Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af wessels er en mur Se indlæg

    kan se at de har betalt €5mio eller derover for en spiller 4 gange. Jeg tænker ikke ob vil acceptere et beløb der er meget mindre. Spørgsmålet er så om braga vil gøre en dansk 1. Divisionsspiller til en af deres dyreste nogensinde
    g
    o
    l
    d
    e
    n

    b
    o
    y

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      De har fået styr på økonomien, optimeret organisationen, solidt sponsornetværk, genoplivet talentarbejdet og har lavet fornuftige handler inden sæsonstart.

      Ja, det er VILDT !

      Nu du fører dig lidt frem... du mener ikke Horsens drives økonomisk forsvarligt nu, baseret på

      https://achorsens.dk/nyheder/2024/4a...illionoverskud
      De nye ejere overtog aktiemajoriteten 3. November 2023, så et regnskab fra 2023 kan jo ikke bruges til en skid, når det kommer til at bedømme, hvordan amerikanerne har tænkt sig at drifte klubben.

      Men nu prøver jeg lige at give dig lidt kredit så: Hvis du har så godt styr på Horsens økonomi og mener de er fornuftigt drevet, hvad vil du så skønne, at de kommer ud med af underskud/overskud i 2024?
      Last edited by Sheed; 10-07-2024, 21:16.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

        Meget enig. Vi så det jo også med Janus Drachmann i OB, hvor han egentlig kom ind og gjorde noget godt for kulturen. Lad os håbe Bonde, hvis det bliver ham, kan have en noget lignende effekt
        Drachmann flyttede intet i OB, tværtimod pjevsede han over at der var forventninger til klubben, fuck et skvat at give ansvar.
        Last edited by Magge; 10-07-2024, 21:12.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Jeg er enig i at Horsens opruster både på organisation, stab og spillertrup og de er et rigtig godt bud på en oprykker til superligaen.

          Men OB SKSL stadig kunne matche Horsens i forhold til økonomien og jeg vil også mene vi skal kunne overbyde dem til enhver tid. Elles har vi ikke noget at gøre hverken i superligaen eller 1. division.
          Hvis vi ikke har mere at tilbyde end Horsens, så er det endelig lykkedes ledelsen at gå fra FCK-Light til AC Horsens Light. Det gør satme ondt langt ind i knoglerne.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Drachmann flyttede intet i OB, tværtimod pjevsede han over at der var forventninger til klubben, fuck et skvat at give ansvar.
            Synes nu alligevel han var med til at rykke noget i den ene sæson under Michelsen, og derefter blev han skadesplaget. Men nu var det heller ikke selve hovedpointe. Pointen var nærmere, at jeg håber Bonde kan flytte noget på kulturen i OB, hvis det bliver ham.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

              Synes nu alligevel han var med til at rykke noget i den ene sæson under Michelsen, og derefter blev han skadesplaget. Men nu var det heller ikke selve hovedpointe. Pointen var nærmere, at jeg håber Bonde kan flytte noget på kulturen i OB, hvis det bliver ham.
              Lad os så håbe at Bonde er mere langtidsholdbar end Drachmann, og at kulturen igen ikke smuldrer efter et enkelt år

              Comment


                Hvis Aske smutter - håber jeg personligt man går all in efter Barrett.
                Fuck alder. Fynsk DNA på holdet, og vel potientelt også anførergruppe måske.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                  Hvis Aske smutter - håber jeg personligt man går all in efter Barrett.
                  Fuck alder. Fynsk DNA på holdet, og vel potientelt også anførergruppe måske.
                  Altså han spiller ikke meget deroppe. Men han har simpelthen tilbudt sig selv så meget til OB tidligere at han næsten følte sig prostitueret. Så jeg tror han har opgivet OB for good.

                  Men jeg tror nu heller ikke at det ville være verdens bedste idé med hans skadeshistorik og alder(fylder snart 30)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Altså han spiller ikke meget deroppe. Men han har simpelthen tilbudt sig selv så meget til OB tidligere at han næsten følte sig prostitueret. Så jeg tror han har opgivet OB for good.

                    Men jeg tror nu heller ikke at det ville være verdens bedste idé med hans skadeshistorik og alder(fylder snart 30)
                    Hov hov vent nu lidt. 30 år er da ingen alder, han kan jo snildt spille 3-4 år endnu. Det er jeg da blevet fortalt flere gange.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                      Hov hov vent nu lidt. 30 år er da ingen alder, han kan jo snildt spille 3-4 år endnu. Det er jeg da blevet fortalt flere gange.
                      Nu er da jo forskel på folk Barret er og blive en omvandrende skade. Bliver kun værre med alderen. Bonde skulle vidst ikke have lign historik

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                        Hov hov vent nu lidt. 30 år er da ingen alder, han kan jo snildt spille 3-4 år endnu. Det er jeg da blevet fortalt flere gange.
                        Lad nu være med at udstille dig selv yderligere...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                          Hov hov vent nu lidt. 30 år er da ingen alder, han kan jo snildt spille 3-4 år endnu. Det er jeg da blevet fortalt flere gange.
                          Jaja det kan man da også hvis man hedder Ronaldo, eller kan hente Ronaldo.
                          Men nu har OB ikke mulgihed for at hente rutinerede spillere på den hylde.
                          Vi skal tage hvad vi kan få, og jeg synes helt bestemt Barret og Bonde er en fin hylde, iforhold til vi lige er rykket ned, og nok står et meget usikkert sted i mange spilleres øjne.

                          Man må også finde ud af hvad der vægter højest. En fyld spiller som Mouritsen, eller en fyld spiller med rødder i Ådalen, OB DNA og kæmpe kærlighed til klubben.
                          I mit hoved, er det også logisk at få de erfarende spillere ind på de positioner, vi ikke er godt besat på - både lige pt - og i fremtiden, med at kigge på hvilke akademispillere der er på vej op. Og lige umiddelbart er der ikke nogle på vej op (udover McCoy, som nok får en del spilletid på den position)

                          Og med det sagt - så ser jeg gerne vi henter en VB,6’er eller 8’er, og en rutineret angriber, der kan spille alle de forreste positioner

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Lad nu være med at udstille dig selv yderligere...
                            Ro på, det var skrevet med et glimt i øjet.
                            Koncentrer dig nu bare om den glimrende forretning de har gang i ovre i Horsens

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              g
                              o
                              l
                              d
                              e
                              n

                              b
                              o
                              y
                              Der må jeg bare sige at det må være tungt baseret på spilletiden og i mindre grad være på det han har præsteret i kampene, for der har altså været mange fejl.

                              Jeg har svært ved at se hvad Slotsager er specielt dygtig til, bortset fra dedikation, som bestemt er vigtigt.
                              Last edited by Entusiastens; 11-07-2024, 02:45.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                                Der må jeg bare sige at det må være tungt baseret på spilletiden og i mindre grad være på det han har præsteret i kampene, for der har altså været mange fejl.

                                Jeg har svært ved at se hvad Slotsager er specielt dygtig til, bortset fra dedikation, som bestemt er vigtigt.
                                Det har jeg så ikke specielt svært ved at se.

                                Udover det faktum, at han som 18-årig repræsenterer 43 superligakampe, plus det løse i træningskampe, pokal, reserve etc. Er fandeme specielt. Særligt fordi han ikke er faldet igennem niveaumæssigt.

                                så husker jeg også flere kampe, hvor særligt hans forudseenhed og hans spilintelligens stak ud.

                                derudover har han tit reddet os med en sidste sekunds tackling efter et vanvittigt tilbageløb.

                                Tobias Slotsager er meget fortjent på Golden Boy-listen, og prissættes naturligvis derefter

                                Comment

                                Working...
                                X