Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Hvordan forholder folk sig til vinduet hvis der ikke kommer mere ind? Også selvom der måske ryger 3 ud vi ikke bruger mere.
Erfaringer fra tidligere med OB så kan jeg stadig godt (hvis jeg virkeligt finde den sorte hat frem) se det kan gå galt - og derfor håber jeg på man sikre lidt mere bredde. Men reelt set bør vi være stærke nok og have en bred nok trup.
Den virkelige anke er ifht hvor vi skal være om et år. For der er truppen ikke stærk nok, der kommer en del afgange - ved udløb, men også mulige salg - derfor mener jeg man burde have et par stykker ind nu - bruge efteråret på at spille dem ind, så et par stykker mere til vinter og igen næste sommer. Lave en gradvis udskiftning og opgradering af truppen.
Gør man ikke mere dette vindue så skal man så bare gøre så meget mere til vinter og næste sommer.Last edited by mhbp; 28-08-2024, 15:42.
- Likes 1
Comment
-
Hvordan forholder folk sig til vinduet hvis der ikke kommer mere ind? Også selvom der måske ryger 3 ud vi ikke bruger mere.
Comment
-
Desværre nok en konsekvens af at holdet er startet så godt at NT og Co fristes til at fedte den hjem ( og den taktik er jo tidligere slået fejl !!)
Men jeg håber stadig der hentes en enkelt eller to reelle profiler - så vi ikke står til vintervinduet og næste sommer med behov for store vinduer - der skal skabes ro og kontinuitet.
- Likes 2
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Hvis det bliver tilfældet må Enricos udtalelser omkring samme budget som tidligere kandidere til årets udslip af varm luft endnu engang - men det undrer så efterhånden ikke det mindste.
Desværre nok en konsekvens af at holdet er startet så godt at NT og Co fristes til at fedte den hjem ( og den taktik er jo tidligere slået fejl !!)
Men jeg håber stadig der hentes en enkelt eller to reelle profiler - så vi ikke står til vintervinduet og næste sommer med behov for store vinduer - der skal skabes ro og kontinuitet.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Helt fint med mig. Hellere spare pengene til fremtiden, end at klatte penge væk på spillere, der ikke er gode nok. Vi er ikke interessante nok lige nu på markedet. Truppen er god nok som den er nu frem mod vinter vinduet, hvor jeg til gengæld forventer langt større aktivitet
Til jul burde vi være attraktive for en masse norske og svenske spillere der slutter sæsonen og kan se sig selv bruge 6 mdr på at gøre arbejdet færdigt og spille sig i startopstillingen til Superligaen.
Derudover kan vi måske spotte en enkelt eller to 1. Divisions spillere der brænder banen af hos et af de andre hold.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Tænker ikke det vil være nogen katastrofe. Vi burde rykker op med det hold vi har og kan slippe for alvorlige skader...
Comment
-
Har hele tiden forventet at OB skal rykke op og det er startet bedre end forventet."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
Ja, måske nok, men som du skriver uden skader.... Og det kommer der jo desværre nok. Hvad så? Er truppen så bred og god nok ?
Og så er de sidste 5 runder inden jul lidt vanskeligere (især hvis vi skulle være skadesplagede)
Angrebet mener jeg er lige tyndt nok besat - særligt Luca bliver altså svær at undvære ret lang tid (her var det rart med noget bredde så han også kunne få en pause fra tid til anden)
Og så mener jeg også vores backs er et område hvor vi mangler bredde - tidligere havde vi alt for mange.
Comment
-
Jeg begynder godt nok at blive lidt loren ved udsigten til at FCK måske kan sælge Orri Oskarsson for +200 mio.
Hvis man vil have noget tilsvarende ind i FCK-angrebet i tilfælde af det salg, ville Onugkha og Luca vel være oplagte afløsere? Onugkha er 28 år, og passer umiddelbart ikke så godt ind aldersmæssigt - selv i Parken er man jo begyndt at købe yngre spillere..
Vil Troels (eller Niels) sige nej, hvis FCK kommer og vifter med 5-6 mio. euro? Jeg håber det, men er langt fra sikker..
FCK har sikkert også en 6-8 andre emner i kikkerten til en potentiel ny angriber, men jeg var nødt til at have den ud.. så sker det forhåbentlig ikke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlægJeg begynder godt nok at blive lidt loren ved udsigten til at FCK måske kan sælge Orri Oskarsson for +200 mio.
Hvis man vil have noget tilsvarende ind i FCK-angrebet i tilfælde af det salg, ville Onugkha og Luca vel være oplagte afløsere? Onugkha er 28 år, og passer umiddelbart ikke så godt ind aldersmæssigt - selv i Parken er man jo begyndt at købe yngre spillere..
Vil Troels (eller Niels) sige nej, hvis FCK kommer og vifter med 5-6 mio. euro? Jeg håber det, men er langt fra sikker..
FCK har sikkert også en 6-8 andre emner i kikkerten til en potentiel ny angriber, men jeg var nødt til at have den ud.. så sker det forhåbentlig ikke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlægJeg begynder godt nok at blive lidt loren ved udsigten til at FCK måske kan sælge Orri Oskarsson for +200 mio.
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Og så kontraktforhold - aner ikke hvor lang kontrakt Vejle har med ham, hvilke klausuler / aftaler man har. Og så kunne det også være Vejle står og har brug for at lave et salg.
På trods af nedrykning så har OB alligevel solgt ret godt de sidste to sæsoner - så vi kan næppe presses så let.
Havde vi ikke lavet Minteh salget så kan det jo sagtens være en helt anden situation vi stod i. Hvor man kunne blive nødt til at sige ja tak hvis der kom en klub med 2 mill. euro.
Comment
Comment