Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlægJeg har lige været dernede og fandt ud af det samme!
MEEEEEN til gengæld står/stod der en meget fin påklædt mand, med slikhår og snakkede telefon. Han spurgte 3 gange: Hvor er du?
Umiddelbert ikke en jeg kender fra OB sammenhæng!!! Måske er det i dag vi henter en angriber? Eller de kan forhandle i formiddag og starten af eftermiddagen, hvorefter han så kan spille med reserverne kl. 15 måske?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlægJeg har lige været dernede og fandt ud af det samme!
MEEEEEN til gengæld står/stod der en meget fin påklædt mand, med slikhår og snakkede telefon. Han spurgte 3 gange: Hvor er du?
Umiddelbert ikke en jeg kender fra OB sammenhæng!!! Måske er det i dag vi henter en angriber? Eller de kan forhandle i formiddag og starten af eftermiddagen, hvorefter han så kan spille med reserverne kl. 15 måske?
Mine skarpe analytiske evner siger mig så det er en dansker
Såfremt i fald slikhår talte med vores nye angriber - PM ?
Leave a comment:
-
Nogle spændende udenlandske biler dernede ?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægFint fint, så kan der piskes en stemning op igen om en halv time
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlægTræner først kl 11
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJep, opdagede lige det var den forkerte Mandag jeg kiggede på... :-/
(Troede jo de opdaterede siden :-9 )
Men lad os da endelig bruge 800.000 på kryger
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af KaspernonProgrammet siger kl. 10, og der er kamp kl. 14...
Det må være meget vigtigt det der er kommet i vejen... :-)
Leave a comment:
Leave a comment: