Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg tror egentligt ikke at OB er "dårlige" jeg tror bare konkurrenterne er blevet væsentligt skrappere. Og der er OB bare en tung institution at danse med.

    Jeg tror at hvis OB skal op og være en fast del af toppen i dansk fodbold så skal man have City football group eller Red Bull ind.

    Ellers så kan man jo også bare være en fin hyggeklub der spiller lidt 1 division/superliga med nogle unge gutter nede fra akademiet. Det er jo også hyggeligt. Det er lidt ærgerligt for Odense som by, men så må man jo finde noget andet og være gode til.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Professionelle fodboldklubber er virksomheder og underlagt diverse lovgivninger under det.

      Problemet er vel, at klubbens strategi ikke er en strategi. Det er en del mål/-sætninger, hvor alle måske ikke burde være offentlig kendte, men holdes internt.

      Hvis jeg var salgschef, synes jeg bestemt ikke det var fedt, at mine kollegaer fra konkurrerede virksomheder, kan se mine salgsmål og agere ud fra det.

      Synes hele det der "strategiprojekt" virker lettere amatøragtigt
      svært at være uenig.

      Bør være noget af det første på listen når nu den formodede store udrensning kommer. Tænker hvem end der bliver ny fodbolddirektør skal være med inde over.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        Jeg tror egentligt ikke at OB er "dårlige" jeg tror bare konkurrenterne er blevet væsentligt skrappere. Og der er OB bare en tung institution at danse med.

        Jeg tror at hvis OB skal op og være en fast del af toppen i dansk fodbold så skal man have City football group eller Red Bull ind.

        Ellers så kan man jo også bare være en fin hyggeklub der spiller lidt 1 division/superliga med nogle unge gutter nede fra akademiet. Det er jo også hyggeligt. Det er lidt ærgerligt for Odense som by, men så må man jo finde noget andet og være gode til.
        Jeg ser hellere, at fire lokale milliardærer går sammen i 20%-20%-20%-20% ejerandele og de sidste 20% kan erhverves af fans/mindre investorer.

        På den måde kan én enkelt person ikke styre bestyrelsen/klubben.

        Bare min drøm


        P.S. Tror den nemmeste del er at finde de andre milliadærer, den sværeste del er at få NT til at sælge (til en fornuftig pris)
        Last edited by Online; 14-05-2024, 10:27.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Jeg ser hellere, at fire lokale milliardærer går sammen i 20%-20%-20%-20% ejerandele og de sidste 20% kan erhverves af fans/mindre investorer.

          På den måde kan én enkelt person ikke styre bestyrelsen/klubben.

          Bare min drøm


          P.S. Tror den nemmeste del er at finde de andre milliadærer, den sværeste del er at få NT til at sælge (til en fornuftig pris)
          Findes der overhovedet 4 fynske milliardærer?

          Ove Sprogø med en rød kuffert

          Jeg har svært ved at se at de lige skulle få lyst til at smide de penge i det projekt, det er mange penge der skal til og med en meget høj risiko for ikke at få afkast, hvilket nok trodsalt stadig er den største årsag til at nogen skulle gide investere deres formue i et projekt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Findes der overhovedet 4 fynske milliardærer?

            Ove Sprogø med en rød kuffert

            Jeg har svært ved at se at de lige skulle få lyst til at smide de penge i det projekt, det er mange penge der skal til og med en meget høj risiko for ikke at få afkast, hvilket nok trodsalt stadig er den største årsag til at nogen skulle gide investere deres formue i et projekt.
            Det gør der faktisk

            Tror/ved også det er nemmere at dele det ud på fire personer end én enkelt ejer

            Hvis hver smider 50 millioner er vi meget langt. Men afhænger igen af NTs prissætning

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Det gør der faktisk

              Tror/ved også det er nemmere at dele det ud på fire personer end én enkelt ejer

              Hvis hver smider 50 millioner er vi meget langt. Men afhænger igen af NTs prissætning
              Det er vel i bund og grund også sådan at AGFs ejer struktur er skruet sammen, bare med lidt andre procenter

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Det gør der faktisk

                Tror/ved også det er nemmere at dele det ud på fire personer end én enkelt ejer

                Hvis hver smider 50 millioner er vi meget langt. Men afhænger igen af NTs prissætning
                Men det er altså langt fra sikkert at fire fynske milliardærer har lyst til først og smide 50 mill hver i OB og så derefter årligt at skulle tilføre midler for at lukke hullet op til dem der ligger foran og hvis de gør så er det nok fordi de kan se at der er en forretning at gøre der og den forretning den skulle jo så være bygget på fodboldfaglighed, hvor de større klubber indgår i internationale konstruktioner og trækker på de ressourcer der ligger der, jeg synes det lyder utopisk.

                Comment


                  Det her er en Søren Krogh tråd. Hans forudsætninger har været håbløse, så jeg ved ikke, hvor dygtig han reelt er. Er der ikke for mange kokke omkring maden. Det fordærver den jo, som man siger.
                  Der skal igen igen bygges et hold op og det vil være lettere i 1. division, som IKKE består af lutter dårlige hold. Med en ny sportsdirektør (et must) og en mindre dumgrådig ledelse kan han komme til at blomstre - eller ikke. Ved det ikke. Men ved at 1.divisionsholdet OB med det dårlige rygte ikke vil være attraktivt som træner.
                  Jeg er med på der er nogle emner klubben kan afsøge, men en fugl i hånden er bedre end 10 på taget.

                  Både Sønderjyske og med lidt besvær AAB er atter Superligahold. Jeg håber vi kan vende skuden på en sæson.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Men det er altså langt fra sikkert at fire fynske milliardærer har lyst til først og smide 50 mill hver i OB og så derefter årligt at skulle tilføre midler for at lukke hullet op til dem der ligger foran og hvis de gør så er det nok fordi de kan se at der er en forretning at gøre der og den forretning den skulle jo så være bygget på fodboldfaglighed, hvor de større klubber indgår i internationale konstruktioner og trækker på de ressourcer der ligger der, jeg synes det lyder utopisk.
                    Pengene skal selvfølgelig først bruges på at købe andele af NT (hvilket er en kamp i sig selv...).

                    BW har jo gjort klubben bæredygtig, så der er ikke underskud, der skal fyldes.

                    Utopisk mener jeg det bestemt ikke er, men ALT afhænger af NT !

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Pengene skal selvfølgelig først bruges på at købe andele af NT (hvilket er en kamp i sig selv...).

                      BW har jo gjort klubben bæredygtig, så der er ikke underskud, der skal fyldes.

                      Utopisk mener jeg det bestemt ikke er, men ALT afhænger af NT !
                      Du skal finde en lille håndfuld fynske milliardærer der gerne vil smide penge I en fodboldklub, et kongress center og jeg ved ikke hvor mange hoteller og alt muligt, det er jo ikke bare en fodboldklub, det er jo en hel OSE konstruktion.

                      De skal så samtidigt være parate til at smide penge i OB og lukke hullet op til toppen af dansk fodbold. Fordi, jeg tror ikke på at OB er bæredygtigt og slet ikke hvis OB skal spille med i den sjove ende.

                      Jeg kan Ikke se det, men fre' vær' me' det.





                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Du skal finde en lille håndfuld fynske milliardærer der gerne vil smide penge I en fodboldklub, et kongress center og jeg ved ikke hvor mange hoteller og alt muligt, det er jo ikke bare en fodboldklub, det er jo en hel OSE konstruktion.

                        De skal så samtidigt være parate til at smide penge i OB og lukke hullet op til toppen af dansk fodbold. Fordi, jeg tror ikke på at OB er bæredygtigt og slet ikke hvis OB skal spille med i den sjove ende.

                        Jeg kan Ikke se det, men fre' vær' me' det.




                        I det tilfælde at nogle rigmænd gik sammen ville man jo skille OSE og OB ad. Men kan ikke se det ske at nogen skulle være interesseret

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          I det tilfælde at nogle rigmænd gik sammen ville man jo skille OSE og OB ad. Men kan ikke se det ske at nogen skulle være interesseret
                          Måske Barfoed-Gruppen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                            Måske Barfoed-Gruppen.
                            Lokale rigmænd

                            Barfoed Group (allerede sponsor) 44
                            Thornico (allerede sponsor, men usikkert pga. tøjet) 22
                            Orifarm (allerede mindre sponsor) 33
                            USTC (Enrico må bruge sine forbindelser) 6
                            Thansen (ved ikke om fortiden gør det umuligt)
                            Visti Unlimited
                            Odense Holding 91
                            Harald Nyborg 47
                            Saan Holding 69
                            Familien Nielsen (har allerede et investeringsselskab med NT mht. fodboldspillere) 70
                            Fayard Holding 95
                            Kompan 29
                            ... og sikkert flere jeg har glemt (har ikke taget FCK ejeren fra Svendborg med...)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              GR har jo direkte sagt, at han ingen interesse har i OB. Jeg tror, det er meget lidt attraktivt at være træner eller sportsdirektør i klubben. Hvem gider dog til et galehus med en inkompetent ejer og ejerkreds.

                              Det relaterede sig særligt til at Alm var fastlåst i en strategi og spillestil, som han skulle få det bedste ud af.
                              Den bliver der jo gjort op med i mit tænkte eksempel, hvor strategien gøres om og han selv kan få indflydelse på at udstikke retningen.
                              Jeg tror faktisk oveni købet at han ikke resolut afviste at blive træner i OB, men det blev bare ikke under de konditioner Alm havde.

                              Comment


                                https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...med-ob-ledelse

                                Comment

                                Working...
                                X