Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Will do
    På forhånd mange tak!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Fedt, god signing. Viser at ledelsen er nogenlunde på højde med alle os andre og kan se truppens mangler. Ikke altid en garanti.

      Spændende om Bonde kommer til at lide af OB-sygdom, og falder i niveau efter sin ankomst. Håber det ikke
      Jeg håber i hvert fald at vi også lykkedes med at lande Trybull. Når jeg har lagt mærke til Bonde fra sin bedste side i VFF, så har det været med Grønning bag ham til at skralde igennem. Bonde kan godt takle igennem, men er en mere elegant pasningsspiller, der i virkeligheden kan minde en smule om Manneh, bortset fra han er mere boks til boks 8'er type. Jeg tror han vil være bedst med en rigtig udsmider ved sin side ala Trybull. Men uanset hvad en solid signing at hente en fast mand på et solidt superligahold.

      Comment


        Trybull med i dagens træning

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Trybull med i dagens træning
          Og Charly ikke til stede.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af lennon Se indlæg

            fedt, god signing. Viser at ledelsen er nogenlunde på højde med alle os andre og kan se truppens mangler. Ikke altid en garanti.

            Spændende om bonde kommer til at lide af ob-sygdom, og falder i niveau efter sin ankomst. Håber det ikke
            slet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Yes. Havde sgu håbet at han også fik idag med. Jeg smutter sgu i ådalen og ser hvad der sker!
              Godt du kigger, vi er mange der værdsætter.

              Hvad med målmænd, tænker vi er lidt presset, i forhold til at finde en til bænken mod Esbjerg, medmindre Martin lige pludselig er klar.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Fedt, god signing. Viser at ledelsen er nogenlunde på højde med alle os andre og kan se truppens mangler. Ikke altid en garanti.

                Spændende om Bonde kommer til at lide af OB-sygdom, og falder i niveau efter sin ankomst. Håber det ikke
                Det der findes ikke, i så fald ville det jo være ren magi.
                Viborgs fans taler selv om at han er faldet i niveau det sidste år og han blev sat af sidst på sæsonen ...

                Last edited by Entusiastens; 15-07-2024, 10:31.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                  Godt du kigger, vi er mange der værdsætter.

                  Hvad med målmænd, tænker vi er lidt presset, i forhold til at finde en til bænken mod Esbjerg, medmindre Martin lige pludselig er klar.
                  Tænker vi tager en med fra U19 eller U17, indtil vi har noget erstatning klar.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                    Hvor kommer det egentlig fra at, vi får en spiller en der kommer til at være utroligt god til træning og også i forhold til vores kultur? Vi skriver alle at han bliver god for kulturen, me hvor ved vi det fra? Er det meldingerne oppe fra Viborg at han er virkelig stærk der? Jeg har nemlig ikke set så mange Viborg fans udtale sig om den her transfer. Bilder vi os bare ind at han bliver god for kulturen fordi han er en erfaren dansker, eller er han en reel leder? Og kan han ende ligesom KEP, der ikke var god for nogen kultur, men bare passede sin egen biks?
                    Han bliver måske også hypet lidt rigeligt (måske naturligt i vores position). Det er klart en valid pointe hvorfor han nødvendigvis skulle være så god (også til træning). Vi har jo af gode grunde ikke set ham til træning.

                    For mig at se giver han først og fremmest mening for OB fordi han er en spiller, der kommer fra 1. division. Han har haft succes der og har prøvet at rykke op. Tænker ikke han er en spiller, der slår op i banen fordi han pludselig spiller i Roskilde.

                    Når vi har spillet imod Viborg har jeg flere gange tænkt tanken: "Kan det virkelig passe, at OB bliver grænsende til udspillet af et Viborg-hold med Jakob Bonde i en central position?". Ikke fordi han var dårlig, men fordi jeg i lang tid tænkte "1. division" når jeg så ham på holdkortet. Men må også bare erkende, at han har gjort det godt. Har udviklet sig og tilpasset sig tempoet hurtigt. På mange måder er han billedet på hvad Viborg har været bedre til end OB de seneste år. De har haft en koncept og deres spillere har været gode til at overholde det.

                    I Viborg har han nok ikke været den første på holdkortet de seneste år. I hvert fald i starten af sæsonen. Virker som om de flere gange har hentet spillere udefra, der potentielt skulle være forstærkninger på "hans plads", men så har han gang på gang endt med at tage pladsen alligevel. Fordi han grundlæggende leverer stabile præstationer og kender sin rolle. Men hans position er også en, hvor et hold i Viborgs position nemt kan tænke: "Hvis vi dog liiiiige kunne få en klassespiller, der er lidt mere 10'er, ind... så kan vi måske være med helt fremme!". Eller måske planlægger de at satse på en yngre spiller, der potentielt kan blive et stort salg. Men samtidig ville det måske heller ikke være den største overraskelse for dem hvis han efter sæsonen igen var blandt de midtbanespillere med flest spilleminutter. Det tror jeg er den rolle han har (haft) i Viborg. Prisen antyder vel også, at de ikke bare ønskede ham væk.

                    Andreas Søndergaard (en Viborg-fan) har på Twitter lavet en gennemgang af alle spillere i deres trup op til de seneste halvsæsoner, der måske meget godt fortæller hvordan de har set på ham over tid i Viborg:
                    https://x.com/AFraViborg/status/1547528945259642880
                    https://x.com/AFraViborg/status/1623394350649561088
                    https://x.com/AFraViborg/status/1680304179561086977
                    https://x.com/AFraViborg/status/1756568923611308467
                    Last edited by Agbre; 15-07-2024, 10:41.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                      Han bliver måske også hypet lidt rigeligt (måske naturligt i vores position). Det er klart en valid pointe hvorfor han nødvendigvis skulle være så god (også til træning). Vi har jo af gode grunde ikke set ham til træning.

                      For mig at se giver han først og fremmest mening for OB fordi han er en spiller, der kommer fra 1. division. Han har haft succes der og har prøvet at rykke op. Tænker ikke han er en spiller, der slår op i banen fordi han pludselig spiller i Roskilde.

                      Når vi har spillet imod Viborg har jeg flere gange tænkt tanken: "Kan det virkelig passe, at OB bliver grænsende til udspillet af et Viborg-hold med Jakob Bonde i en central position?". Ikke fordi han var dårlig, men fordi jeg i lang tid tænkte "1. division" når jeg så ham på holdkortet. Men må også bare erkende, at han har gjort det godt. Har udviklet sig og tilpasset sig tempoet hurtigt. På mange måder er han billedet på hvad Viborg har været bedre til end OB de seneste år. De har haft en koncept og deres spillere har været gode til at overholde det.

                      I Viborg har han nok ikke været den første på holdkortet de seneste år. I hvert fald i starten af sæsonen. Virker som om de flere gange har hentet spillere udefra, der potentielt skulle være forstærkninger på "hans plads", men så har han gang på gang endt med at tage pladsen alligevel. Fordi han grundlæggende leverer stabile præstationer og kender sin rolle. Men hans position er også en, hvor et hold i Viborgs position nemt kan tænke: "Hvis vi dog liiiiige kunne få en klassespiller, der er lidt mere 10'er, ind... så kan vi måske være med helt fremme!". Eller måske planlægger de at satse på en yngre spiller, der potentielt kan blive et stort salg. Men samtidig ville det måske heller ikke være den største overraskelse for dem hvis han efter sæsonen igen var blandt de midtbanespillere med flest spilleminutter. Det tror jeg er den rolle han har (haft) i Viborg. Prisen antyder vel også, at de ikke bare ønskede ham væk.

                      Andreas Søndergaard (en Viborg-fan) har på Twitter lavet en gennemgang af alle spillere i deres trup op til de seneste halvsæsoner, der måske meget godt fortæller hvordan de har set på ham over tid i Viborg:
                      https://x.com/AFraViborg/status/1547528945259642880
                      https://x.com/AFraViborg/status/1623394350649561088
                      https://x.com/AFraViborg/status/1680304179561086977
                      https://x.com/AFraViborg/status/1756568923611308467
                      Det er ret godt fundet, Agbre, og siger en del om, at vi som 1. div. hold formentlig har gjort en meget solid handel her. Han var kun ude af holdet de sidste kampe i sæsonen, fordi han var skadet.
                      Den slags indkøb er perfekte i en brydningstid. Solid, dygtig og erfaren. Vi har ikke brug for typer som Rami, Deedson og Köhler. Vi har brug for stabilitet, og det må meget gerne være danske spillere, som er lettere at lære kulturen og knytte til projektet i OB.

                      Comment


                        Nu må den da gerne snart blive officiel handlen med Bonde. Nogen, der har set ham nede i Ådalen?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                          Nu må den da gerne snart blive officiel handlen med Bonde. Nogen, der har set ham nede i Ådalen?
                          Jeg så ham ikke dernede. Men Haller var der. Så noget sker

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg så ham ikke dernede. Men Haller var der. Så noget sker
                            Fedt. Den må blive officiel senere i dag, så

                            Comment



                              Dagens Træning med massere af regn.

                              Starter med noget opvarmning, ved Bo Hansen - bare noget løb frem og tilbage.

                              Så noget pasningsspil, hvor Mads Lyng var meget på rent vokalt.

                              Og så gik de til noget forsvarspil, mod angreb, hvor Søren Krogh var rigtiig megrt på - det er helt tydeligt han har et kæmpe fokus på lige netop det. Han vil have højintense løb, og hårdt pres, og vi skal være gode til at sideforskyde presset.

                              Og så blev der trænet standardsituaioner.

                              Tom trænede med fuldt igen, Charly og Martin H og Jenner var ikke at se.

                              Fenger kom ud og lavede nogle øvelser med den fysiske stab

                              Al Hajj, Mustafic og Aske havde små 40 minutters træning med transitionstræneren.

                              Igen idag, var Mads Eriksen med som målmand.

                              Og igen idag løb Tom nogle løb efter træning.



                              Alt i alt en god træning.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                                Dagens Træning med massere af regn.

                                Starter med noget opvarmning, ved Bo Hansen - bare noget løb frem og tilbage.

                                Så noget pasningsspil, hvor Mads Lyng var meget på rent vokalt.

                                Og så gik de til noget forsvarspil, mod angreb, hvor Søren Krogh var rigtiig megrt på - det er helt tydeligt han har et kæmpe fokus på lige netop det. Han vil have højintense løb, og hårdt pres, og vi skal være gode til at sideforskyde presset.

                                Og så blev der trænet standardsituaioner.

                                Tom trænede med fuldt igen, Charly og Martin H og Jenner var ikke at se.

                                Fenger kom ud og lavede nogle øvelser med den fysiske stab

                                Al Hajj, Mustafic og Aske havde små 40 minutters træning med transitionstræneren.

                                Igen idag, var Mads Eriksen med som målmand.

                                Og igen idag løb Tom nogle løb efter træning.



                                Alt i alt en god træning.
                                Også hvad jeg så.

                                Jeg kan dog tilføje at Jenner stadig er syg men er måske med i morgen.

                                I morgen er der træning kl 9.15 da det er korrekt at der er en træningskamp i Næstved. Så de fleste tager til Næstved efter træning hvor resten bliver hjemme og har dobbelt trænings pas.

                                Det ligner at ham Eriksen skal fungere som reservemålmand indtil man finder en løsning. Og Martin H bliver ikke klar. Jeg er ikke helt sikker på hvad der sker men tvivler stærkt på at han er så skadet som han siger. Så situationen er meget kompliceret

                                Bonde så vi ikke noget til. Men tænker han er der i morgen

                                Comment

                                Working...
                                X