Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Det skulle efter sigende være Tatsuki Seko der skiftede til Stoke i stedet for aab.
    Han blev tilbudt en løn der var en 6 dobling af den løn aab tilbød. Så han valgte The Potters i Championship. Også en langt større klub end en bundklub i Danmark.

    Comment


      I følge bold viste FCN interesse i Luca i sommers, men også at SønderjyskE var tæt på at hente ham sidste vinter inden han skrev en ny kontrakt

      https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...transfervindue

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        I følge bold viste FCN interesse i Luca i sommers, men også at SønderjyskE var tæt på at hente ham sidste vinter inden han skrev en ny kontrakt

        https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...transfervindue
        og man lagde kræfter i at holde på Slotsager...nu kan jeg ikke læse det hele - men det giver ingen mening for mig. Jo hvis de forlænger med ham lige om lidt - men det er der jo intet der tyder på. Der vil jeg mene man har brugt kræfterne forkert.
        - hvis ikke Slots vil forlænge så skulle man have arbejdet på et salg. Som det ser ud nu så går han gratis næste sommer...

        Og så mener jeg stadig grundlæggende det er forkert at de har sadlet om på den måde. De skubber bare transfers foran sig - så nu er der flere der skal laves til vinter...og eller næste sommer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          og man lagde kræfter i at holde på Slotsager...nu kan jeg ikke læse det hele - men det giver ingen mening for mig. Jo hvis de forlænger med ham lige om lidt - men det er der jo intet der tyder på. Der vil jeg mene man har brugt kræfterne forkert.
          - hvis ikke Slots vil forlænge så skulle man have arbejdet på et salg. Som det ser ud nu så går han gratis næste sommer...

          Og så mener jeg stadig grundlæggende det er forkert at de har sadlet om på den måde. De skubber bare transfers foran sig - så nu er der flere der skal laves til vinter...og eller næste sommer.
          Det statement er kun sandt, hvis Troels Bech ikke får ret.

          Nu citerer jeg lidt løseligt fra SFÅ's transfershow på deadline dagen, men Troels Bech siger noget a la:

          "- Den vigtigste transfer er den, der bliver gjort på træningsbanen hver dag."

          Jeg kan ikke huske hele konteksten i hovedet, men jeg hørte det som om, at man mente, der var flere spillere, der kunne træne sig meget bedre end nuværende. Underforstået William Martin, Elias Hansborg, Marcus McCoy etc. Så pointen var vidst, at hvis man gjorde arbejdet på træningsbanen ordentligt, så var transferarbejde et sekundært supplement.

          For nuværende har vi Slotsager i klubben, og jeg har intet konkret at hænge min hat på, men jeg tror han forlænger - det er, hvad jeg mener, giver bedst mening for begge parter som situationen er lige nu.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

            Det statement er kun sandt, hvis Troels Bech ikke får ret.

            Nu citerer jeg lidt løseligt fra SFÅ's transfershow på deadline dagen, men Troels Bech siger noget a la:

            "- Den vigtigste transfer er den, der bliver gjort på træningsbanen hver dag."

            Jeg kan ikke huske hele konteksten i hovedet, men jeg hørte det som om, at man mente, der var flere spillere, der kunne træne sig meget bedre end nuværende. Underforstået William Martin, Elias Hansborg, Marcus McCoy etc. Så pointen var vidst, at hvis man gjorde arbejdet på træningsbanen ordentligt, så var transferarbejde et sekundært supplement.

            For nuværende har vi Slotsager i klubben, og jeg har intet konkret at hænge min hat på, men jeg tror han forlænger - det er, hvad jeg mener, giver bedst mening for begge parter som situationen er lige nu.
            jeg forstiller mig nok at vi befinder os et sted midt imellem.

            Ja vores talenter skal træne og spille sig bedre - MEN der skal også noget mere kvalitet ind - især fordi vi, må formode at en del af vores bærende spillere forlader os til næste sommer (senest) og dem kan vi ikke erstatte udelukkende med talenter. Slet ikke når det (forhåbentlig) hedder superliga.

            Og selv om vi lykkedes med at gøre nogle talenter bedre, eller endda så gode at de kan være startere i superligaen - så er det en smule naivt at tro man rammer med dem alle sammen (lige som man ikke gør med transfers) Jeg håber at Markus Jensen får lagt på så han vil kunne være starter. Derudover tænker jeg William Martin er den er der tættest på. Det er ikke det samme som at de andre ikke kan slå igennem - men kunne jo være der skulle et lejeophold til først.

            Mht Slots - håber da du får ret. Men tvivler.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

              Det statement er kun sandt, hvis Troels Bech ikke får ret.

              Nu citerer jeg lidt løseligt fra SFÅ's transfershow på deadline dagen, men Troels Bech siger noget a la:

              "- Den vigtigste transfer er den, der bliver gjort på træningsbanen hver dag."

              Jeg kan ikke huske hele konteksten i hovedet, men jeg hørte det som om, at man mente, der var flere spillere, der kunne træne sig meget bedre end nuværende. Underforstået William Martin, Elias Hansborg, Marcus McCoy etc. Så pointen var vidst, at hvis man gjorde arbejdet på træningsbanen ordentligt, så var transferarbejde et sekundært supplement.

              For nuværende har vi Slotsager i klubben, og jeg har intet konkret at hænge min hat på, men jeg tror han forlænger - det er, hvad jeg mener, giver bedst mening for begge parter som situationen er lige nu.
              Svarer lidt til Hemmingsens “vi skal bare træne hårdere end de andre” …
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Svarer lidt til Hemmingsens “vi skal bare træne hårdere end de andre” …
                Den har vi hørt igen og igen gennem årene. Vi mangler stadig at se det effektueret.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Den har vi hørt igen og igen gennem årene. Vi mangler stadig at se det effektueret.
                  Luca Kjerrumgaard siger hej. Tænk sig, hvad vi har sparret af kroner på at varetage hans udvikling, som vi har gjort. En førsteangriber med hans alder og beviste niveau (også selv om det kun er 1. div.) ville ikke være billig. Dét er da penge sparret lige der, fordi mam har “trænet sig bedre”.

                  Max Ejdum og Slotsager bør også nævnes.

                  Jeg siger ikke, at det er nok til at underbygge argumentet fuldstændigt, men det bringer det da noget af vejen. Tror endda heller ikke, vi har set det fulde potentiale af vores akademi endnu.

                  Jeg er enig i, at det skal være en kombination. Men jeg synes, der er nogle tegn på, at vi godt kan have det som en større del af vores rekrutteringsstrategi at bringe unge spillere op og give dem chancen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

                    Luca Kjerrumgaard siger hej. Tænk sig, hvad vi har sparret af kroner på at varetage hans udvikling, som vi har gjort. En førsteangriber med hans alder og beviste niveau (også selv om det kun er 1. div.) ville ikke være billig. Dét er da penge sparret lige der, fordi mam har “trænet sig bedre”.

                    Max Ejdum og Slotsager bør også nævnes.

                    Jeg siger ikke, at det er nok til at underbygge argumentet fuldstændigt, men det bringer det da noget af vejen. Tror endda heller ikke, vi har set det fulde potentiale af vores akademi endnu.

                    Jeg er enig i, at det skal være en kombination. Men jeg synes, der er nogle tegn på, at vi godt kan have det som en større del af vores rekrutteringsstrategi at bringe unge spillere op og give dem chancen.
                    Luca er så også et af de bedste eksempler - man fik sendt ham på leje, så han fik noget spilletid. Det håber jeg man bliver bedre til. Kunne da godt se McCoy eller Hansborg blive sendt på lejeophold næste år. Kommer naturligvis an på hvordan de udvikler sig - men så har man haft dem et helt år, set dem an og kan vurdere om de udvikler sig nok, eller om de skal ud og have spilletid for at tage det næste skridt.

                    Problemet eller udfordringen de næste par vinduer er at vi står med en trup der vil kræve forstærkninger - som den ser ud nu. Oven i det så må vi forvente en del fra vores start 11 smutter senest til sommer. Det kan ikke løses nu og her kun med egne talenter.

                    Men kunne jo være at man med tiden kan blive bedre til at få de unge ind i 1. holdstruppen - og blive bedre til at udvikle talenter hertil.

                    FCN gør det jo ganske godt - men de henter også udefra; de havde ikke en god nok keeper - så fandt de sådan en. En erfaren forsvarsspiller - Kian Hansen. Tverskov på midten og Ingvartsen oppe foran - rimelig solid akse op igennem holdet - så er der noget at bygge op omkring.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      Luca er så også et af de bedste eksempler - man fik sendt ham på leje, så han fik noget spilletid. Det håber jeg man bliver bedre til. Kunne da godt se McCoy eller Hansborg blive sendt på lejeophold næste år. Kommer naturligvis an på hvordan de udvikler sig - men så har man haft dem et helt år, set dem an og kan vurdere om de udvikler sig nok, eller om de skal ud og have spilletid for at tage det næste skridt.

                      Problemet eller udfordringen de næste par vinduer er at vi står med en trup der vil kræve forstærkninger - som den ser ud nu. Oven i det så må vi forvente en del fra vores start 11 smutter senest til sommer. Det kan ikke løses nu og her kun med egne talenter.

                      Men kunne jo være at man med tiden kan blive bedre til at få de unge ind i 1. holdstruppen - og blive bedre til at udvikle talenter hertil.

                      FCN gør det jo ganske godt - men de henter også udefra; de havde ikke en god nok keeper - så fandt de sådan en. En erfaren forsvarsspiller - Kian Hansen. Tverskov på midten og Ingvartsen oppe foran - rimelig solid akse op igennem holdet - så er der noget at bygge op omkring.
                      Det var vel også én af årsagerne til, at vi indgik et strategisk samarbejde med Næstved. Kender dog ikke status på det i dag

                      Comment


                        Nico åben for at forlænge

                        https://campo.dk/2024/09/25/udloeb-t...r-ny-kontrakt/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          syntes han har gjort det godt. Syntes så også vi har set, bla i sidste kamp at han ikke er SÅ stærk defenssivt. Og så ville jeg gerne have en venstrebenet back ind.

                          men altså - ville da ikke blive vred hvis man forlængede med ham

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Bare stik ham en ny kontrakt. Ham beholder jeg gerne.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              God fyr, altid den rigtige indstilling, viser stadig udviklingspotentiale, kan bruges på venstre og på højre side. Skriv forlængelse med ham, Troels!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X