Har lige hørt nogen interviews med SK fra i dag, ligger på TV3 sport. Et fra før kampen og et fra efter kampen. Han siger ingen forkerte ting, men synes han lyder “træt” og som om batteriet er tømt. Det er så også et job med enormt tryk på, men jeg kunne godt tro alle var bedst stillet med en ny på posten også Søren selv.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg mødte en god kilde på stadion idag der fortalte at Troels har holdt 6 møder med Zorninger om at blive OBs nye cheftræner
Samme kilde der måneder inden BWs fyring fortalte mig at han var DMW og kun var en kransekage figur resten af sæsonen. Og den holdt jo stik.
Så kan man jo så tro og/eller håbe på det. Eller lade være
De kender jo hinanden i forvejen, hvis ellers der er klare linjer på hvilke betingelser han kan stille (bla ifht spiller indkøb og budget - her kan han nok ikke få alt han peger på) men så tænker jeg da han er en stor opgrade ifht Krogh.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Med 6 møder foreløbigt er der ihverfald en god mulighed for at man har forventnings afstemt begge parter. Jeg er stadig ikke sikker på at han er den rigtige træner for OB i det lange løb. Jeg kunne godt tænke mig den der bundsolide træner der var 5-10 år i klubben og fik bygget noget fundament op. Det er jeg simpelthen ikke sikker på at Zorniger formår.
Men det er måske nok bedre end Krogh alligevel
Ikke i tvivl om han er en bedre træner end Krogh - om det så kommer til at fungerer er en helt anden sag. Men noget skal der ske på den post
- Likes 1
Comment
-
Med 6 møder foreløbigt er der ihverfald en god mulighed for at man har forventnings afstemt begge parter. Jeg er stadig ikke sikker på at han er den rigtige træner for OB i det lange løb. Jeg kunne godt tænke mig den der bundsolide træner der var 5-10 år i klubben og fik bygget noget fundament op. Det er jeg simpelthen ikke sikker på at Zorniger formår.
Men det er måske nok bedre end Krogh alligevel
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Det lyder jo unægteligt ret interessant. Man kan ikke benægte hvor gode Brøndby var i hans to første sæsoner der, og han formåede et rykke spillere som Hjulsager og Nørgaard rigtig meget. Man skal selvfølgelig være opmærksom på at han ikke er en træner der holder ret længe i sine klubber, meget grundet hans ledelsesstil vil jeg tro. Men jeg kunne da godt tænke mig at det rygte har hold i virkeligheden."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægOm SK skal fortsætte som træner efter oprykning er sikret er vel TB’s vurdering om der er/har været den udvikling i holdet og på banen her i foråret som han efterlyste.
Oprykning var efter TB’s udmelding et biprodukt af den kultur man ville opbygge i forbindelse med større brug af egne talenter.
Oprykning burde ikke være et tema med den trup, det budget og de faciliteter OB råder over, så det var mere et spørgsmål om der er noget galt der skulle gøre at OB ikke rykkede op.
Så hvad mener TB? Det spørgsmål kommer der formentligt først svar på efter alle kampe er spillet så man ærligt kan sige at SK har fået chancen MEN .. der er endnu ikke forlænget med assistenten - det kan der jo være flere grunde til, bl.a. at man vil sikre sig oprykning før man binder penge i staben, at Lyng vil noget andet eller noget helt 3. men det kan også være fordi man overvejer et nyt trænerteam.
I mine øjne har SK ikke etableret et fast udtryk på banen, en over underkultur eller en stil man kan arbejde videre med op i SL.
Jeg er stadig ikke tilfreds med hans personlige adfærd/kropssprog, kommunikation eller mentalitet.
Har han udviklet spillet og spillerne? Er Luca i april 2025 bedre end Luca april 2024? Er Ejdum? Har han fået flere talenter fast ind i start11 eller har han gjort krumspring for at bruge de erfarne på uvante pladser?
Enig i at flere talenter er kommet tættere på holdet men det tilskriver jeg nu TB der ikke har givet SK mange andre valg ved ikke at hente erstatninger for de der har forladt klubben men har fyldt bænken op med talenter ..
Måske en SL klub var for stor en mundfuld domfældte cheftrænerjob men uerfarenheden har i hvert fald været til at få øje på. Er det så blevet bedre efter et år? Umiddelbart blev han i hvert fald overlistet så sent som i seneste kamp i Hvidovre.
Men nu rykker vi helt bogstaveligt ind i en ny liga og her skal der helt andre boller på suppen og de boller har Søren Krogh ikke. OB har behov for en ny start med et trænerteam der med sikker hånd kan sikre at vi uden for meget slinger, sikrer overlevelsen i første sæson tilbage i superligaen, og som kan udvikle os i forhold til vores spillemæssige udtryk.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Vi skulle have hyret ham i stedet for Alm tilbage i sin tid. Men i den tilstand, klubben er i nu, har vi brug for er en erfaren træner med en klar og tydelig spillestil. Det er Zorniger, uagtet hans andre mangler, garant for.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Helt enig og hvis ikke Zorniger, så en anden med erfaring og en som også har en plan b, hvis a ikke virker. Desuden er det ekstra vigtigt med en erfaren cheftræner, hvis vi skal have en chance for at overleve i Superligaen med så smal en trup, som jeg kan se der lægges op til. Desuden har Søren Krogh ikke stået for nogen udvikling i spillet. Man kan håbe på at han ryger, når sæsonen er over, men det tvivler jeg stærkt på.
TB lyder jo heller ikke til at være tilfreds.
Er ikke TB fan, men anser ham ikke for at være blind og dum.
SK har slet ikke leveret det TB sagde ift spillestil.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Tror faktisk han trækker sig når sæsonen er slut. Ellers bliver han 100% fyret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Isoleret set vil det dog være vildt at fyre en træner efter han har taget et hold til oprykning. Men jeg er dog enig i at jeg ser ham mere som en rigtig dygtig assistent.
Det gør det nemmere for ham at fyre Krogh. For den er der ikke og kan vel næppe reddes de sidste 4 kampe
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Tror faktisk han trækker sig når sæsonen er slut. Ellers bliver han 100% fyret.
Men der er nok også et spørgsmål om kompensation. Fyrer de ham skal de vel stadig betale løn resten af kontrakten - det giver han næppe op, det bør han heller ikke - særligt hvis han ikke har noget andet på hånden.
Comment
-
Jeg syntes at TB bliver ved med at tee`e den op til at hvis holdet ikke ser en tydelig udvikling og en tydelig spillespil vil det få konsekvenser.
Det gør det nemmere for ham at fyre Krogh. For den er der ikke og kan vel næppe reddes de sidste 4 kampe
Jeg tænker beslutningen er taget, jeg håber så vi skifter træner - men uanset bliver det næppe de sidste fire runder der ændre på hvad vej Troels vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
tænker da OB kunne foreslå ham at han trækker sig - tænker ikke nødvendigvis man ønsker historien om at man fyrer en træner der har sikret oprykning, og så kunne Krogh få lov til selv at gå ud af døren.
Men der er nok også et spørgsmål om kompensation. Fyrer de ham skal de vel stadig betale løn resten af kontrakten - det giver han næppe op, det bør han heller ikke - særligt hvis han ikke har noget andet på hånden.
Comment
Comment