Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
    Nu prøver jeg lige mine evner som konspirationsteoretiker:
    Odende Håndbold - Red Bull - Zorninger ......
    Ved godt det er lidt OT
    Ikke helt dumt... når man også tænker på den langvarige proces med en ny strategi

Comment

Nu må det snart være slut. Tegner til det bliver samme forår som sidste år. OB rykker ikke op med det spil og mangel på træneren kan gøre noget positivt.

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
        Nu må det snart være slut. Tegner til det bliver samme forår som sidste år. OB rykker ikke op med det spil og mangel på træneren kan gøre noget positivt.
        Det er helt på månen som OB sejler. Men flertallet er jo så forblændet af Krogh.
        Han er sikkert en flink fyr, men han bliver kun en pararentes i OB.
        Synes plasteret bare skulle rives af nu.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er helt på månen som OB sejler. Men flertallet er jo så forblændet af Krogh.
          Han er sikkert en flink fyr, men han bliver kun en pararentes i OB.
          Synes plasteret bare skulle rives af nu.
          Syntes nu egentlig der var ok struktur og de spiller en fin første halvleg.
          Men går fuldstændig i panik efter deres scoring og udskiftningerne gjorde det til en gang indianer fodbold

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Men går fuldstændig i panik efter deres scoring og udskiftningerne gjorde det til en gang indianer fodbold
            altså første halvleg var da bedre end anden. Men syntes vi havde meget svært ved at få kontrol på kampen, midtbanen fungerede ikke og de chancer vi "skabte" kom hvis vi lykkedes med at erobre bolden højt, efter det pres vi kunne lægge via dødbolde ellers var det lange bolde hvor man gik over midtbanen...

Comment

Synes det første 15 minutter var gode. Derefter gik det stødt ned af bakke. 2.halvleg var decideret ringe. Der var hverken hoved eller hale i det OB foretog sig.

Comment

Søren Kroghs mangler bliver udstillet med så dårlig en trup, men så igen han rykkede ned med en langt langt bedre trup og ja der var problemer i truppen. Men han havde også en stor del af ansvaret for nedrykningen og absurd han ikke blev fyret med den trup samt budget. Tror desværre han fortsat har lang snor.

Comment

Søren Krogh er desværre ikke den rette træner til OB lige nu. Der mangler noget vilje og tanke i holdet.

Comment

Vendsyssel - OB 1 - 1
                    OB - B93 3 - 3
                    Hillerød - OB 1 - 1
                    OB - Hobro 1 - 1

Formen er ikke ret god. Vil kalde det krise.

Det er 4 af holdene i bunden af Nordicbet ligaen vi har tabt 8 ud af 12 point imod.
                    Nu har vi 12 kampe tilbage. Alle mod top 6 hold. Den er ikke hjemme endnu.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Vendsyssel - OB 1 - 1
                      OB - B93 3 - 3
                      Hillerød - OB 1 - 1
                      OB - Hobro 1 - 1

Formen er ikke ret god. Vil kalde det krise.

Det er 4 af holdene i bunden af Nordicbet ligaen vi har tabt 8 ud af 12 point imod.
                      Nu har vi 12 kampe tilbage. Alle mod top 6 hold. Den er ikke hjemme endnu.
                      Den er hjemme. Hverken Efb eller Horsens henter ca 1,2p pr kamp på os. Er også langt fra sikker på at Fredericia kan hente os. Også selv om vi halter gevaldigt. Jeg ser heller ikke den store struktur eller udvikling. Men mange af jer gør simpelthen Fredericia og Horsens til FCN og FCM og tror næsten de kan gå ubesejret igennem resten af sæsonen.

Hvis man har fulgt med i 1. Div i mange år vil man vide at dette næsten sker år efter år. Oprykkerholdene bøvler frygteligt i perioder og fans råber og skriger imens det står på. Men sjældent har nogen haft et større forspring end os. Der er sjældent hold der rammer over 2p i snit på nær nr 1.
                      Så det svarer jo til at vi skal hente under 1p resten af sæsonen. Det tror jeg simpelthen ikke på

Comment

Den er hjemme. Hverken Efb eller Horsens henter ca 1,2p pr kamp på os. Er også langt fra sikker på at Fredericia kan hente os. Også selv om vi halter gevaldigt. Jeg ser heller ikke den store struktur eller udvikling. Men mange af jer gør simpelthen Fredericia og Horsens til FCN og FCM og tror næsten de kan gå ubesejret igennem resten af sæsonen.

Hvis man har fulgt med i 1. Div i mange år vil man vide at dette næsten sker år efter år. Oprykkerholdene bøvler frygteligt i perioder og fans råber og skriger imens det står på. Men sjældent har nogen haft et større forspring end os. Der er sjældent hold der rammer over 2p i snit på nær nr 1.
                        Så det svarer jo til at vi skal hente under 1p resten af sæsonen. Det tror jeg simpelthen ikke på
                        Er som sådan heller ikke bange for oprykningen men det er SK og det kan gå galt.
                        Men hvis ikke OB bliver bedre end dette har vi intet at gøre i SL .. spillet og spillerne skal blive bedre ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Er som sådan heller ikke bange for oprykningen men det er SK og det kan gå galt.
                          Men hvis ikke OB bliver bedre end dette har vi intet at gøre i SL .. spillet og spillerne skal blive bedre ..
                          Det skal blive meget bedre. Men SønderjyskE og Aab var lige så ringe og svingende sidste sæson. Aab havde mindre point end os på samme tidspunkt

Jeg er sikker på at der bliver oprustet pænt til sommer. 4-6 spillere ind udefra. Så må vi se hvordan det ser ud. Men jeg er heller ikke imponeret over den udvikling jeg ser og bliver da også mere og mere i tvivl om Krogh og Co`s evner om at skabe et velfungerende fodboldhold

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

altså nu er jeg ikke den største TB fan. Men det tror jeg trods alt godt han kan se.

Så mon ikke de er i fuld gang med listen over potentielle transfers til næste sæson.

Men kan da godt være man lige skal være helt sikker på man har den rigtige træner inden man kigger på spillere.

Kan ikke se vi skifter nu - medmindre alt går galt. Men jeg har godt nok svært ved at se SK skal være den træner der står for holdet i superligaen - så skal han og holdet tage nogle meget store skridt de sidste 12 kampe.

Comment

Det skal blive meget bedre. Men SønderjyskE og Aab var lige så ringe og svingende sidste sæson. Aab havde mindre point end os på samme tidspunkt

Jeg er sikker på at der bliver oprustet pænt til sommer. 4-6 spillere ind udefra. Så må vi se hvordan det ser ud. Men jeg er heller ikke imponeret over den udvikling jeg ser og bliver da også mere og mere i tvivl om Krogh og Co`s evner om at skabe et velfungerende fodboldhold
                              Ville bare være så meget bedre at have hentet 2 mere af de 4-6 spillere ind for en måned siden så man ikke skal skifte et halvt hold og starte forfra med at spille et hold sammen …
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

altså nu er jeg ikke den største TB fan. Men det tror jeg trods alt godt han kan se.

Så mon ikke de er i fuld gang med listen over potentielle transfers til næste sæson.

Men kan da godt være man lige skal være helt sikker på man har den rigtige træner inden man kigger på spillere.

Kan ikke se vi skifter nu - medmindre alt går galt. Men jeg har godt nok svært ved at se SK skal være den træner der står for holdet i superligaen - så skal han og holdet tage nogle meget store skridt de sidste 12 kampe.
                                Enig ..

Comment

Working...
                                X