Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Yeps. Jeg ser det kun som et luxus problem hvis vi også får Trybull. Bonde skal helt klart være 8`er hvis han kommer. Vi er nød til at have noget der er bedre end Grubbe som var 8`er idag. Det er altså ikke kvalitet nok
    100% enig.

    Comment


      Skal vi satse på der præsenteres noget i morgen så. Det ville jo passe godt med klubbens fødselsdag
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Yeps. Jeg ser det kun som et luxus problem hvis vi også får Trybull. Bonde skal helt klart være 8`er hvis han kommer. Vi er nød til at have noget der er bedre end Grubbe som var 8`er idag. Det er altså ikke kvalitet nok
        Manneh er en god spiller, især i 1. div, men Trybull gjorde det jo ikke godt i superligaen og har jo været over the hill pænt længe, er I ikke bare lidt forelsket i typen her, dig og et par andre ...

        Vil du fortælle hvilke ekstra kvaliteter det er Slotsager besidder, hvis du da kan se mine indlæg :).

        Nej jeg holder bestemt ikke med OB(anti-fan), men det er da interessant at debattere situationen og det kan sagtens gøres uden provokationer fra min side :).
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Ja, Ejdum, Trybull, Manneh og Bonde, det vil være 4 klare førstevalg til at kæmpe om 3 pladser. Dem suppleret med de unge der byder sig til, så er midtbanen sådan set fint på plads, synes jeg.
          Last edited by Polle; 11-07-2024, 13:55.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Manneh er en god spiller, især i 1. div, men Trybull gjorde det jo ikke godt i superligaen og har jo været over the hill pænt længe, er I ikke bare lidt forelsket i typen her, dig og et par andre ...

            Vil du fortælle hvilke ekstra kvaliteter det er Slotsager besidder, hvis du da kan se mine indlæg :).

            Nej jeg holder bestemt ikke med OB(anti-fan), men det er da interessant at debattere situationen og det kan sagtens gøres uden provokationer fra min side :).
            Enten har vi to set nogle forskellige kampe, eller også har jeg været mere opmærksom på hans spil uden bold end du har.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Manneh er en god spiller, især i 1. div, men Trybull gjorde det jo ikke godt i superligaen og har jo været over the hill pænt længe, er I ikke bare lidt forelsket i typen her, dig og et par andre ...

              Vil du fortælle hvilke ekstra kvaliteter det er Slotsager besidder, hvis du da kan se mine indlæg :).

              Nej jeg holder bestemt ikke med OB(anti-fan), men det er da interessant at debattere situationen og det kan sagtens gøres uden provokationer fra min side :).
              Over the hill... pænt længe

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Manneh er en god spiller, især i 1. div, men Trybull gjorde det jo ikke godt i superligaen og har jo været over the hill pænt længe, er I ikke bare lidt forelsket i typen her, dig og et par andre ...

                Vil du fortælle hvilke ekstra kvaliteter det er Slotsager besidder, hvis du da kan se mine indlæg :).

                Nej jeg holder bestemt ikke med OB(anti-fan), men det er da interessant at debattere situationen og det kan sagtens gøres uden provokationer fra min side :).
                Gider du så ikke gøre det, fremfor den der latente arrogance du altid kører.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                  Enten har vi to set nogle forskellige kampe, eller også har jeg været mere opmærksom på hans spil uden bold end du har.
                  Tænker ikke han kan se noget positivt i defensive kvaliteter over hovedet. Eller evner det. Virker til en 13 årig knejt på skateboard der kun falder for Ronaldo typer.
                  Men det er også svært at være objektiv som 13 årig når man er anti fan.
                  Minder mig om den dag jeg måtte opdrage på et par snotunger i letbanen, der råbte fuck OB.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Nu er du jo heller ikke fodbold faglig. Du mente Obbekjær var en kommende stor stjerne som OB ikke havde en chance for at holde på.
                    Casper Nielsen var slet ikke god nok til OB.
                    Mange af dine såkaldte fcn stjernestjerner har fejlet big time.
                    Kan faktisk ikke huske du har ramt noget vi andre ikke har set komme.
                    Don't feed the dog.

                    Comment


                      Hvis TB lykkes med Trybull og Bonde så er det rigtig godt arbejde. Så kan han nu kigge på situationen med vb og finde løsninger for de som skal/vil videre og hvor der skal erstatninger ind derfor. Men det kan klares nu helt roligt. Det største problem blev dermed løst og vi kan stille et godt hold i Esbjerg.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        https://fyens.dk/ob/derfor-er-ob-s-e...-fremtiden?rss

                        bud på 15 mio afvist

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                          Det burde de også blive, uden at blinke

                          Comment


                            Det er også for lidt... men det vil selvfølgelig klart påvirke buddene, at der kun er 4 og en halv måned til klubberne kan skrive med ham gratis.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                              Alt alt alt for lidt

                              Comment


                                Afvist?
                                Så latterligt et bud fortjener ikke svar andet end et grin.

                                Comment

                                Working...
                                X