Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ah, der er næppe noget i den TT-“sag”. Hvorfor tage sådan et billede, hvis ikke en kontrakt var underskrevet, og hvis den var det - hvorfor så ikke melde det ud?

    Tror bare det er TTs lidt sære farvel.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

      Jo, men så var det nok også bedre at have en cheftræner med stor erfaring med den post i den situation. Desuden ændre det heller ikke noget ved at han stædigt og fejlagtigt holdt fast i et spil system der ikke virkede og undlod for sent at prøve andre spillere af.
      Jeg skriver bare man skal have det med i sin bedømmelse. Jeg er bange for at ingen træner, som ville vi kunne ja e tiltrukket, ville kunne få 7-8 egoistiske lejesvende til at ændre mentalitet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Der var en bruger herinde (husker desværre ikke mere hvem det var) som skrev tidligere herinde at der var irritation og kabale med Aske men at han åbenbart kunne rette hovedet til sidst i sæsonen i den rigtige retning. Den kabale kunne/ville han ikke konkretisere men det var vel forklaringen for at Aske blev fravalgt i lang tid. Gætter på at den gamle historie var endnu ikke helt overstået.
        Jeg har ikke villet skrive det direkte før, for jeg håbede at Aske ville rette ind. Direkte citat fra en spiller i truppen: “Søren kan godt lide Aske. Men når han træner så dårligt, kan Søren ikke bruge ham. “

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Har altid set frem til disse vinduer med stor glæde og spænding. I år er det bare en pinsel der bare skal overstås hurtigst muligt… Intet er spændende eller sjovt nok til det kaos vi er vidne til og kommer til at snakke om i mange år fremover.
          Jeg kan ikke huske, at en nedrykker i ligaen har set så skidt ud trupmæssigt nogensinde. Hvis TB og SK får styr på det her, er det et mirakel.
          Nedrykningen har naturligvis rystet båden ekstra meget. Men må man ikke bare konkludere at OB åbenbart hat været en klub som har været i latent imploderingsfare - nedrykning eller ej? Det er helt surrealistisk at være vidne til.
          Det virker som om at en massiv oprydning var nødvendig ligemeget hvad.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Hør nu her … SK havde de samme spillere som Alm plus Myhra og Gomez .. han startede fint med et højere pointsnit end Alm men efter vinterpausen begyndte han som den eneste træner i bund6 at snakke om nedrykning hele tiden.
            Den sportslige ledelse (BW og SK) skabte et negativt miljø og det har de mest erfarne sagt fra overfor samtidigt med, at de har været skuffede over ikke at blive solgt, hvilket de formentligt er blevet lovet at de ville blive hvis de kom til OB ..
            Efter landskamppausen fulgte en perlerække af underlige beslutninger, rokeringer og eksperimenter fra SK’s hånd .. det kan sa ikke undskyldes med truppen ..
            SK konstante frygt for stregen spredte sig til holdet .. Selv Hvidovre troede mere på sejre end SK der var bange for at tabe …
            Det er en forsimpling af virkeligheden. Lad os tage Hajj som eksempel. SK opfinder ham påny og han spiller fantastisk. Lad os kalde det et eksperiment - et forbandet vellykket. En rolle hvor han skal spille efter OB-DNA. Slut med kun at være offensivt orienteret. Han skal bidrage mere defensivt. Der går to kampe, så gider han ikke udføre sine presopgaver mere og holdet falder fuldstændig sammen. Når du er træner for sådan nogle forkælede møgunger, har du ikke en chance.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

              En med mere erfaring vill kunne gøre det bedre. Hvilket ikke siger så meget, da dette er hans første cheftræner job. Den lange snor har han allerede fået. Han er her stadigvæk efter at have medansvaret under Alm og herefter som cheftræner med store taktiske fejl med en nedrykning tilfølge. Hvis han så ikke bliver fyret ved pausen i 1 div, hvis vi er 4-5 stykker med dette budget og setup, så er OB en KÆMPE joke og jeg vil ikke længere kunne tage ledelsen seriøst overhovedet og det inklusiv Troels Bech.

              OB er en prof. klub i hvert fald på papiret.... på tide at det også vises i praksis. En manglende fyring i sådan en situation, vil udstille den manglende professionalisme.
              Jeg er enig. Nogle procenter af det kaos truppen er i lige nu kan jo også tænkes at kunne tilskrives vores cheftræner. En ting er at skulle spille 1. division, men hvis det samtidig er under en træner man ikke har den store tro på, så har vi balladen.
              Jeg hørte SFÅ podcasten fra bane 1 i Ådalen inden B93 kampen, hvor de taler med Bjørn Paulsen som udtaler om Søren Krogh: “At Søren i den kommende sæson i 1. division, selv vil udvikle sig og at han forhåbentlig også vil blive mere konsekvent”.

              Jeg synes ikke det lyder specielt betryggende og jeg mener klubben leger med ilden ifht. oprykning med så uprøvet en cheftræner som lige har startet sin cheftrænerkarriere med at sende os i 1. division.

              Alt det kaos der hersker i OB lige nu gavner kun vores konkurrenter og lige nu vil hold som Horsens, Hvidovre, Kolding og Fredericia sagtens kunne give os store problemer.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Jeg er enig. Nogle procenter af det kaos truppen er i lige nu kan jo også tænkes at kunne tilskrives vores cheftræner. En ting er at skulle spille 1. division, men hvis det samtidig er under en træner man ikke har den store tro på, så har vi balladen.
                Jeg hørte SFÅ podcasten fra bane 1 i Ådalen inden B93 kampen, hvor de taler med Bjørn Paulsen som udtaler om Søren Krogh: “At Søren i den kommende sæson i 1. division, selv vil udvikle sig og at han forhåbentlig også vil blive mere konsekvent”.

                Jeg synes ikke det lyder specielt betryggende og jeg mener klubben leger med ilden ifht. oprykning med så uprøvet en cheftræner som lige har startet sin cheftrænerkarriere med at sende os i 1. division.

                Alt det kaos der hersker i OB lige nu gavner kun vores konkurrenter og lige nu vil hold som Horsens, Hvidovre, Kolding og Fredericia sagtens kunne give os store problemer.
                Alle hold i divisionen vil give os problemer !

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Søren Krogh giver en opdatering på spillersituationen i Ådalen

                  https://fyens.dk/ob/derfor-traener-a...899df2779ce-19
                  Mange mange skader … undrer mig over Tongoya endnu ikke er solgt .. havde klubben ikke en option?

                  Myhra
                  Owusu. Bjørn. Slotsager. Nico.
                  Grubbe.
                  Jensen. Ejdum.
                  William. Luca. Charly.

                  Reserver: Hansen. McCoy. Yaya. Gomez. Mihajlo(?). Vaisenen. Selven. Askou. Hansborg. Sandberg.

                  Skadede: Fenger. Manneh. DonD.

                  Træner alene: Aske Adelgaard, Tyler Burey, Franco Tongya, Rami Al Hajj og Alen Mustafic​

                  De tre skadede ville trods alt pynte en del i start11.

                  Kan det passe at William Martin ikke er en del af 1. holdet men er i spil til start11? Ved godt at han er “inde omkring 1. holdet” ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                    Det er en forsimpling af virkeligheden. Lad os tage Hajj som eksempel. SK opfinder ham påny og han spiller fantastisk. Lad os kalde det et eksperiment - et forbandet vellykket. En rolle hvor han skal spille efter OB-DNA. Slut med kun at være offensivt orienteret. Han skal bidrage mere defensivt. Der går to kampe, så gider han ikke udføre sine presopgaver mere og holdet falder fuldstændig sammen. Når du er træner for sådan nogle forkælede møgunger, har du ikke en chance.
                    At man spiller en enkelt kamp på en ny plads er næppe en succes og fra kamp to blev han jo lukket ned .. men blev stædigt holdt fast .. i øvrigt trukket ned på en unaturlig 6’er mens Manneh blev syltet på bænken …
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Gummianden Se indlæg

                      Tænker også der skal sættes et eksempel overfor agenten i samme omgang. Problemet er så bare om OB har mere brug for agenten, end han har brug for OB. Men ja, det er en uskik at spillerne pludseligt ikke vil spille, så snart der er udsigt til noget bedre.

                      En anden tanke. Kan man håbe på at en eller flere af de spillere der ikke kan se sig selv i første division udlejes en sæson, og så er klar næste år hvis vi rykker op.
                      Hvis din kæreste hellere vil være sammen med din kollega, fordi han har en bedre stilling, tager du så hende tilbage, hvis du engang bliver forfremnet og du så igen er fin nok til hende ?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Mangler jeg nogen? Stor aktivitet .. bare ikke stor nok ..
                        Troels Beck tiltræder som sportsdirektør
                        Kadrii Kontraktudløb
                        Helander Kontraktudløb
                        Trybull Kontraktudløb
                        Köhler Kontraktudløb
                        Bernat Kontraktudløb
                        Magnus Kontraktudløb
                        Kløve Kontraktudløb
                        Vestergaard Kontraktudløb
                        Niklas Mouritsen Solgt (B93)
                        Agon Mucolli Retur fra leje Agon Mucolli Solgt (FC Fredericia)
                        Franco Tongya Retur fra leje
                        Mihajlo Ivansevic Retur fra leje
                        Johannes Selven Retur fra leje
                        Sauli Vaisenen Retur fra leje
                        Tyler Burey Retur fra leje
                        Alen Mustafic Retur fra leje
                        Marcus McCoy (Akademi) Højre back Rykket op 30.06.2028
                        Julius Bertel Askou (Akademi) Centre back Rykket op 30.06.2027
                        Elias Hansborg-Sørensen Rykket op 31.12.2025
                        Nikolaj Juul-Sandberg Rykket op 30.06.2026
                        William Martin (Akademi) Angriber Forlænget 30.06.2027
                        Waldemar Grymer (Akademi) Kantspiller Forlænget 30.06.2026
                        Magnus Dalager (Akademi) Højre back Kontrakt 30.06.2027
                        Frederik Donslund (Akademi) Målmand Kontrakt 30.06.2024
                        Noah Manata (Akademi) Midtbane Kontrakt 30.06.2027
                        David Manata (Akademi) Angriber Kontrakt 30.06.2027
                        Kasper Lorents Akademi) Kommer fra VB Kontrakt 30.06.2027
                        Meagan McClelland (OdenseQ) Kontraktudløb
                        Gia Vicari (OdenseQ) Kontrakt ophævet
                        Attached Files
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                          Det er en forsimpling af virkeligheden. Lad os tage Hajj som eksempel. SK opfinder ham påny og han spiller fantastisk. Lad os kalde det et eksperiment - et forbandet vellykket. En rolle hvor han skal spille efter OB-DNA. Slut med kun at være offensivt orienteret. Han skal bidrage mere defensivt. Der går to kampe, så gider han ikke udføre sine presopgaver mere og holdet falder fuldstændig sammen. Når du er træner for sådan nogle forkælede møgunger, har du ikke en chance.
                          Man kan jo kalde det dårligt træner arbejde at han så fortsætter med at spille ham på 6eren

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Det er bestemt sammenligneligt og vi kunne sagtens ende i samme båd som dem i en periode

                            Den store forskel er nok at vi har penge og vel indkasserer 50-100 mill i dette vindue incl Minteh klausul.
                            Så vi kan træde på speederen når bilen er fixet. Det kunne de ikke. Kæmpe forskel.
                            Men som det ser ud nu kan det sagtens blive til mere end 1 år i 1.Div mm man virkelig henter nogle gode erfarende spillere ind
                            Tror vi ender langt fra de 100 mill i transfer.
                            Tænker prisen på Slots er styrtdykket, og vi også der mærker konsekvensen af Bjørn’s Tivoli show samt Alm og Kroghs dårlige trænerarbejde. . En nedrykning er og bliver dyr på alle parametre.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                              Jeg har ikke villet skrive det direkte før, for jeg håbede at Aske ville rette ind. Direkte citat fra en spiller i truppen: “Søren kan godt lide Aske. Men når han træner så dårligt, kan Søren ikke bruge ham. “
                              Så kan meget god fordtå at han blev fravalgt af trænerteamet og Aske skal bare videre.
                              Skuffende, men som Norbert Elgert siger: Talent åbner kun døren. At gå igennem kræver den rette indstilling og hård arbejde".
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Sært med ham Aske. Jeg er talenternes mand, men har aldrig helt kunne se, hvad han var god til - udover at være venstrebenet.

                                Indstillingen er åbenbart også til hest. Vi har snart til et helt cirkus med gøglere, jonglører og umuliuser.

                                Comment

                                Working...
                                X