Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Eller er det stripperen han står og venter på for at holde gejsten oppe hos drengene efter AaB kampen? 😜Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlægJeg har lige været dernede og fandt ud af det samme!
MEEEEEN til gengæld står/stod der en meget fin påklædt mand, med slikhår og snakkede telefon. Han spurgte 3 gange: Hvor er du?
Umiddelbert ikke en jeg kender fra OB sammenhæng!!! Måske er det i dag vi henter en angriber? Eller de kan forhandle i formiddag og starten af eftermiddagen, hvorefter han så kan spille med reserverne kl. 15 måske?
Leave a comment:
-
I love it! Disse dage hvor det bare er F5.Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlægJeg har lige været dernede og fandt ud af det samme!
MEEEEEN til gengæld står/stod der en meget fin påklædt mand, med slikhår og snakkede telefon. Han spurgte 3 gange: Hvor er du?
Umiddelbert ikke en jeg kender fra OB sammenhæng!!! Måske er det i dag vi henter en angriber? Eller de kan forhandle i formiddag og starten af eftermiddagen, hvorefter han så kan spille med reserverne kl. 15 måske?
Mine skarpe analytiske evner siger mig så det er en dansker
Såfremt i fald slikhår talte med vores nye angriber - PM ?
Leave a comment:
-
Snakkede dansk i telefonen eller ???Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlægJeg har lige været dernede og fandt ud af det samme!
Nogle spændende udenlandske biler dernede ?
Leave a comment:
-
Ja da, nu har de jo tiden til at smide lidt tekst sammen om vores nye angribere inden de er på græsOprindeligt indsendt af Polle Se indlægFint fint, så kan der piskes en stemning op igen om en halv time
Leave a comment:
-
Jeg har lige været dernede og fandt ud af det samme!Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlægTræner først kl 11
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Det er desværre sparet væk. Hørte oppe i VIP'n at selv ham der vasker trøjer måtte gå ned i løn for at beholde sit job.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJep, opdagede lige det var den forkerte Mandag jeg kiggede på... :-/
(Troede jo de opdaterede siden :-9 )
Men lad os da endelig bruge 800.000 på kryger
Leave a comment:
-
På hjemmeside står der 11 og 15Oprindeligt indsendt af KaspernonProgrammet siger kl. 10, og der er kamp kl. 14...
Det må være meget vigtigt det der er kommet i vejen... :-)
Leave a comment:

Leave a comment: