AZ er vel “berømt” for at spille sit system ligegyldig hvad, så der vil næppe heller være en plan b. AZ har dog erfaring i store mængder sammenlignet med Søren, men at han skulle være en “frelser”, det er jeg bange for, at han ikke vil være på den lidt længere bane, Han vil nok få alle op i gear til en start, men hvordan det vil se ud efter 12-18 måneder, det er jeg mere bekymret for.
Jeg ser hverken AZ eller Søren som det helt optimale valg. Er dog ikke ligeså trist som mange af Jer andre, for det tilfælde Søren forsætter. Der er bedre trænere end Søren, men er de tilgængelige.
Stemmer på Jess Thorup
Jeg ser hverken AZ eller Søren som det helt optimale valg. Er dog ikke ligeså trist som mange af Jer andre, for det tilfælde Søren forsætter. Der er bedre trænere end Søren, men er de tilgængelige.
Stemmer på Jess Thorup
Så ja, selvfølgelig er det for egen regning, som alle andre. Dyr, ja men det skriver jeg jo heller ikke at den ikke var, men bedre og det var den klart end den nuværende trup samt den vi får. Med mindre at TB og NT har fået et wakeup call efter Aabs nedrykning. Men det tvivler jeg desværre stærkt på. SKs manglende cheftræner erfaring blev allerede udstillet vil den manglende uro i truppen i Superligaen. En mere erfaren træner havde allerede sat dem stolen for døren og prøvede andre samt anden taktik. Det var jo kun indtil det sidste, hvor han skiftede ud og han skiftede system og da var det allerede for sent. Desuden overtog han "kun" cheftræner opgaven, han var her jo allerde under Alm. Dette forår har ingen fremgang vist og det skydtes ikke kun SK, men også den manglende kreativitet på den centrale midtbane grundet salg og Bondes skade. Men det er netop også under sådanne forhold at en cheftræners manglende evner bliver udstillet. SK har for det meste krampagtigt holdt fast i 4-3-3 også når det flere gange ikke har virket, især imod andre hold som spiller 5-3-2. Vi skal have en cheftræner som er mere taktisk stærk og har en plan b, når plan a ikke fungerer. Men en ny træner gør det ikke alene. Dertil er truppen for svag, men SK har haft chacen længe for at bringe udviklen i spillet og det er ikke sket. Så et forhåbentligt farvel og tak til ham.
Comment