Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
    Men er det ikke lidt urosvækkende, at vi ikke hører nogen rygter med spillere til OB?
    Jooo. Men der er helt sikkert noget igang. Selvfølgelig er der det. Bare ikke sikkert at vandrørne er så utætte som under BW og Steffen Nielsen. Tænker jeg ikke de er

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jooo. Men der er helt sikkert noget igang. Selvfølgelig er der det. Bare ikke sikkert at vandrørne er så utætte som under BW og Steffen Nielsen. Tænker jeg ikke de er
      Det er da godt at høre;) Men synes bare ikke engang man hører nogen spekulationer på nuværende tidspunkt, som Andlox hentyder til der var sidste år

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Jeg synes det er tankevækkende at en rutineret spiller som Bjørn P. udtaler at han håber vores cheftræner udvikler sig, men at han også nævner at han håber han bliver mere konsekvent, gad jeg godt høre lidt mere om, hvad han ligger i det.

        Mit eget gæt er at spillertruppen også har været forvirret over Søren Kroghs dispositioner i vores katastrofale nedrykningsslutspil. Han famlede jo rundt taktisk og med opstillingerne og bare alt det cirkus meden anførergruppe er da noget rod.

        Jeg håber min pessimisme viser sig at være ubegrundet og æder gerne et par stråhatte, men min tiltro til Søren Krogh som cheftræner kan ligge på et meget lille sted. Og hvis nedrykning var en katastrofe for vores klub, så bare vent og se hvad en misset oprykning vil betyde
        Jeg har heller ikke den store fidus til Søren Krogh. Kan godt lide hans energi, men synes han havde stor andel i nedrykningen. Han havde svære betingelser, men havde alligevel rigeligt muligheder for at redde holdet. Synes han var handlingslammet i alt for mange kampe. Til sidst ændrede han meget, men i ren desperation. At vi slutter sæsonen med spillere som Köhler og Al-Hajj helt ude er mindst ligeså meget hans fejl som cheftræner, som det er deres.

        Jeg havde troet langt mere på oprykning hvis vi havde skiftet cheftræner. Som udgangspunkt synes jeg nærmest enhver træner, der rykker ned med OB ikke burde kunne fortsætte. Men jeg forstår også godt hvorfor Troels Bech ikke har fyret ham. Dels fordi han nok gerne vil have folk tæt på sig, der ved hvad der er foregået de seneste år. Hvad der er gået galt. Og dels fordi han selv har prøvet at blive fyret som cheftræner. Han om nogen ved, at man i den rolle nemt bliver offer for omstændighederne. Skal han fyre SK skal det nok være efter han med egne øjne har set ham med truppen og dermed kan have en kvalificeret mening om, at andre måske passer bedre til opgaven.

        Jeg har dog ikke helt opgivet troen på SK og håber han vokser med opgaven. Og ift. udtalelsen fra Bjørn P. synes jeg du tolker den hårdt. Han bliver spurgt til hvad der giver ham troen på oprykning i den kommende sæson. Jeg hører det mere som en ros til Søren Krogh nu end en stikpille ift. hans arbejde i sidste sæson. Det er næppe så kontroversielt, at det ikke var så konsekvent hvad der foregik i foråret.

        Vi skal rykke op i første omgang. Alt andet vil være en større fiasko en nedrykningen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

          Jeg har heller ikke den store fidus til Søren Krogh. Kan godt lide hans energi, men synes han havde stor andel i nedrykningen. Han havde svære betingelser, men havde alligevel rigeligt muligheder for at redde holdet. Synes han var handlingslammet i alt for mange kampe. Til sidst ændrede han meget, men i ren desperation. At vi slutter sæsonen med spillere som Köhler og Al-Hajj helt ude er mindst ligeså meget hans fejl som cheftræner, som det er deres.

          Jeg havde troet langt mere på oprykning hvis vi havde skiftet cheftræner. Som udgangspunkt synes jeg nærmest enhver træner, der rykker ned med OB ikke burde kunne fortsætte. Men jeg forstår også godt hvorfor Troels Bech ikke har fyret ham. Dels fordi han nok gerne vil have folk tæt på sig, der ved hvad der er foregået de seneste år. Hvad der er gået galt. Og dels fordi han selv har prøvet at blive fyret som cheftræner. Han om nogen ved, at man i den rolle nemt bliver offer for omstændighederne. Skal han fyre SK skal det nok være efter han med egne øjne har set ham med truppen og dermed kan have en kvalificeret mening om, at andre måske passer bedre til opgaven.

          Jeg har dog ikke helt opgivet troen på SK og håber han vokser med opgaven. Og ift. udtalelsen fra Bjørn P. synes jeg du tolker den hårdt. Han bliver spurgt til hvad der giver ham troen på oprykning i den kommende sæson. Jeg hører det mere som en ros til Søren Krogh nu end en stikpille ift. hans arbejde i sidste sæson. Det er næppe så kontroversielt, at det ikke var så konsekvent hvad der foregik i foråret.

          Vi skal rykke op i første omgang. Alt andet vil være en større fiasko en nedrykningen.
          Hvorfor ??? SK siger jo at kulturen er det vigtigste og oprykningen er noget sekundært!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Hvorfor ??? SK siger jo at kulturen er det vigtigste og oprykningen er noget sekundært!
            Mon ikke de to ting hænger lidt sammen?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

              Mon ikke de to ting hænger lidt sammen?
              Kender en del klubber på Fyn med med en stærk kultur, som ikke spiller i divisionerne !

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Kender en del klubber på Fyn med med en stærk kultur, som ikke spiller i divisionerne !
                Så er økonomien vel også derefter?;)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Hvorfor ??? SK siger jo at kulturen er det vigtigste og oprykningen er noget sekundært!
                  Nej, han gør ikke. Han siger at oprykning skal komme på baggrund af en bedre kultur.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                    Jeg har heller ikke den store fidus til Søren Krogh. Kan godt lide hans energi, men synes han havde stor andel i nedrykningen. Han havde svære betingelser, men havde alligevel rigeligt muligheder for at redde holdet. Synes han var handlingslammet i alt for mange kampe. Til sidst ændrede han meget, men i ren desperation. At vi slutter sæsonen med spillere som Köhler og Al-Hajj helt ude er mindst ligeså meget hans fejl som cheftræner, som det er deres.

                    Jeg havde troet langt mere på oprykning hvis vi havde skiftet cheftræner. Som udgangspunkt synes jeg nærmest enhver træner, der rykker ned med OB ikke burde kunne fortsætte. Men jeg forstår også godt hvorfor Troels Bech ikke har fyret ham. Dels fordi han nok gerne vil have folk tæt på sig, der ved hvad der er foregået de seneste år. Hvad der er gået galt. Og dels fordi han selv har prøvet at blive fyret som cheftræner. Han om nogen ved, at man i den rolle nemt bliver offer for omstændighederne. Skal han fyre SK skal det nok være efter han med egne øjne har set ham med truppen og dermed kan have en kvalificeret mening om, at andre måske passer bedre til opgaven.

                    Jeg har dog ikke helt opgivet troen på SK og håber han vokser med opgaven. Og ift. udtalelsen fra Bjørn P. synes jeg du tolker den hårdt. Han bliver spurgt til hvad der giver ham troen på oprykning i den kommende sæson. Jeg hører det mere som en ros til Søren Krogh nu end en stikpille ift. hans arbejde i sidste sæson. Det er næppe så kontroversielt, at det ikke var så konsekvent hvad der foregik i foråret.

                    Vi skal rykke op i første omgang. Alt andet vil være en større fiasko en nedrykningen.
                    Er enig at SK reagerede for sent og kunne have reddet os. Med spillere på banen som var villig at kæmpe for klubben hentede vi 6 point ud af de sidste 3 kampe. At han fumlede rund alt for langt og kom for sent til en klar beslutning at bygge på mentalitet i sted af "klasse" var hans store fejl.
                    Men at gøre ham ansvarligt for spillere som nægter at spille og kæmpe for klubben synes er helt forkert. Det går helt alene til spillere og feres moralske kompas.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Mon ikke TT havde indfundet sig i Ådalen hvis der var noget konkret i hans opslag?
                      Det var nok en afsked med Odense og måske Danmark

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Nej, han gør ikke. Han siger at oprykning skal komme på baggrund af en bedre kultur.
                        "- Succeskriteriet for mig er, at vi får skabt en klub, som først og fremmest udstråler en stærk kultur med en masse villighed til at investere og arbejde sindssygt hårdt. Det er prioritet nummer et. Biproduktet er punkt to: Vi skulle gerne rykke op.​"

                        Først kultur, så er biproduktet "skulle" ikke "skal" rykke op!

                        Sikke en udmelding/udstråling... det oser virkelig af en mand med ambitioner

                        Hvis vi bare skal arbejde sindssygt hårdt burde vi vel havde beholdt Hemmingsen !

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                          Så er økonomien vel også derefter?;)
                          Netop

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Hvorfor ??? SK siger jo at kulturen er det vigtigste og oprykningen er noget sekundært!
                            Det mener jeg bare. Hvis de ikke kan forbedre kulturen og samtidig vinde 1. division er de ikke gode nok til deres arbejde. Ganske enkelt. SK har også haft en del år til at påvirke kulturen i en rigtig retning, men det er kun gået en vej.

                            Muligheden for at redde sig selv tilbage til en nogenlunde hæderlig Superligaklub hænger i en ret tyng tråd. Vi risikere hurtigt at sidde fast i 1. division. Jeg er træt af at høre dem sige det, men OB skal jo være en klub, der ligger i bedste halvdel af den bedste række.
                            Last edited by Agbre; 09-07-2024, 12:03.

                            Comment


                              Altså, med det hold OB har nu, har jeg meget svært ved at tro på oprykning. OB er jo også blevet kørt af banen af lavere rangerende hold de senere år. Jeg er meget skuffet over, at man ikke har hentet mindst 1 stærk midtbanespiller og 1 der har bevist, at han kan score mål - og så afskibet mange flere. Tag tabet på dem for helvede! Kan der dog ikke komme en seriøs konkurrent på Fyn, der er mere kultur, vilje og dygtighed. I stedet for den amatørklub som OB er blevet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                                Det er da godt at høre;) Men synes bare ikke engang man hører nogen spekulationer på nuværende tidspunkt, som Andlox hentyder til der var sidste år
                                Det har også noget med vores led i fødekæden. Det er ikke interessant for landsdækkende medier at dykke ned i OB-rygter når vi spiller 1. Div. Rygterne skal springe ud på Fyens eller via SFÅ og Obstruktion, og det er nok til at håndtere for Troels og kompagni.

                                Comment

                                Working...
                                X