Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så starter rygtemøllen .. godt nok i den fuldstændige afsporede del. Thomas Mikkelsen, vores gode gamle ven, vil gerne tilbage til OB hvis muligheden opstår, men DET GØR DEN IKKE

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...kXI_mhV_M4n9rA
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
      Det ser ud til at Minteh nok bliver solgt den her her sommer. Marseille og Roma er interesserede, det samme er Everton i en eller anden mærkelig ffp karussel som der kører ovre i PL. Prisen ser ud til at være omkring 30 mio pund.
      Jeg læste en artikel for nogen dage siden hvor der blev anslået at Newcastle ville lade ham gå for 40 mill. pund

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
        Det ser ud til at Minteh nok bliver solgt den her her sommer. Marseille og Roma er interesserede, det samme er Everton i en eller anden mærkelig ffp karussel som der kører ovre i PL. Prisen ser ud til at være omkring 30 mio pund.
        Det samme er Liverpool åbenbart også pga. Slot.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jeg læste en artikel for nogen dage siden hvor der blev anslået at Newcastle ville lade ham gå for 40 mill. pund
          Lyder vanvittigt, når han aldrig har spillet i PL.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Så starter rygtemøllen .. godt nok i den fuldstændige afsporede del. Thomas Mikkelsen, vores gode gamle ven, vil gerne tilbage til OB hvis muligheden opstår, men DET GØR DEN IKKE

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...kXI_mhV_M4n9rA
            Den salgstale må han bruge, et andet sted.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Så starter rygtemøllen .. godt nok i den fuldstændige afsporede del. Thomas Mikkelsen, vores gode gamle ven, vil gerne tilbage til OB hvis muligheden opstår, men DET GØR DEN IKKE

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...kXI_mhV_M4n9rA
              Synes han vil være en fin back-up til Max og Luca med en et-års aftale

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Det samme er Liverpool åbenbart også pga. Slot.
                Jeg tvivler på han ryger til Liverpool

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Jeg læste en artikel for nogen dage siden hvor der blev anslået at Newcastle ville lade ham gå for 40 mill. pund
                  Det bliver nok omkring 30-40 mio pund. Ligemeget hvad, så er det ikke helt skidt at have 10-15% videresalg

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Synes han vil være en fin back-up til Max og Luca med en et-års aftale
                    Aaarh du, tilbage til fredagsbaren med dig, som du plejer at skrive. (Det er lørdag, i know)

                    Som Troels siger, de spillere der vil til OB på dette tidspunkt - silly season - er ikke gode nok til OB.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Aaarh du, tilbage til fredagsbaren med dig, som du plejer at skrive. (Det er lørdag, i know)

                      Som Troels siger, de spillere der vil til OB på dette tidspunkt - silly season - er ikke gode nok til OB.
                      Præcis

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Aaarh du, tilbage til fredagsbaren med dig, som du plejer at skrive. (Det er lørdag, i know)

                        Som Troels siger, de spillere der vil til OB på dette tidspunkt - silly season - er ikke gode nok til OB.
                        “Lige meget hvor mange kopper med 50 grader varmt vand, du hælder sammen, så får du det ikke til at koge.” Troels Bech.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Aaarh du, tilbage til fredagsbaren med dig, som du plejer at skrive. (Det er lørdag, i know)

                          Som Troels siger, de spillere der vil til OB på dette tidspunkt - silly season - er ikke gode nok til OB.
                          Ja, det er det, så kommentaren er lidt malplaceret... men jeg tager den til mig !

                          Så du tror på, at ALT TB siger er den skinbarlige sandhed

                          Men han må jo være ekstrem dygtig med den track record han har i klubben

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Ja, det er det, så kommentaren er lidt malplaceret... men jeg tager den til mig !

                            Så du tror på, at ALT TB siger er den skinbarlige sandhed

                            Men han må jo være ekstrem dygtig med den track record han har i klubben
                            Ikke mere malplaceret end andre gange

                            Jeg er ikke ude i et forsvar af Troels, men hans vurdering af spillere er, må jeg umiddelbart konstatere, noget skarpere end din.
                            i hvert fald indtil vi henter Thomas M på en guldrandet kontrakt næste uge. Så har vi en ny situation

                            Han er i en stilling han ikke har været i OB i før, så lad os se hvad der sker.
                            Men som jeg har givet udtryk for i andre tråde, så er min bekymring om alle hans flotte ord blot er floskler og varm luft.
                            indtil videre er jeg forsigtig optimist

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Ikke mere malplaceret end andre gange

                              Jeg er ikke ude i et forsvar af Troels, men hans vurdering af spillere er, må jeg umiddelbart konstatere, noget skarpere end din.
                              i hvert fald indtil vi henter Thomas M på en guldrandet kontrakt næste uge. Så har vi en ny situation

                              Han er i en stilling han ikke har været i OB i før, så lad os se hvad der sker.
                              Men som jeg har givet udtryk for i andre tråde, så er min bekymring om alle hans flotte ord blot er floskler og varm luft.
                              indtil videre er jeg forsigtig optimist
                              Altså mm at Enrico og Thorborg er fyldt med løgn og latin så får Troels jo en kæmpe pose med lønkroner at dele ud af. Med Helander,Sven,Trybull,Kadrii,HC og Magnus ude af klubben er der vel kommet 700.000-900.000 lønkroner ledige pr måned. De 4 der er kommet op fra akademiet fylder intet i den sammenhæng.
                              Der kommer stadig til at være en folkevandring ud af døren og lur mig om der ikke bliver 500.000-1.000.000 ydeligere ledig i lønkroner/måned og lege med.

                              Jeg vil desuden blive meget overrasket hvis vi ikke sælger for mindst 50 mill inden 1/9. Du har Slotsager,Rami,DD,Fenger,Nico og Tongya der står til at blive solgt.
                              Jeg vil næsten gå så langt at sige at det er en fiasko for Troels hvis han ikke kan lykkedes med dette. 50 mill samlet er absolut minimum

                              Så der bliver godt med midler til at hente nogle spændende spillere. De må ud og fortælle en historie om bedre tider til en masse unge talentfulde spillere samt nogle mere rutinerede kræfter som vi fx så med Drachmann for nogle år siden.

                              Konklusionen er nok at det nok ikke er TM vi kigger på Det må kunne gøres bedre

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Altså mm at Enrico og Thorborg er fyldt med løgn og latin så får Troels jo en kæmpe pose med lønkroner at dele ud af. Med Helander,Sven,Trybull,Kadrii,HC og Magnus ude af klubben er der vel kommet 700.000-900.000 lønkroner ledige pr måned. De 4 der er kommet op fra akademiet fylder intet i den sammenhæng.
                                Der kommer stadig til at være en folkevandring ud af døren og lur mig om der ikke bliver 500.000-1.000.000 ydeligere ledig i lønkroner/måned og lege med.

                                Jeg vil desuden blive meget overrasket hvis vi ikke sælger for mindst 50 mill inden 1/9. Du har Slotsager,Rami,DD,Fenger,Nico og Tongya der står til at blive solgt.
                                Jeg vil næsten gå så langt at sige at det er en fiasko for Troels hvis han ikke kan lykkedes med dette. 50 mill samlet er absolut minimum

                                Så der bliver godt med midler til at hente nogle spændende spillere. De må ud og fortælle en historie om bedre tider til en masse unge talentfulde spillere samt nogle mere rutinerede kræfter som vi fx så med Drachmann for nogle år siden.

                                Konklusionen er nok at det nok ikke er TM vi kigger på Det må kunne gøres bedre
                                TM ville godt nok ikke være noget der peger fremad. Skulle man lave en case for at signe ham så skulle det være hvis vi simpelthen ikke kan tiltrække andet. En 1 årig hvor han ville kunne hjælpe med at bringe os tilbage i superligaen. Men heller ikke mere - han vil være for gammel og ikke god nok til når vi forhåbentlig vender tilbage til superligaen.

                                Men håber virkeligt ikke vi kigger hans vej.

                                Mht salg så skulle der være en købsoption på Tongya på 1 mill euro (syntes jeg at huske blev nævnt) og en option på Ivan var der da vidst også - mon ikke den er på 2-3 mill kr. Går begge de handler igennem så har man hevet de første 10.

                                DD - landsholdspiller og har scoret pænt med mål - der har været interesse for ham før, tænker ikke 2 mill euro bør være helt urealistisk. Mon ikke Rami også ligger i det lag; 2-3 mill euro.

                                Så nærmer vi os 40 mill og det inden vi er nået til Slots. Så vil mene man har solgt enormt dårligt hvis man ikke når højere end 50 mill samlet.

                                - Men tror ikke det bliver pengene der er problemet, det bliver fortællingen - vi skal finde nogle der er gode nok til at hjælpe selv efter et år i 1 division, og de skal så også lige være villige til at tage det ene år i en lavere række. Jeg håber man lykkedes med at finde nogle der vil være med på rejsen - og jeg håber at vi ikke skal helt hen til 1 september før vi har truppen (mere eller mindre) på plads.

                                Jeg tror ikke TB har ligget på den lade side - der er helt sikkert meget at se til, og han og Jimmy N er nok også i fuld gang med spillerkabalen. Men syntes godt nok der har været meget stille omkring klubben siden Troels tog over.

                                Comment

                                Working...
                                X