Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det var jo forventeligt desværre. Han bliver ikke den sidste. Syntes vi skal være kølige og lade dem starte op som deres kontrakt siger han skal.
    Kommer der et stort nok bud er alle jo til salg i OB. Uagtet om vi spiller superliga eller 1.Div
    Tja. Men hvis man vil skifte skal man henvende sig til klubben i sted af at gå i offentligheden med det. En hele flok af de der usympatiske lejesvende havde vi der i truppen som var ja hurtigere pp vej væk end de kunne spille os til 1. Div .
    De må alle gerne væk og bliver ikke savnet.
    Mens en spiller som Fenger som spillede med brækket ribben og gav alt bare skal fejres
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Vi skal ikke sælge bare for at sælge. Uanset hans ønsker. Syntes ikke 15 mill er urimeligt at forlange.
      OB mangler ikke penge og vi holder ikke lagerudsalg
      helt enig. Vi skal ikke stå i vejen for ham - men forære ham væk skal vi på ingen måde. Det samme med Rami som vel meget vel kunne blive den næste på listen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Tja. Men hvis man vil skifte skal man henvende sig til klubben i sted af at gå i offentligheden med det. En hele flok af de der usympatiske lejesvende havde vi der i truppen som var ja hurtigere pp vej væk end de kunne spille os til 1. Div .
        De må alle gerne væk og bliver ikke savnet.
        Mens en spiller som Fenger som spillede med brækket ribben og gav alt bare skal fejres
        syntes ikke den her er i nærheden af at være så slem som Sven K sagen.

        Don D. siger jo selv at han selvfølgelig er klar til træningsopstart hvis ikke han er solgt inden.

        Det er træls han går til medierne med det - men lad os være ærlige - OB hentede ham jo også med et salg for øje.

        Han skal naturligvis ikke kunne tvinge sig ud af klubben - men får man det man mener han er værd - så afsted med ham...det vil også være en positiv historie at vi har hentet en 1 divisionsspiller og lavet et godt salg - og fået spilleren videre.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Vi skal ikke sælge bare for at sælge. Uanset hans ønsker. Syntes ikke 15 mill er urimeligt at forlange.
          OB mangler ikke penge og vi holder ikke lagerudsalg
          Jeg er da helt enig. For nylig blev jeg bare fortalt om alle grundene til at vi ikke kunne få mere end et par millioner for Al Hajj, og Deedson har trods alt også haft et ret skidt forår.
          Men hvis en klub er villig til at give ham en kontrakt til en værdi af 9 millioner, så er det måske ikke helt ublu at forvente 15 millioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Tja. Men hvis man vil skifte skal man henvende sig til klubben i sted af at gå i offentligheden med det. En hele flok af de der usympatiske lejesvende havde vi der i truppen som var ja hurtigere pp vej væk end de kunne spille os til 1. Div .
            De må alle gerne væk og bliver ikke savnet.
            Mens en spiller som Fenger som spillede med brækket ribben og gav alt bare skal fejres
            Stort set alle spillere idag der kommer udefra er jo lejesvende. 99%. Sympatiske er der ikke mange der er.
            I sidste ende er det Me,Myself & I A/S hos de fleste spillere.

            Forskellen fra os og fx Hvidovre er jo at alle OB har hentet ind er jo blevet forført af et fatamorgana og en fortælling om storhedstider i OB. Og købt ind på det.
            Alle i Hvidovre kendte risikoen og har ikke behov for at gå i pressen så meget…

            Er også selv vild med Fenger men han kunne måske godt være en af dem der presser aller mest på for at komme væk… Og hvem siger han kun gjorde det for OBs skyld og ikke sin egen karriere fordi han kunne se hvor det bar hen?? At det var vigtigt at præstere for at kunne komme væk??

            Satme glad for ikke at skulle udføre Troels`s job lige pt.. Det bliver brutalt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              helt enig. Vi skal ikke stå i vejen for ham - men forære ham væk skal vi på ingen måde. Det samme med Rami som vel meget vel kunne blive den næste på listen.
              Ja de er helt klart kandidater. OB må bare sætte en pris overfor agenterne. Og kan de finde nogen der vil betale dette kan de smutte. Ellers må de blive.
              Dette sker konstant i fodbold verden. DD har 3 år tilbage og Rami har 2. OB har tid til at vente en sæson mm der kommer en god stak millioner på bordet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                Jeg er da helt enig. For nylig blev jeg bare fortalt om alle grundene til at vi ikke kunne få mere end et par millioner for Al Hajj, og Deedson har trods alt også haft et ret skidt forår.
                Men hvis en klub er villig til at give ham en kontrakt til en værdi af 9 millioner, så er det måske ikke helt ublu at forvente 15 millioner.
                Ved ikke hvem der har prøvet at forklare dig dette. Men det har tydeligvis ingen gang på jorden.. Et salg af disse 2 skal begge være 2 cifret eller indeholde en kæmpe videresalgs klausul hvor man tager chancen som man fx så i FCM da man solgte Dovbyk for en slik, med god mulighed for at cashe godt ind senere

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Ja de er helt klart kandidater. OB må bare sætte en pris overfor agenterne. Og kan de finde nogen der vil betale dette kan de smutte. Ellers må de blive.
                  Dette sker konstant i fodbold verden. DD har 3 år tilbage og Rami har 2. OB har tid til at vente en sæson mm der kommer en god stak millioner på bordet
                  Hvis DD vil sælges før sæsonstart må Troels sætte "prisen på grisen" og så må DD håbe der er nogen der vil betale. Netop DD tror jeg kan være en af dem der som kan have godt af spille de første kampe og derved gøre sig mere salgbar efter hans mildest talt svingende forårssæson. Kan han han præstere godt på vores nye og fine bane kan måske selv gøre sig mere "fortjent" til at komme videre.

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Tja. Men hvis man vil skifte skal man henvende sig til klubben i sted af at gå i offentligheden med det. En hele flok af de der usympatiske lejesvende havde vi der i truppen som var ja hurtigere pp vej væk end de kunne spille os til 1. Div .
                    De må alle gerne væk og bliver ikke savnet.
                    Mens en spiller som Fenger som spillede med brækket ribben og gav alt bare skal fejres
                    Enig. Få dem hellere væk i dag, end i går.
                    Hvis D.D har så meget imod at spille 1.div, så burde han have kæmpet mere imod da vi endnu kunne reddes. Han slog op i banen , og var ikke to potter pis værd i taberslutspillet, spillere med den “moral” har vi ikke brug for.
                    Havde han iøvrigt spillet bedre, så ville tilbuddene også komme af sig selv.
                    Last edited by Magge; 19-06-2024, 16:18.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Stort set alle spillere idag der kommer udefra er jo lejesvende. 99%. Sympatiske er der ikke mange der er.
                      I sidste ende er det Me,Myself & I A/S hos de fleste spillere.

                      Forskellen fra os og fx Hvidovre er jo at alle OB har hentet ind er jo blevet forført af et fatamorgana og en fortælling om storhedstider i OB. Og købt ind på det.
                      Alle i Hvidovre kendte risikoen og har ikke behov for at gå i pressen så meget…

                      Er også selv vild med Fenger men han kunne måske godt være en af dem der presser aller mest på for at komme væk… Og hvem siger han kun gjorde det for OBs skyld og ikke sin egen karriere fordi han kunne se hvor det bar hen?? At det var vigtigt at præstere for at kunne komme væk??

                      Satme glad for ikke at skulle udføre Troels`s job lige pt.. Det bliver brutalt
                      I tilfældet med Max, og DD, så er forskellen at Max engang er blevet kasseret i OB til fordel for lejesvende, og endnu vigtigere, for mig, han lod fødderne tale, og kæmpede imod nedrykning. Han viste fighter ånd, fremfor en forkælet “ det er jeg for fin til” holdning.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        I tilfældet med Max, og DD, så er forskellen at Max engang er blevet kasseret i OB til fordel for lejesvende, og endnu vigtigere, for mig, han lod fødderne tale, og kæmpede imod nedrykning. Han viste fighter ånd, fremfor en forkælet “ det er jeg for fin til” holdning.
                        Det er jeg helt enig i. Derfor skal OB også være lidt egoistiske. Vi får ikke i nærheden af 10 mio for Fenger, men uanset hvor mobset han vil blive over at skulle spille 1. Div i OB, så vil han kæmpe så fråden fosser ud af munden på ham for at vinde. Det synes jeg allerede Deedson har bevist at han ikke gør. Så behold Fenger for hver en pris og sælg Deedson til den rigtige pris, som jeg vurderer er ca. 10 mio, alternativt lidt mindre og en fin videresalgsklausul.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          I tilfældet med Max, og DD, så er forskellen at Max engang er blevet kasseret i OB til fordel for lejesvende, og endnu vigtigere, for mig, han lod fødderne tale, og kæmpede imod nedrykning. Han viste fighter ånd, fremfor en forkælet “ det er jeg for fin til” holdning.
                          Slet ikke uenig. Det ligger bare i hans DNA

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Det er jeg helt enig i. Derfor skal OB også være lidt egoistiske. Vi får ikke i nærheden af 10 mio for Fenger, men uanset hvor mobset han vil blive over at skulle spille 1. Div i OB, så vil han kæmpe så fråden fosser ud af munden på ham for at vinde. Det synes jeg allerede Deedson har bevist at han ikke gør. Så behold Fenger for hver en pris og sælg Deedson til den rigtige pris, som jeg vurderer er ca. 10 mio, alternativt lidt mindre og en fin videresalgsklausul.
                            Tror også OB kommer til at være egoistiske med nogle/mange af spillerne. De kan jo ikke bare smutte uden transfer. Og er der ikke nogen der vil indløse den transfer giver det jo sig selv. Vi vil helt sikkert kæmpe med nogle skuffede spillere i denne sæson

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Tror også OB kommer til at være egoistiske med nogle/mange af spillerne. De kan jo ikke bare smutte uden transfer. Og er der ikke nogen der vil indløse den transfer giver det jo sig selv. Vi vil helt sikkert kæmpe med nogle skuffede spillere i denne sæson
                              Uden tvivl. Men der har klubben heldigvis den trumf, at et dårligt år i første division ser ret skidt ud på et spiller-CV, mens man sagtens kan komme fornuftig videre i karrieren ovenpå et år som stor profil i første division. Kommer en spiller som al-Haji ikke videre vil det altså karrieremæssigt give meget mere mening at klemme ballerne sammen og vise på banen, at han er alt for god til den liga, end at sidde og surmule på bænken et års tid.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Uden tvivl. Men der har klubben heldigvis den trumf, at et dårligt år i første division ser ret skidt ud på et spiller-CV, mens man sagtens kan komme fornuftig videre i karrieren ovenpå et år som stor profil i første division. Kommer en spiller som al-Haji ikke videre vil det altså karrieremæssigt give meget mere mening at klemme ballerne sammen og vise på banen, at han er alt for god til den liga, end at sidde og surmule på bænken et års tid.
                                Objektivt set har du helt sikkert ret - men hvis ret mange af vores spillere opfører sig som Sabbi og SK har været "rollemodeller" for kan vi hurtigt få problemer i truppen. Det med at være sur og skuffet afføder jo ofte en række irrationelle følelser, som ender i uhensigtsmæssig adfærd.

                                Comment

                                Working...
                                X