Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ja, rygterne siger Fleetwood Town (som rykkede ned fra League One og satser på en hurtig oprykning, hvor de mener han kan hjælpe med det).
Lad os håbe den går igennem
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg var ikke lige dernede inden at de blev skilt ad fra de andre. Men når man ser dem på banen de sidste par dage bliver der givet 100% og hvis man ikke vidste det kunne man ikke se at de havde meldt deres afgang. Så som udgangspunkt er der ingen problemer. Men de skal selvfølgelig bare skride af helvedes til når vi finder nogen der vil betale de skillinger vi forlanger. Hører der allerede har været 3 pæne bud på Rami men at OB går efter en pænt høj pris"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Da vi hentede ham blev han af en Milwall-journalist beskrevet som en humørspiller, der ikke kunne tackle kritik og modgang. At han havde det prædikat fra sin tidligere klub er jo et kæmpe rødt flag. Vanvid at vi nogensinde hentede en person som ham.
Comment
-
Jeg var ikke lige dernede inden at de blev skilt ad fra de andre. Men når man ser dem på banen de sidste par dage bliver der givet 100% og hvis man ikke vidste det kunne man ikke se at de havde meldt deres afgang. Så som udgangspunkt er der ingen problemer. Men de skal selvfølgelig bare skride af helvedes til når vi finder nogen der vil betale de skillinger vi forlanger. Hører der allerede har været 3 pæne bud på Rami men at OB går efter en pænt høj pris
Han ville have godt at kampe på divisionsniveau, og det ville frigøre NM til højrebacken, hvor han er vores klart stærkeste.
Men jeg ved godt, at det nok ikke bliver sådan, og at løbet er kørt med ham. Det er bare et sært forløb med Aske.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Husker godt det interview. BW kiggede slet ikke på mennesket bag. Det var nok, at de var unge og potentielt kunne løbe stærkt. Det er heldigvis fortid.
Comment
-
Rami skal sælges, men kunne vi for helvede ikke prøve at starte på en frisk med AA. Monstro han har lært, at det ikke lønner sig at opføre sig som en møgunge.
Han ville have godt at kampe på divisionsniveau, og det ville frigøre NM til højrebacken, hvor han er vores klart stærkeste.
Men jeg ved godt, at det nok ikke bliver sådan, og at løbet er kørt med ham. Det er bare et sært forløb med Aske.
- Likes 1
Comment
-
Husker godt det interview. BW kiggede slet ikke på mennesket bag. Det var nok, at de var unge og potentielt kunne løbe stærkt. Det er heldigvis fortid.
Tyler - med salg af Frø og Sabbi der skulle der en erfaren, klar spiller ind. Ikke en spiller med et potentiale man måske kunne udvikle på. Det var bare en klar fejl at hive ham ind.
Men hvis man med tiden vil helt tilbage i toppen af dansk fodbold skal der til at laves markant flere salg i Minteh kategorien. Virker da til klubben har fået foden lidt indenfor i Gambia så kunne da godt se man fortsatte a den vej.
Comment
-
Aske har ikke lært en skid. Han skal bare væk. Mage til møg knægt der mener han er guds gave til fodbolden. Vi skal bare profitere mest muligt
Comment
-
Det lytter jeg til. Bare sært. Han har jo ikke rigtigt demonstreret noget, og kunne virkelig bruge en tur i divisionen.
Jeg tænker han ender i noget Norge/Sverige inden længe
Comment
-
Rami skal sælges, men kunne vi for helvede ikke prøve at starte på en frisk med AA. Monstro han har lært, at det ikke lønner sig at opføre sig som en møgunge.
Nico, især offensivt.Last edited by Orskov; 24-07-2024, 20:31.
- Likes 2
Comment
-
Men jeg ved godt, at det nok ikke bliver sådan, og at løbet er kørt med ham. Det er bare et sært forløb med Aske."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment