Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Der må jeg bare sige at det må være tungt baseret på spilletiden og i mindre grad være på det han har præsteret i kampene, for der har altså været mange fejl.

    Jeg har svært ved at se hvad Slotsager er specielt dygtig til, bortset fra dedikation, som bestemt er vigtigt.
    havde han spillet for FCN havde du siddet og hevet dig i pibe over ham, så din så kaldte objektivitet er jo ikke eksisterende

    Comment


      https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...ig-i-gang-i-ob

      Comment


        Så blev den opklaret

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Så blev den opklaret
          Jow, men Troels benytter ikke lejligheden til at sige, at Tom ikke forsætter i OB.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

            Jow, men Troels benytter ikke lejligheden til at sige, at Tom ikke forsætter i OB.
            Det er også sådan jeg læser det. De ønsker ikke at lukke den dør. Når han nu går rundt dernede er det da noget de helt sikkert har overvejet i klubben. Jeg ville nok ikke satse penge på, at det sker, men ville da heller ikke blive overrasket hvis de ender med at skrive en kontrakt lidt senere i transfervinduet, hvis Tom ikke har været vildt imponeret af hans andre muligheder.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Der må jeg bare sige at det må være tungt baseret på spilletiden og i mindre grad være på det han har præsteret i kampene, for der har altså været mange fejl.

              Jeg har svært ved at se hvad Slotsager er specielt dygtig til, bortset fra dedikation, som bestemt er vigtigt.
              Nu er du jo heller ikke fodbold faglig. Du mente Obbekjær var en kommende stor stjerne som OB ikke havde en chance for at holde på.
              Casper Nielsen var slet ikke god nok til OB.
              Mange af dine såkaldte fcn stjernestjerner har fejlet big time.
              Kan faktisk ikke huske du har ramt noget vi andre ikke har set komme.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                Det er også sådan jeg læser det. De ønsker ikke at lukke den dør. Når han nu går rundt dernede er det da noget de helt sikkert har overvejet i klubben. Jeg ville nok ikke satse penge på, at det sker, men ville da heller ikke blive overrasket hvis de ender med at skrive en kontrakt lidt senere i transfervinduet, hvis Tom ikke har været vildt imponeret af hans andre muligheder.
                Jo, men det er også ret tidligt i transfervinduet og EM er ikke færdigspillet. Jeg vil blive meget overrasket, hvis han fortsætter hos os.

                Comment


                  Lige meget hvad så er det da super positivt at han stadig kommer i klubben. Hvis vi kan overtale både Trybull og Jacob Bonde til at spille i OB, så begynder vores midtbane at se stærk ud og med noget solid rutine som vores unge kan udvikle sig sammen med.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    De har lige betalt ca 30 mill kr for en 18 årig defensiv midtbanespiller som ikke var i top 100 på Golden Boy. Så lidt bruger de.. De skulle have solgt for 50 mill euro i år og kun købt for ca 15 mill euro..
                    Lidt flere millioner og så 15% videresalg. Så får vi også uddannelsespenge.

                    Tror det ville være en god klub og god liga for ham
                    Nikolaj Rønstrup skriver på Twitter, at det ubekræftede beløb, han har hørt, ligger langt under Minteh-niveau.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Nikolaj Rønstrup skriver på Twitter, at det ubekræftede beløb, han har hørt, ligger langt under Minteh-niveau.
                      30 er jo også langt fra 70

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Nikolaj Rønstrup skriver på Twitter, at det ubekræftede beløb, han har hørt, ligger langt under Minteh-niveau.
                        Meget logisk, Minteh var en helt anden salgsvare, Slotsager er forsvarsspiller, en fin en af slagsen, men der er slet ikke de spidskompetencer, som eks Minteh har.
                        Det handler nok kun om hvilken klub der ønsker ham, er det den rigtige, så finder de somend nok også den rette pris. Men jeg forstår ikke, at OB ikke ser at få lagt
                        et år til hans kontrakt, men der må jo være en stærkt tro på at han bliver solgt i dette vindue.

                        Comment


                          Trybull træner fuldt med idag :)

                          Comment


                            En central midtbane med Ejdum, Trybull og Bonde

                            Som kan de f...... bare komme an i 1. division! Det vil virkelig give mig tro på, at vi suser lige tilbage til superligaen igen..

                            Comment


                              Fenger,Manneh og DD træner ikke

                              Tongya og Tyler er ikke at finde i skammekrogen

                              Comment


                                Som det ser ud nu kan vi ikke stille en 20 mands trup næste weekend

                                Comment

                                Working...
                                X