Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Ja, men de blev frasorteret fordi de var et problem for udviklingen af holdet og nu har man "problemspillere" igen med i truppen og det er o.k. nu? Det virker ikke suverænt hvordan vi agerer der.
    Jeg var ikke lige dernede inden at de blev skilt ad fra de andre. Men når man ser dem på banen de sidste par dage bliver der givet 100% og hvis man ikke vidste det kunne man ikke se at de havde meldt deres afgang. Så som udgangspunkt er der ingen problemer. Men de skal selvfølgelig bare skride af helvedes til når vi finder nogen der vil betale de skillinger vi forlanger. Hører der allerede har været 3 pæne bud på Rami men at OB går efter en pænt høj pris

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Ja, rygterne siger Fleetwood Town (som rykkede ned fra League One og satser på en hurtig oprykning, hvor de mener han kan hjælpe med det).
      ja helt vildt - utroligt der er en klub der vil tage en chance med ham....men fint for os. Og nok også for ham.

      Lad os håbe den går igennem

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg var ikke lige dernede inden at de blev skilt ad fra de andre. Men når man ser dem på banen de sidste par dage bliver der givet 100% og hvis man ikke vidste det kunne man ikke se at de havde meldt deres afgang. Så som udgangspunkt er der ingen problemer. Men de skal selvfølgelig bare skride af helvedes til når vi finder nogen der vil betale de skillinger vi forlanger. Hører der allerede har været 3 pæne bud på Rami men at OB går efter en pænt høj pris
        Det lyder godt. :-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
          Tyler er åbenbart på vej til league two.
          Nice. Han har heller ikke været i Ådalen nogle dage. Men nægter at tro på at vi ikke er nød til at sende en pose penge med

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

            Da vi hentede ham blev han af en Milwall-journalist beskrevet som en humørspiller, der ikke kunne tackle kritik og modgang. At han havde det prædikat fra sin tidligere klub er jo et kæmpe rødt flag. Vanvid at vi nogensinde hentede en person som ham.
            Husker godt det interview. BW kiggede slet ikke på mennesket bag. Det var nok, at de var unge og potentielt kunne løbe stærkt. Det er heldigvis fortid.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Glimrende. Helt skør handel. En af de dårligste spillere jeg har set til træning i Ådalen i nyere tid.
              *den

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg var ikke lige dernede inden at de blev skilt ad fra de andre. Men når man ser dem på banen de sidste par dage bliver der givet 100% og hvis man ikke vidste det kunne man ikke se at de havde meldt deres afgang. Så som udgangspunkt er der ingen problemer. Men de skal selvfølgelig bare skride af helvedes til når vi finder nogen der vil betale de skillinger vi forlanger. Hører der allerede har været 3 pæne bud på Rami men at OB går efter en pænt høj pris
                Rami skal sælges, men kunne vi for helvede ikke prøve at starte på en frisk med AA. Monstro han har lært, at det ikke lønner sig at opføre sig som en møgunge.

                Han ville have godt at kampe på divisionsniveau, og det ville frigøre NM til højrebacken, hvor han er vores klart stærkeste.

                Men jeg ved godt, at det nok ikke bliver sådan, og at løbet er kørt med ham. Det er bare et sært forløb med Aske.

                Comment


                  https://insidefutbol.com/2024/07/24/...selm8mbFmWfHLQ
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Husker godt det interview. BW kiggede slet ikke på mennesket bag. Det var nok, at de var unge og potentielt kunne løbe stærkt. Det er heldigvis fortid.
                    Min største kritik af Wesströms indkøb er nok at han slet ikke skævede til mennesket bag fodboldspilleren. Han virkede ligeglad med det, så længe de kunne drible lidt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Rami skal sælges, men kunne vi for helvede ikke prøve at starte på en frisk med AA. Monstro han har lært, at det ikke lønner sig at opføre sig som en møgunge.

                      Han ville have godt at kampe på divisionsniveau, og det ville frigøre NM til højrebacken, hvor han er vores klart stærkeste.

                      Men jeg ved godt, at det nok ikke bliver sådan, og at løbet er kørt med ham. Det er bare et sært forløb med Aske.
                      Aske har ikke lært en skid. Han skal bare væk. Mage til møg knægt der mener han er guds gave til fodbolden. Vi skal bare profitere mest muligt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Husker godt det interview. BW kiggede slet ikke på mennesket bag. Det var nok, at de var unge og potentielt kunne løbe stærkt. Det er heldigvis fortid.
                        problemet er for mig ikke at man har prøvet at finde et par "uslebne diamanter" - men det var alt for mange "potentiale" spillere man hev ind - på en gang, uden at have et ordenligt fungerende hold de kunne sluses ind på. Selvén - ung, og kostede vel ikke det store - god fart...fint nok, få ham ind og giv ham en chance. Problemet var han blev spillet alt for meget - man skulle jo have prøvet ham af 10-15 min her og der, se om han kunne udvikles.

                        Tyler - med salg af Frø og Sabbi der skulle der en erfaren, klar spiller ind. Ikke en spiller med et potentiale man måske kunne udvikle på. Det var bare en klar fejl at hive ham ind.

                        Men hvis man med tiden vil helt tilbage i toppen af dansk fodbold skal der til at laves markant flere salg i Minteh kategorien. Virker da til klubben har fået foden lidt indenfor i Gambia så kunne da godt se man fortsatte a den vej.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Aske har ikke lært en skid. Han skal bare væk. Mage til møg knægt der mener han er guds gave til fodbolden. Vi skal bare profitere mest muligt
                          Det lytter jeg til. Bare sært. Han har jo ikke rigtigt demonstreret noget, og kunne virkelig bruge en tur i divisionen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Det lytter jeg til. Bare sært. Han har jo ikke rigtigt demonstreret noget, og kunne virkelig bruge en tur i divisionen.
                            Kan jo også være at det ender med. Er der virkelig en superligaklub der gider have ham?
                            Jeg tænker han ender i noget Norge/Sverige inden længe

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Rami skal sælges, men kunne vi for helvede ikke prøve at starte på en frisk med AA. Monstro han har lært, at det ikke lønner sig at opføre sig som en møgunge.

                              Han ville have godt at kampe på divisionsniveau, og det ville frigøre NM til højrebacken, hvor han er vores klart stærkeste.

                              Men jeg ved godt, at det nok ikke bliver sådan, og at løbet er kørt med ham. Det er bare et sært forløb med Aske.
                              Er han virkelig det? Jeg synes personligt Owusu er et niveau over
                              Nico, især offensivt.
                              Last edited by Orskov; 24-07-2024, 20:31.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Rami skal sælges, men kunne vi for helvede ikke prøve at starte på en frisk med AA. Monstro han har lært, at det ikke lønner sig at opføre sig som en møgunge.

                                Han ville have godt at kampe på divisionsniveau, og det ville frigøre NM til højrebacken, hvor han er vores klart stærkeste.

                                Men jeg ved godt, at det nok ikke bliver sådan, og at løbet er kørt med ham. Det er bare et sært forløb med Aske.
                                Det er pisseærgerligt med Aske og meget skuffende. Dertid han rykkede op til førsteholdet troede rvi ville få en spiller vi virkelig ville glæde os om. Men nu fik Aske ja chancen at komme ude af kulden i sidste sæsonslutning men lykkedes åbenbart at ødelægge det igen hurtigst muligt. Det lyder ikke som én som lærerte noget...
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X