Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Klubben stoler på Søren. Amen, hvad skal man sige.

https://campo.dk/2025/05/26/campo-er...s-traenerstab/
    Så manden der egentlig har passet sit job og gjort ob bedre på dødbolde ham siger vi farvel til men den mest inkompetente træner siden Poul Hansen han beholder vi.

det er sygt dårlig ledelse jo han har vundet 4 kampe i år. Man udsætter jo bare fyringen til en sener tidspunkt på sæsonen hvor det så bliver en hovsa løsning igen.

Comment

OB har lige udmeldt at Mads Lyng stopper.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

https://ob.dk/nyheder/2025/maj/mads-...96U-Mznt6OzLZw
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Ikke den store overraskelse med Lyng

Men jeg vil da blive overrasket hvis det ikke holder stik med ny cheftræner.
          Syntes godt nok der har været mange forskellige kilder der siger noget af det samme.

Men jeg er generelt ikke helt solgt på AZ så for mig gør det ikke det store. Selvom jeg tvivler lidt på Sørens evner som cheftræner i OB
          Så vi må se hvad der sker

Comment

Personligt føler jeg mig langt mere afmægtig og blottet for tro på “projektet” nu hvor vi står som oprykker end jeg gjorde for et år siden hvor vi stod som nedrykker. Det der kunne have været genopretning i 1. Division blev i vanlig OB stil en billig Storm P løsning. Man gider ikke rigtigt mere

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Så manden der egentlig har passet sit job og gjort ob bedre på dødbolde ham siger vi farvel til men den mest inkompetente træner siden Poul Hansen han beholder vi.

det er sygt dårlig ledelse jo han har vundet 4 kampe i år. Man udsætter jo bare fyringen til en sener tidspunkt på sæsonen hvor det så bliver en hovsa løsning igen.
              Synes også det er uforståeligt. Enten man stoler på teamet - og man skal vel tilgive at Mads Lyng gjorte sit job ordentligt med at forbedre vores standard - eller man skifter hele trænereamet.
              Kun at hente en ny assistent nu er skævt - med mindre det bliver Zorniger som assistent...
              - Norbert Elgert -

Comment

Den beslutning har jeg meget svært ved at forstå. Man kan helt sikkert finde bedre assistenttrænere end Mads Lyng på mange områder, men på lige præcis dødbolde, som jo også har været beskrevet som hans hovedansvar, må vi sige at man har gjort det meget godt, og som oprykkere der forventes at skulle kæmpe i bunden af rækken, er det et meget vigtigt område at være dygtige på og holde fast i noget kontinuitet.

Det virker helt åndsvagt at spille hazard med det, hvorfor ikke bare ansætte en ny assistent og lade Lyng blive i sin rolle? Med mindre man henter en stor kapacitet ind på dødbolde som afløser, så ligner det her endnu en meget tvivlsom og uforståelig beslutning fra Troels Bechs side. Jeg forstår ikke, hvad den mand har gang i...

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                  Klubben stoler på Søren. Amen, hvad skal man sige.

https://campo.dk/2025/05/26/campo-er...s-traenerstab/
                  Det ville være en falliterklæring. Og nej, jeg kan ikke spises af med Bisgaard som assistent. Et af målsætningerne for denne sæson var tydelighed og udtryk - det har vi og den hovedansvarlige, Søren Krogh, desværre fejlet i. Det må have en konsekvens. Problemet er, at Troels Bech også er medansvarlig i forårets spillemæssige ørkenvandring. Ved at fyre Krogh ved han, at han er den næste, der står for skud, fordi TB eller Thorborg (eller begge) har villet spare sig gennem 1. division.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Det markerede må stå for din egen regning. Jeg vil til min sidste dag fortælle omverdenen at den trup SK overtog nok var en forholdsvis dyr en, men den var godt nok også fuldstændig dysfunktionel. Om det gør SK til den rigtige træner i næste sæson er jeg i tvivl om, men det er heldigvis heller ikke min beslutning. Jeg er med på at SK overtog en trup over nedrykningsstregen, men også med en mængde spillere der ikke ønskede at være her.
                    Der er ikke skrevet dyr, men bedre, hvilket vel er rigtig nok

Comment

Vildt som vi prøver at lave en aab no 2 ......vi tager alle de forkerte valg ....sk bør komme ud .....jeg er mere bekymret over den sæson som venter hvis det er stilen

Comment

Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

Lol. Kan du huske, at Poul Hansen også har været OB træner?
                        Ja da, han havde da i det mindste mere end en plan og virker noget mere skolet end SK og rolig ud af til. Siger bare endnu mere om SKs manglende evner...

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                          Vildt som vi prøver at lave en aab no 2 ......vi tager alle de forkerte valg ....sk bør komme ud .....jeg er mere bekymret over den sæson som venter hvis det er stilen
                          Det er vigtigt om Troels er i stand til at lokke en god træner til klubben Uden at måtte betale kassen

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Det markerede må stå for din egen regning. Jeg vil til min sidste dag fortælle omverdenen at den trup SK overtog nok var en forholdsvis dyr en, men den var godt nok også fuldstændig dysfunktionel. Om det gør SK til den rigtige træner i næste sæson er jeg i tvivl om, men det er heldigvis heller ikke min beslutning. Jeg er med på at SK overtog en trup over nedrykningsstregen, men også med en mængde spillere der ikke ønskede at være her.
                            Nu er det ikke sådan at jeg har vundet en udliciteret opgave, hvor jeg skriver for andre end mig selv. Så ja, selvfølgelig er det for egen regning, som alle andre. Dyr, ja men det skriver jeg jo heller ikke at den ikke var, men bedre og det var den klart end den nuværende trup samt den vi får. Med mindre at TB og NT har fået et wakeup call efter Aabs nedrykning. Men det tvivler jeg desværre stærkt på. SKs manglende cheftræner erfaring blev allerede udstillet vil den manglende uro i truppen i Superligaen. En mere erfaren træner havde allerede sat dem stolen for døren og prøvede andre samt anden taktik. Det var jo kun indtil det sidste, hvor han skiftede ud og han skiftede system og da var det allerede for sent. Desuden overtog han "kun" cheftræner opgaven, han var her jo allerde under Alm. Dette forår har ingen fremgang vist og det skydtes ikke kun SK, men også den manglende kreativitet på den centrale midtbane grundet salg og Bondes skade. Men det er netop også under sådanne forhold at en cheftræners manglende evner bliver udstillet. SK har for det meste krampagtigt holdt fast i 4-3-3 også når det flere gange ikke har virket, især imod andre hold som spiller 5-3-2. Vi skal have en cheftræner som er mere taktisk stærk og har en plan b, når plan a ikke fungerer. Men en ny træner gør det ikke alene. Dertil er truppen for svag, men SK har haft chacen længe for at bringe udviklen i spillet og det er ikke sket. Så et forhåbentligt farvel og tak til ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                              Det er vigtigt om Troels er i stand til at lokke en god træner til klubben Uden at måtte betale kassen
                              Skal man ikke typisk betale kassen for kvalitet... ellers mindre for middelmådighed ?

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Det ville være en falliterklæring. Og nej, jeg kan ikke spises af med Bisgaard som assistent. Et af målsætningerne for denne sæson var tydelighed og udtryk - det har vi og den hovedansvarlige, Søren Krogh, desværre fejlet i. Det må have en konsekvens. Problemet er, at Troels Bech også er medansvarlig i forårets spillemæssige ørkenvandring. Ved at fyre Krogh ved han, at han er den næste, der står for skud, fordi TB eller Thorborg (eller begge) har villet spare sig gennem 1. division.
                                Helt enig.

Men jeg giver den lige et par dage inden jeg helt mister troen. Mads Lyng har trods alt kontrakt udløb så ikke så stor en historie at komme ud med nu - selv med et par sommerkampe tilbage. Krogh det vil være en fyring / opsigelse alt efter hvad man kalder det - det vil tage al fokus, så det kan man ikke melde ud før sæsonen er helt ovre.

Men hvis ikke vi høre noget om ny træner i denne uge - så bliver jeg godt nok bekymret.

Comment

Working...
                                X