Vil man betale det der skal til eller går man en hylde ned?

"- Det er klart, at nogle af de emner, som vi har haft i kikkerten, skriver kontrakter med andre klubber. Og der kan man så sige, at når vi har et Bashkim Kadrii-salg, der kommer ind lidt fra højre, så skulle vi måske have slået til tidligere med nogle af de kort, vi havde på hånden.
    - En gang imellem skal man bare slå til, hvis man har muligheden for det, lyder det fra Jesper Hansen".
    Så ved man altså ikke hvornår man skal slå til - at spille sine kort og så er man altså ikke dygtig nok ..

????????

Leave a comment:

• claudes1
    replied

- En gang imellem skal man bare slå til, hvis man har muligheden for det, lyder det fra Jesper Hansen.

jeg synes at dette er endnu mere bekymrende. Det virker som en ph udtalelse - han havde også en del learning by doing udtalelser i sin pinlige tid i OB!

Leave a comment:

Working...
X