Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Ok det er så noget af en melding. I så fald bliver det umuligt at fastholde fortællingen om OB som en stor klub.
    Tænker det har fået konsekvenser længe før vinterpausen, hvis vi står i den situation.
    Hvilke konsekvenser? Jeg tror ikke du skal regne med at SK bliver fyret. Heller ikke selvom vi ligger 4-5 stykker ved pausen

    Comment


      Nogen der er blevet klogere på det Tom Trybull opslag på instagram ?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Nogen der er blevet klogere på det Tom Trybull opslag på instagram ?
        Hvilket opslag er det?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Hvilke konsekvenser? Jeg tror ikke du skal regne med at SK bliver fyret. Heller ikke selvom vi ligger 4-5 stykker ved pausen
          Det er forhåbentlig løgn. Så kan vi jo lige så godt give ham en blanko check og en livslangkontrakt... Man kommer jo i tvivl om OB i så fald er en prof. klub....

          Comment


            Frygter, at det OB, vi har kendt, er ovre. Der er ikke sådan bare lige at opbygge igen, når klubben er kørt så langt ud over så mange år.

            Vi må se. Håber, det er en forkert frygt fra en gammel OB-mand, men jeg tror desværre det står rigtig dårligt til i klubben.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

              Men Troels er vel stadig i første fase, hvor han skal have afskibet dem, der ikke ønsker at være i OB. Synes bare det har trukket meget ud, så man kan vel ret beset bare håbe på, at truppen bliver klar sidst i august. Det ville virkelig være dårligt at have et par utilfredse spillere det første halvår og så først få det på plads i vintertransfervinduet.

              Men tror I på at Troels kan finde noget op af hatten? Det bliver vel nok nærmere spillere som Jeppe Grønning i den kaliber.
              Ja det trækker ud. Men hvis alt skulle være klaret nu, ville man have skulle bruge flere millioner på at ophæve Buray,Mustafic og Sauli samt mistet mange mange millioner på at sige ja til det første og bedste på Tongya,DD,Rami,Aske,Slotsager mfl. Det kan nok ikke gøres hurtigere.

              Alle disse(minus Slots) skulle bare have været isoleret fra resten af truppen fra start. Stået på bane 2 med en fysisk træner om eftermiddagen når de andre var gået hjem. Man skulle have oprettet et parallel samfund dernede mens alt det her står på. De kunne flytte deres ting til akademihuset og klæde om der. Så ville der være mere ro og man kunne koncentere sig om dem der vil være her

              Med lidt penge kommer man langt. Jeg er sikker på man nok skal finde 3-4 pæne forstærkninger hvis man ønsker dette. Samt justeringer igen til vinter. Der er så stort pres fra fra sponsorerne at der helt sikkert sker noget. De er blevet lovet en masse som jeg hører det og ved at det bliver dyrt hvis der ikke handles på disse ord

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                Hvilket opslag er det?
                Omtales første gang her i tråden på side 74 (indlæg #1107)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                  Hvilket opslag er det?
                  Det fra Insta igår med ham selv i en OB trøje med et blåt og et hvidt hjerte i teksten. Enten er det et sidste farvel fordi de rejser ellers kunne det tyde på en ny kontrakt måske

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                    Det er forhåbentlig løgn. Så kan vi jo lige så godt give ham en blanko check og en livslangkontrakt... Man kommer jo i tvivl om OB i så fald er en prof. klub....
                    Ikke engang Jürgen Klopp kunne lave mirakler med den forfatning vi er i. Der er lavet et fælles projekt og jeg tror han får lang snor

                    Comment


                      Valdemar Grymer på 19 år forlænger??!??

                      https://ob.dk/nyheder/2024/juli/vald...mere-i-striber

                      Hvad betyder det så lige?? Har man lige skrevet en U kontrakt til han bliver 21? En trainee kontrakt?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Ikke engang Jürgen Klopp kunne lave mirakler med den forfatning vi er i. Der er lavet et fælles projekt og jeg tror han får lang snor
                        En med mere erfaring vill kunne gøre det bedre. Hvilket ikke siger så meget, da dette er hans første cheftræner job. Den lange snor har han allerede fået. Han er her stadigvæk efter at have medansvaret under Alm og herefter som cheftræner med store taktiske fejl med en nedrykning tilfølge. Hvis han så ikke bliver fyret ved pausen i 1 div, hvis vi er 4-5 stykker med dette budget og setup, så er OB en KÆMPE joke og jeg vil ikke længere kunne tage ledelsen seriøst overhovedet og det inklusiv Troels Bech.

                        OB er en prof. klub i hvert fald på papiret.... på tide at det også vises i praksis. En manglende fyring i sådan en situation, vil udstille den manglende professionalisme.
                        Last edited by Mwape; 08-07-2024, 13:50.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                          En med mere erfaring vill kunne gøre det bedre. Hvilket ikke siger så meget, da dette er hans første cheftræner job. Den lange snor har han allerede fået. Han er her stadigvæk efter at have medansvaret under Alm og herefter som cheftræner med store taktiske fejl med en nedrykning tilfølge. Hvis han så ikke bliver fyret ved pausen i 1 div, hvis vi er 4-5 stykker med dette budget og setup, så er OB en KÆMPE joke og jeg vil ikke længere kunne tage ledelsen seriøst overhovedet længere og Troels Bech inklusiv.

                          OB er en prof. klub i hvert fald på papiret....
                          Det er jo så også bare min vurdering…

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Valdemar Grymer på 19 år forlænger??!??

                            https://ob.dk/nyheder/2024/juli/vald...mere-i-striber

                            Hvad betyder det så lige?? Har man lige skrevet en U kontrakt til han bliver 21? En trainee kontrakt?
                            Det må være førsteholdstruppen, men ja, det ville være fint om man lige gad skrive det.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                              Det må være førsteholdstruppen, men ja, det ville være fint om man lige gad skrive det.
                              Nyheden står under akademi….. Men har aldrig set man har givet en ny 2 årig akademikontrakt til en 19 årig..

                              -Kun spillere, der ikke var fyldt 18 år den 1. januar i det år turneringen starter, er spillebererttigede til at deltage i U-19 Drenge-rækken. Denne regel dog fraveget for indtil én målmand og to markspillere pr. kamp, der ikke var fyldt 19 år den 1. januar i det år turneringen starter.
                              Last edited by fmprOB; 08-07-2024, 13:55.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det er jo så også bare min vurdering…
                                Jo, men sætter jeg pris på den vurdering og du er en af dem som har den største indsigt i dagligdagen i klubben mv. Derfor er det for mig en meget bekymrende læsning.

                                Comment

                                Working...
                                X