Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

    Jeg håber også klart at de skriver med ham, selvom jeg kunne høre andre som var dernede, at de synes ikke han skulle være velkommen tilbage i klubben.
    Alle har ret til deres mening. Han var klar i spyttet om ikke at følge OB ned i 1. Div. Men slog aldrig op i banen og gav sig 100% hver gang. Det kan jeg godt tilgive

    Comment


      Tja, han må have opdaget, hvor herlig en klub OB er. Det har nok hjulpet på erkendelsen, at der alligevel ikke var så mange andre klubber med interessese for ham.

      Fint nok, vi må se. Men han er ikke sidste sæsons løn værd.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        Jeg er ret sikker, uden af vide noget, på at der bliver arbejdet i kulissen, for at få en VB ind.
        Der virker til at Grubbe er tiltænkt en rolle på midten. Owusu vil gerne noget andet end 1.div (men giver stadig sig selv fuldt ud) - Nico er der vel stor interresse på, og nok heller ikke det fedeste at spille 1.Div.

        På midten er vi okay dækket ind, med Manneh, Bonde, Ejdum, Grubbe, Juul-Sandberg, så jeg ser kun at vi går efter en 6’er (Håber virkelig på Trybull, så har vi 2 “modsætninger”, der kan spille der”

        Angående kant + angreb - så håber jeg virkelig, at vi henter en starter ind uanset hvad.
        Vi skal huske det stadig er meningen at William M skal spille u19, dermed ikke sagt han ikke får nogle kampe. Luca er klar 1.valg.
        Don D og Max har været tydelige omkring hvad de vil - de vil begge noget andet, selvom de træner med truppen, så ved man ikke hvor de har deres hoveder?.
        Og jeg tænker Jenner får en kæmpe rolle næste sæson, Elias Hansborg får nok mere og mere spilletid som sæsonen udvikler sig.

        Hvis alle der kan spille de 3 forreste bliver, er der 5(6) mand til 2 positioner. Er det ikke for lidt?
        Det er tæt på jeg mener vi skal have en klar starter med rutine, og så have en ung mere.
        Hvis Slotsager sælges, skal vi have en stopper mere.
        Og så skal vi selvfølgelig have 3 målmænd i truppen.​
        Fin gennemgang og jeg er helt enig. Jeg tvivler dog på at vi får alt det ind. Frygter lidt at vi får en 6er ind og en ekstra målmand og det er så det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Tja, han må have opdaget, hvor herlig en klub OB er. Det har nok hjulpet på erkendelsen, at der alligevel ikke var så mange andre klubber med interessese for ham.

          Fint nok, vi må se. Men han er ikke sidste sæsons løn værd.
          Eller også træner han bare med, fordi det er her han indtil videre bor og han venter på sit næste eventyr.
          Jeg synes dog også mest det lugter af han måske har trukket luft ind, kigget på sin dåbsattest og tænkt at det formentlig ikke bliver meget bedre end det her. Derudover er det måske også meget sundt for hans fremtidige trænerambitioner at repræsentere et meget ungt hold, hvor han får rig mulighed for at bruge sin store fodbolderfaring til at bidrage med udviklingen af et hold, som både skal have bygget en ny kultur og en spillestil op.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Tja, han må have opdaget, hvor herlig en klub OB er. Det har nok hjulpet på erkendelsen, at der alligevel ikke var så mange andre klubber med interessese for ham.

            Fint nok, vi må se. Men han er ikke sidste sæsons løn værd.
            Jeg har hørt lidt om Aab har vist interesse. De har også et tysk projekt deroppe.

            Comment


              Mon dog de betaler bedre løn? Men kan sagtens forstå at SL klubber overvejer ham. Men vi bytter måske bare plads næste sæson

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Tja, han må have opdaget, hvor herlig en klub OB er. Det har nok hjulpet på erkendelsen, at der alligevel ikke var så mange andre klubber med interessese for ham.

                Fint nok, vi må se. Men han er ikke sidste sæsons løn værd.
                Jeg har det også stadig sådan: hvorfor skulle han have lyst til at fortsætte i det cirkus han var kommet ind i? Synes det var helt logisk for ham ikke at brænde efter det på daværende tidspunkt. Jeg tror reelt samtlige spillere i truppen havde tanker om, at det kunne være fedt at spille et andet sted i næste sæson på det tidspunkt.

                Trybull passer ret så godt til hvad vi har brug for nu på en meget ung midtbane. Det virker som om han tager lederrollen meget til sig. Så jeg synes det giver god mening at tilbyde ham en (god) kontrakt. Men hvad han skal have i løn vil jeg ikke ud i at spekulere i. Jeg tænker TB har ret frie rammer indenfor det budget han har til rådighed. Han har nu mulighed for at sætte sit præg på lønrammerne i klubben. Måske vil han prioritere anderledes.

                Sportsligt synes jeg det giver fint mening at skære ned i budgettet i en sæson som denne. Ikke fordi man er nødt til det, men fordi man kan. Også for at give sig selv rum i budgettet til at geare op igen og f.eks. hente et par deciderede profiler når vi forhåbentlig er rykket op om et år.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Mon dog de betaler bedre løn? Men kan sagtens forstå at SL klubber overvejer ham. Men vi bytter måske bare plads næste sæson
                  Tror ikke de kører med et ret begrænset budget i AaB. De vil vist gerne af med dyre folk som Helenius og Thelander.

                  Synes også det giver mening hvis bundhold i superligaen er interesseret i ham. Måske også hold som Randers/Viborg.

                  Comment


                    Men vi har vel også gearet ned ift. vores budget seneste sæson ved, at vi satser mere på de unge spillere og sælger ud af den store trup, vi har. Men forstår virkeligt godt, hvis vi ikke vil betale dyre domme for en aldrende spiller i mange sæsoner fremover. Det problem har vi lidt set før i OB med folk som Lieder og andre spillere, hvor vi lige pludseligt hang på dem ud over deres bedste tid...

                    Gad vide om Bonde får en stor hyre relativt til de andre i truppen?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                      Tror ikke de kører med et ret begrænset budget i AaB. De vil vist gerne af med dyre folk som Helenius og Thelander.

                      Synes også det giver mening hvis bundhold i superligaen er interesseret i ham. Måske også hold som Randers/Viborg.
                      Tror næppe VFF er interesseret. De har sat Grønning på bænken og solgt Bonde, fordi de satser på yngre kræfter.
                      Men det er helt givet at klubber fra den nederste halvdel kan bruge en type som ham. Jeg tror dog bare godt vi kan være med lønmæssigt, og så kan man håbe at han synes projektet er lidt mere perspektivrigt, når nu han har mødt TB og kan se de fleste lejesvende enten allerede er solgt/videre eller er henvist til alternativ træning i et ledigt hjørne af ådalen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Tror næppe VFF er interesseret. De har sat Grønning på bænken og solgt Bonde, fordi de satser på yngre kræfter.
                        Men det er helt givet at klubber fra den nederste halvdel kan bruge en type som ham. Jeg tror dog bare godt vi kan være med lønmæssigt, og så kan man håbe at han synes projektet er lidt mere perspektivrigt, når nu han har mødt TB og kan se de fleste lejesvende enten allerede er solgt/videre eller er henvist til alternativ træning i et ledigt hjørne af ådalen.
                        Enig. Håber bare snart på en afklaring. Vi skal jo til bold, lige om lidt
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Ikke et rygte, men Ndione ophæver i Viborg. Mon lidt luftforandring, og et lidt lavere niveau liga-mæssigt vil kunne forløse ham i Ådalen? Hvis Fenger forsvinder skal vi vel have en angriber mere ind uanset hvad.

                          Vil være lidt af en lottokupon, men vi får svært ved at hente en driftsikker angriber til vores niveau uden det kommer til at koste.

                          Kender dog ikke hans skadehistorik så godt. Var han ikke hårdt ramt i starten af hans tid i Viborg?

                          Comment


                            Tillader mig lide at forlade “Jakob Bonde tråden” og snakke transfer her.

                            Har vi i store træk ikke kun en målmand ? Der skal da ske noget noget nu, om ikke andet en kontrakt til Mads Eriksen.

                            Jeg antager ikke Martin Hansen er kampklar og dem fra vores U-hold, antager jeg heller ikke helt er der og så kan man da ikke tage dem med. Det er jo ikke okay at smide en gut på 17-19 år ind og han så kan stå og have tabt kampen for os.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Tillader mig lide at forlade “Jakob Bonde tråden” og snakke transfer her.

                              Har vi i store træk ikke kun en målmand ? Der skal da ske noget noget nu, om ikke andet en kontrakt til Mads Eriksen.

                              Jeg antager ikke Martin Hansen er kampklar og dem fra vores U-hold, antager jeg heller ikke helt er der og så kan man da ikke tage dem med. Det er jo ikke okay at smide en gut på 17-19 år ind og han så kan stå og have tabt kampen for os.
                              Man leder jo helt sikkert også efter en 2. målmand. Vi forsøgte med ham ibsen, men han havde nok ikke lyst til at være andetvalg, bag vores formodede anfører.
                              Men tror gerne man vil have en billig/gratis løsning

                              Vores eget tidligere talent, Andreas Søndergaard måske?
                              Er vidst på kontrakt i en anden dansk klub? Er ikke helt sikker

                              Edit,
                              I Hobro kan jeg så læse mig til. Ved ikke om han er 1. valg der
                              Last edited by Lennon; 17-07-2024, 11:17.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Man leder jo helt sikkert også efter en 2. målmand, såfremt at skulle skrive med os. Vi forsøgte med ham ibsen, men han havde nok ikke lyst til at være andetvalg, bag vores formodede anfører.
                                Men tror gerne man vil have en billig/gratis løsning
                                Er sikker på at Ibsen godt var klar over at det var som 2 valg, hvis han skrev med os. Det var nok mere lønnen som ikke tiltalte ham. Men ja, vi skal have en ny 2 målmand og så må de spytte lidt mere i kassen, såfremt en kvalificeret 2 målmand er svær at finde. Alternativet kan blive dyrt.

                                Comment

                                Working...
                                X