Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Og så begynder det jo at handle om at få en mere naturlig udskiftning af truppen; 2-3 nye ind + akademi spillere per sommer vindue så der hele tiden kommer nye kræfter til.
syntes umiddelbart truppen ser fin ud, men vi mangler bredde - der er ikke alternativer nok men den start 11 vi kan stille tænker jeg ser fornuftig ud. Men hvor er det også svært reelt at vurdere når man slet ikke følger med i 1 division normalt. Kan se Horsens har handlet stort ind denne sommer - så tænker de har ambitioner...men hvor stærk deres trup reelt er har jeg godt nok svært ved at vurdere.
Min største bekymring er stadig om Krogh formår at vende det - fair nok man ikke mener man kunne se hvad han reelt kan præsterer pga omstændighederne, men syntes godt nok stadig det er noget af et sats man har lavet.
- og så hele det der med trænerstaben tog på hotel nogle dage for at snakke spillestil - havde man ikke afklaret det inden man besluttede at beholde ham?
Hvis ikke der leveres de første par kampe så tror jeg hurtigt der kan komme stort pres på. En ting er alt det uafklarede der vil være omkring truppen - hvem smutter og hvem kommer ind i stedet. Men også bare al den negativitet der var i foråret - det var SÅ sløjt at se på til tider - det forsvinder ikke bare fordi man præsterede ok i et par kampe og i 1½ træningskamp.
Så en 3-4 sejre til at starte med, et par spillere ud og nogle profiler ind (især til midtbanen) så tror jeg det kan blive en rigtigt god sæson hvor man kan tage en masse positivt med sig.
Omvendt et par sløje præstationer og manglende spillerafgang og -tilgang før langt hen i august...så kan jeg godt se det kan blive grimt.
Comment