Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kunne godt orke at det ikke blev til AGF. Bare send ham til Polen for min skyld.
    Last edited by Wessels er en mur; 06-07-2024, 16:53.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

      Kunne godt orke at det ikke blev til AGF. Bare send ham til Polens for min skyld.

      jeg er så træt af det her med bare at presse sig ud af klubber, når man ikke lige gider mere..! Hvor er den fælles respekt?
      ville ønske pengene var ligegyldige for ob, og så kunne han rådne op resten af sin kontrakt med at feje..

      Comment


        Det skal jeg lige forstå rigtigt det her. Er manden udeblevet fra to kampe? Som i at han ikke er mødt op, eller aftalt med OB at han ikke skal møde op?
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg


          jeg er så træt af det her med bare at presse sig ud af klubber, når man ikke lige gider mere..! Hvor er den fælles respekt?
          ville ønske pengene var ligegyldige for ob, og så kunne han rådne op resten af sin kontrakt med at feje..
          Altså en dag er man jo nød til at sætte et eksempel…. Ellers fortsætter det jo bare

          Comment


            Hvis det er sandt, skal han sælges, og hvis ikke må han jo bare spilde sin tid sin kontrakt ud.

            Comment


              Mange af nutidens fodboldspillere er simpelthen for usle. Ingen fælleskabsfølelse eller faglig stolthed i forhold til at rette op på det lort man selv har været med til at bringe klubben i. De har kun sig selv for øje og bliver fornærmede, hvis klubberne minder dem om den kontrakt de selv har underskrevet. Det er så ekstra ærgerligt for OB at man åbenbart har fuldt truppen op med den slags tarvelige personligheder..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                Kunne godt orke at det ikke blev til AGF. Bare send ham til Polen for min skyld.
                Hvorfor skal vi straffes hernede? ;)

                Comment


                  hvorfor kan manden ikke bare fortælle OB og TB at han vil videre - og så stadig stille sig til rådighed når han bliver udtaget? Fair han gerne vil prøve noget andet - men at forsøge at tvinge sig væk...det bare grimt.

                  Hvis det er sandt så skal han selvfølgelig sælges - men håber OB holder fast i deres prissætning af ham, bare lad ham og hans agent vide at OB naturligvis ikke stiller sig i vejen for et skifte...men der skal penge på bordet.

                  Så sælg ham endelig til AGF, så kan de betale kassen for ham og derefter slås med de nykker...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    hvorfor kan manden ikke bare fortælle OB og TB at han vil videre - og så stadig stille sig til rådighed når han bliver udtaget? Fair han gerne vil prøve noget andet - men at forsøge at tvinge sig væk...det bare grimt.

                    Hvis det er sandt så skal han selvfølgelig sælges - men håber OB holder fast i deres prissætning af ham, bare lad ham og hans agent vide at OB naturligvis ikke stiller sig i vejen for et skifte...men der skal penge på bordet.

                    Så sælg ham endelig til AGF, så kan de betale kassen for ham og derefter slås med de nykker...
                    Enig. Mon ikke der ryger et par spillere i næste uge da ingen har noget ud af at vente.

                    Krydser eddermame fingre for at Trybull ikke bare fucker med os på Instagram. Det ville være ondt. Han ville være en fantastisk signing i den tilstand vi er i

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      hvorfor kan manden ikke bare fortælle OB og TB at han vil videre - og så stadig stille sig til rådighed når han bliver udtaget? Fair han gerne vil prøve noget andet - men at forsøge at tvinge sig væk...det bare grimt.

                      Hvis det er sandt så skal han selvfølgelig sælges - men håber OB holder fast i deres prissætning af ham, bare lad ham og hans agent vide at OB naturligvis ikke stiller sig i vejen for et skifte...men der skal penge på bordet.

                      Så sælg ham endelig til AGF, så kan de betale kassen for ham og derefter slås med de nykker...
                      Sabbi om igen ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Enig. Mon ikke der ryger et par spillere i næste uge da ingen har noget ud af at vente.

                        Krydser eddermame fingre for at Trybull ikke bare fucker med os på Instagram. Det ville være ondt. Han ville være en fantastisk signing i den tilstand vi er i
                        hvad det for noget?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          hvad det for noget?
                          Han har idag postet et billede af sig selv med en OB trøje og har tilføjet et blåt og et hvidt hjerte…

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Sabbi om igen ..
                            fuldstændig - og hvor ville jeg ønske vi var et sted trupmæssigt og økonomisk hvor man kunne tillade sig at trække en streg i sandet og så ellers bare lade manden sidde på bænken - minimum et år men gerne hele resten af hans kontrakt.

                            - men der er vi bare ikke, alt der skaber uro skal væk - men selvfølgelig ikke foræres gratis væk. Han var vores topscore sidste sæson, noget han ikke glemmer at nævne - så han har altså en vis værdi.

                            Og igen jeg har fuld forståelse for manden gerne vil videre - nye eventyr og større penge, det samme med sabbi. Men tænker ikke OB vil stille sig i vejen for sådanne klub skifter, så tag den nu bag lukkede døre - fortæl Troels om tankerne, at agenten er sat til at kigge på nye muligheder. Og mens det kører - så mød da op og træn og spil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Han har idag postet et billede af sig selv med en OB trøje og har tilføjet et blåt og et hvidt hjerte…
                              ok - jamen det er jo lidt det vi mangler i truppen, han gav sig altid og fightede...smid en 2 årig efter ham (måske 3...) ville ikke gøre mig noget

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                ok - jamen det er jo lidt det vi mangler i truppen, han gav sig altid og fightede...smid en 2 årig efter ham (måske 3...) ville ikke gøre mig noget
                                Altså allerede en kæmpe opgradering på den 6`er ift Grubbe. Krydser alt hvad jeg har. Ville være en konge signing i vores tilstand

                                Comment

                                Working...
                                X